Zakup wraz z dostawą soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
Giżycko, dnia 05.09.2023 r.
SF.2601.05.2023.PŁ
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PONIŻEJ 130 000 ZŁ PROWADZONEGO
W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zwraca się z prośbą o podanie ceny (netto i brutto) dla „Zakupu wraz z dostawą soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku ”.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotemzamówienia jest zakup wraz z dostawą oraz rozładunkiem soli drogowej
z antyzbrylaczem (luzem) do zimowego utrzymania dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku w ilości 200 ton .
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego żadne roszczenie. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikało z ilości faktycznie dostarczonej soli drogowej.
3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę potrzeb Zmawiającego zgłaszanych telefonicznie lub e-mailem przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji złożonego zamówienia w terminie do
3 dni licząc od daty zgłoszenia zapotrzebowania.
5. Wymagania dla soli drogowej:
1) Dostarczona sól powinna spełniać wymogi do wykonania zarówno solanki używanej
w solarkach i do sporządzenia mieszanki piaskowo-solnej używanej w solarkach
i piaskarkach. Sól drogowa powinna spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 oraz odpowiadać parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach ( Dz. U. z 2005 r. nr 230, poz. 1960).
2) Wykonawca zobowiązany jest na wniosek Zamawiającego, do zakupionej partii materiału dołączyć Atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający możliwości jej wykorzystania do zimowego utrzymania dróg.
2. CVP: 14.41.00.00-8
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 15 listopada 2023 r.
4. MIEJSCE DOSTAWY – Obwód Drogowy ul. Suwalska 19, 11-500 Giżycko.
5. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności,
- złożą oferty zgodne z wymogami zamówienia.
6. OSOBY WSKAZANE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela w godzinach urzędowania:
Jolanta Nowak-Król, tel./fax 087 / 49 34 26, e-mail: finanse@zdpgizycko.pl
7. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
a. Wymagania i zalecenia ogólne
Oferta należy przesłać drogą mailową na adres finanse@zdpgizycko.pl do dnia 12.09.2023 r. do godziny 10.00.
b. Zawartość oferty - wypełniony formularz oferty (Załącznik Nr 1),
8. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY
Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej zamówieniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru:
Najniższa cena (brutto) - 100%
9. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
- W sprawie danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, adres e-mail: paulina.wieckiel@gptogatus.pl
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu niezbędnym do realizacji umowy.
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
- podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
- podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego na podstawie prawnej w pkt 2 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
- Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
- W przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do:
- dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
- sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
- usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia;
- ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia.
- wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami Rozporządzenia.
- Podanie danych osobowych jest konieczne do zawarcie i wykonania umowy. Odmowa podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
10. ZAŁĄCZNIKI:
- Formularz oferty - załącznik Nr 1,
- Projekt umowy - załącznik Nr 2.
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
(-) Grzegorz Moszczyński