UNIEWAŻNIONE - Opracowanie dokumentacji
projektowej na remont budynku sterówki mostu
obrotowego na Kanale Łuczańskim w Giżycku
Giżycko, 5.03.2019 r.
SB.2601.1.2019
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.
Zamówienie:„Opracowanie dokumentacji projektowej na remont budynku sterówki
mostu obrotowego na Kanale Łuczańskim w Giżycku”.
1. Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jestopracowanie dokumentacji projektowej na remont budynku sterówki mostu obrotowego na Kanale Łuczańskim w Giżycku. Dokumentacja winna zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia, sprawdzenia projektowei decyzje - w zakresie wynikającym z przepisów.
2) Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do „Ogłoszenia o zamówieniu”, natomiast pozostałe warunki dotyczące realizacji zadania zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do „Ogłoszenia o zamówieniu”. Powyższe dokumenty dostępne są na stronie internetowej zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne oraz w siedzibie Zamawiającego.
2.Wymagania Zamawiającego.
1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu zadań będących przedmiotem zamówienia, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2) Wykonawca złoży formularz oferty według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1
do „Ogłoszenia o zamówieniu”.
3) Dokumentację należy wykonać zgodnie z wymaganiami „Opisu przedmiotu zamówienia”, stanowiącego załącznik nr 2.
4) Umowa zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą, zgodnie z wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 3 (z uwzględnieniem treści oferty).
3.Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 90 dni od daty zawarcia umowy.
4. Kryteria oceny.
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiającystosować będzie kryterium:
cena =100% =100 pkt.
2) Kryterium cena, będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto (wynagrodzenie ryczałtowe), podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, liczone według wzoru:
P = (cena minimalna : cena badana) x 100,00 pkt
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, z dokładnością do dwóch miejsc
po przecinku.
5. Przygotowanie ofert.
1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
2) Oferta winna być napisana w języku polskim. Wykonawca sporządzi ofertę według podanego wzoru - załącznik nr 1 do „Ogłoszenia o zamówieniu”.
3) Cenę w ofercie należy podać jako wynagrodzenie ryczałtowe (brutto). Wynagrodzenie winno być wyrażone w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty jest ceną ryczałtową i winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
4) Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku występowania pełnomocnictwa, należy dołączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię (jeżeli dotyczy).
5) Formularz oferty należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć w jednymegzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.
6) Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
oraz opisane:
„Oferta na opracowanie dokumentacji projektowej na remont budynku sterówki mostu obrotowego na Kanale Łuczańskim w Giżycku.
Nie otwierać przed dniem ……………………..r., do godz. …………..”.
(wpisać aktualną datę i godzinę otwarcia oferty)
6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie do 12.03.2019 r. do godz. 1000.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy.
2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.03.2019 r., o godz. 1005 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju numer 3.
3) Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu składania oferty.
7. Informacja o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty.
1) Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty,
bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty i umieści tą informację na stronie zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
2) W piśmie skierowanym do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o miejscu i terminie zawarcia umowy.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) uprawnień budowlanych do projektowania osób, które będą opracowywać dokumentację projektową oraz ich wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniami wydanymi przez
te izby, z określonymi w nich terminami ważności.
8.Uwagi Zamawiającego.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert,
b) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
c) zmiany zapisów w ogłoszeniu, umowie oraz w opisie przedmiotu zamówienia,
d) żądania od Wykonawców szczegółowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania,
e) unieważnienia niniejszego postępowania na jego dowolnym etapie.
2) Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Kierownik Sekcji Budowy Dróg i Mostów – Teresa Wołodźko, nr tel./faks 874293426, e-mail sekretariat@zdpgizycko.pl lub osobiście: pokój nr 3.
9. Ochrona danych osobowych.
1) Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy
jest Zarząd Dróg Powiatowych, tel. 87 4293426, e- mail: sekretariat@zdpgizycko.pl
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Andrzejem Milczarskim, za pośrednictwem adresu e-mail: andrzej.milczarski@elipartner.pl lub tel. 786 298 888.
2) Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłączonego spod stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz w celu archiwizacji. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi Zarządzenie Nr 1/2017 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
z dnia 02.01.2017 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku oraz Zarządzenia nr 5/2018 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku z dnia 07 lutego 2018 r., w sprawie wprowadzenia Aneksu nr 1 do Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych dla których nie stosuje się ustawy - Prawo Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku. Ponadto w przypadku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, podstawę przetwarzania danych stanowi
art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej ,,Rozporządzeniem RODO", gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej umowy.
3) Dane osobowe mogą być ujawniane Wykonawcom oraz osobom zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. Dane osobowe Wykonawcy, będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat,
albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy
od dnia 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały
one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także
na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
4) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych
Grzegorz Moszczyński