SU.2601.7.2023
Zapytanie ofertowe
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania
pn.: „Demontaż barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych zamiejskich nr 1720N, 1742N wraz z transportem na teren Obwodu Drogowego oraz ułożeniem z przekładkami drewnianymi na paletach”.
- nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (art. 2, ust. 1, pkt 1).
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, NIP 845-167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087 429 34 26.
Warunki zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość zamówienia. Szczegółowy zakres ilościowy zamówienia przedstawiony jest w formularzu kosztorysu ofertowego. Materiał do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca. Bariery należy zdemontować i przetransportować na teren Obwodu Drogowego (ul. Suwalska 19 w Giżycku). Zdemontowane prowadnice, słupki, łączniki skośne, łączniki czołowe należy ułożyć z przekładkami drewnianymi na paletach, pozostałe elementy typu śruby, podkładki należy umieścić w drewnianych bądź plastikowych skrzyniach. Wykonawca winien zapoznać się z zakresem zamówienia w terenie.
Wymaganymi dokumentami są:
- wypełniona oferta wraz z kosztorysem ofertowym z wyliczoną wartością zamówienia (według załączonego do niniejszego ogłoszenia wzoru).
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.
Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.
Oferty należy składać do dnia 24 marca 2023 roku do godz. 10:00 e-mailem na adres utrzymanie@zdpgizycko.pl bądź osobiście w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4.
Szczegółowych informacji dotyczących zamówienia udziela Pan Andrzej Romejko pod nr telefonu 87 429 34 26.
(-) Grzegorz Moszczyński
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
Wykaz załączników:
- Formularz ofertowy
- Kosztorys ofertowy
- Wzór umowy
(-) Grzegorz Moszczyński
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku