Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego używanego ciągnika rolniczego
SF.2601.169.2019.PŁ
Giżycko 14.11.2019 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP UŻYWANEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zwraca się z zapytaniem ofertowym na:
Zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego używanego ciągnika rolniczego.
Wartość zamówienia nie przekracza 30.000 euro, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2019 r. , poz. 1843 ) wobec czego procedura zamówienia nie podlega przepisom ustawy.
1. Zamawiający:
Zarząd Dróg Powiatowych ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko Tel. 87 429 34 26, email: finanse@zdpgizycko.pl
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego używanego ciągnika rolniczego – 1 szt.
Rok produkcji – od 2008 rok,
Przebieg pojazdu – nie większy niż 10 000 mth,
Pojazd – bezwypadkowy,
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Wyposażenie jakie musi posiadać ciągnik rolniczy:
− moc silnika: 115-125 KM,
− silnik : diesel,
- przebieg: max 10 000mth,
− silnik: 6 cylindrowy,
- elektrohydrauliczna zmiana kierunku ruchu
− konstrukcja pełnoramowa,
− klimatyzacja,
− wom: 540 / 1000,
− 2 zaczepy,
− przedni TUZ,
− układ hamulcowy do przyczep,
− wspomaganie kierownicy,
− gwarancja: minimum 6 miesiące,
Pojazd powinien posiadać:
• dokumentację potwierdzającą przebieg i pochodzenie pojazdu,
• aktualne badania techniczne,
• homologację umożliwiającą rejestrację i poruszanie się po drogach publicznych,
• dokumentację potwierdzającą zgodność z normami CE,
• obowiązkowe wyposażenie.
3. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać drogą mailową na adres finanse@zdpgizycko.pl
do dnia 20.11 2019 r. do godziny 10.00.
4. Termin i miejsce wykonania zamówienia:
• Miejsce wykonania zamówienia:
Dostawa do siedziby Zamawiającego używanego ciągnika rolniczego powinna nastąpić na adres Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko,
• Termin wykonania zamówienia:
Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony w terminie do 29.11. 2019 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyn.
4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
- Cena: 95 % - kryterium oznacza najniższą cenę za całość zamówienia.
- Okres gwarancji: 5% - kryterium oznacza najdłuższą oferowaną gwarancję na pojazd i podzespoły mechaniczne.
5. Sposób i warunki płatności: Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę, należność będzie płatna przelewem na rachunek Sprzedającego wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
Wykonawca wystawi fakturę na:
Nabywca: Odbiorca:
Powiat Giżycki Zarząd Dróg Powiatowych
1 Maja 14 ul. Węgorzewska 4
11-500 Giżycko 11-500 Giżycko
NIP 845 186 22 51
Wymagane dokumenty:
1. Formularz oferty – załącznik nr 1
2. Wzór umowy – załącznik nr 2