ROZSTRZYGNIĘTE - Pełnienie funkcji inżyniera
kontraktu "E-USŁUGI"
SF.2500.1.2019
ZAPYTANIE OFERTOWE: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach realizacji projektu pn. „E-ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ DROGOWĄ W ZARZĄDZIE DRÓG POWIATOWYCH W GIŻYCKU WRAZ Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG”
Zarząd Dróg Powiatowych,
ul. Węgorzewska 4
11-500 Giżycko
NIP 845 167 99 08,
REGON 790675708
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA WARMIŃSKO-MAZURSKIEGO NA LATA 2014-2020
Zapytanie ofertowe dotyczące wyboru wykonawcy zamówienia obejmującego pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach realizacji projektu pn. „E-ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ DROGOWĄ W ZARZĄDZIE DRÓG POWIATOWYCH W GIŻYCKU WRAZ Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 -2020
W związku z realizacją projektu pn. „E-ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ DROGOWĄ W ZARZĄDZIE DRÓG POWIATOWYCH W GIŻYCKU WRAZ Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG” zapraszam Państwa do złożenia oferty na wykonanie zamówienia obejmującego pełnienie funkcji inżyniera kontraktu.
Poniżej przedstawione zostały wszelkie niezbędne informacje potrzebne do przygotowania i złożenia oferty.
Rozdział I. Nazwa i adres zamawiającego.
Zarząd Dróg Powiatowych,
ul. Węgorzewska 4
11-500 Giżycko
NIP 845 167 99 08,
REGON 790675708
Rozdział II. Tryb udzielenia zamówienia.
1. Do przedmiotowego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).
2. Przygotowanie i przeprowadzenie procedury realizowane jest zgodnie z warunkami i procedurami określonymi w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
3. Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
w ramach Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Oś Priorytetowa 3 Cyfrowy region: Działanie 3.1. Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych, Poddziałanie Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
4. Rodzaj zamówienia – usługi.
Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Nazwa przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji inżyniera kontraktu w ramach realizacji projektu pn. „E-ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ DROGOWĄ W ZARZĄDZIE DRÓG POWIATOWYCH W GIŻYCKU WRAZ Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG”.
2. Nazwa i kod przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień:
główny kod CPV: 79.42.10.00-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robót budowlanych,
dodatkowe kody CPV:
79.42.11.00-2 Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robót budowlanych 71.24.80.00-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją,
71.35.63.00-1 Usługi wsparcia technicznego,
71.63.10.00-0 Usługi nadzoru technicznego.
3. Podstawowym zadaniem inżyniera kontraktu będzie kontraktu będzie nadzorował pod względem technicznym prace wdrożeniowe, integracyjne i konfiguracyjne wykonywane w ramach projektu, sprawdzał poprawność techniczną realizacji projektu w zakresie zgodności z dokumentacją wdrożeniową oraz zgodność fakturowanych prac z zakresem wynikającym z dokumentacji technicznej. Bezpośrednim celem działań inżyniera kontraktu będzie uzupełnienie kompetencji
i kwalifikacji zawodowych po stronie zamawiającego, co ma umożliwić skuteczne zarządzanie całym projektem oraz zapewnić prawidłowy nadzór techniczny nad wykonywanymi pracami wdrożeniowymi.
4. Szczegółowy zakres obowiązków inżyniera kontraktu określony został w załączniku nr 6
do niniejszego zapytania ofertowego.
5. Nadzorowany przez inżyniera kontraktu projekt będzie polegał na wdrożeniu systemu zarządzania infrastrukturą drogową, pasem drogi oraz organizacją ruchu na drogach powiatowych podlegających Zarządowi Dróg Powiatowych w Giżycku wraz z wykonaniem inwentaryzacji pasa drogowego
w ramach projektu „E-zarządzanie infrastrukturą drogową w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku wraz z uruchomieniem e-usług”.
6. Szczegółowy zakres projektu zawarty jest w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego stanowiącym jednocześnie wyciąg ze specyfikacji technicznej do studium wykonalności.
Rozdział IV. Termin wykonania zamówienia.
Od dnia podpisania umowy do dnia podpisania protokołu końcowego projektu.
Rozdział V. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzi się w formie pisemnej. Zamawiający dopuszcza wszelkie niżej wymienione formy porozumiewania się z Wykonawcami:
a. środki komunikacji elektronicznej- poczta elektroniczna;
b. fax;
c. operator pocztowy lub kurier;
d. osobiste doręczenie;
e. platforma zakupowa.
2. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Pytania Wykonawców muszą być sformułowane na piśmie i skierowane na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, e-mail: sekretariat@zdpgizycko.pl.
3. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.
4. Nie będą udzielane wyjaśnienia na zapytania dotyczące niniejszego zapytania kierowane w formie ustnej bezpośredniej lub telefonicznie.
5. Osoba prowadząca postępowanie po stronie Zamawiającego: Jolanta Nowak-Król
Rozdział VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: dysponuje co najmniej jedną osobą, które będzie uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia posiada minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie doradztwa finansowego, koordynowania i nadzoru merytorycznego w projektach o wartości min. 200 000 brutto finansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym przynajmniej 1 rok
w projektach z e-usług.
Rozdział VII. Podstawy wykluczenia z postępowania.
1. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawców:
a. którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych
w Rozdziale VI niniejszego zapytania ofertowego,
b. którzy będą powiązani z zamawiającym osobowo lub kapitałowo; przez powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
· uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
· posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
· pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta.
· pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Rozdział VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
1. W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w Rozdziale VI niniejszego zapytania ofertowego, zamawiający żąda dołączenia do oferty:
a. wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (zgodnie
z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich wiedzy
i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale VII ppkt 2 niniejszego zapytania ofertowego, zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych wykonawcy z zamawiającym (zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
Rozdział IX. Opis sposobu przygotowywania ofert.
1. Oferta musi zawierać:
a. wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego,
b. wypełnione oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych wykonawcy
z zamawiającym – załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
c. wypełniony wykaz wykonanych usług – załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego,
d. wypełniony wykaz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 4
do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający zaleca wykorzystanie przy opracowaniu oferty formularzy załączonych do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Ofertę należy przygotować w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą
i czytelną techniką, dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz
z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę.
4. Ofertę składa się w formie pisemnej.
5. Formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione
do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone
do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych.
6. Każdy wykonawca może złożyć jedną ofertę.
7. Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi wykonawca.
8. Opis sposobu złożenia oferty:
a. kompletną ofertę należy umieścić w kopercie i zaadresować:
Zarząd Dróg Powiatowych,
ul. Węgorzewska 4
11-500 Giżycko
Oferta
„Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu „E-ZARZĄDZANIE INFRASTRUKTURĄ DROGOWĄ W ZARZĄDZIE DRÓG POWIATOWYCH W GIŻYCKU WRAZ Z URUCHOMIENIEM E-USŁUG”
Nie otwierać przed 16.06.2020 r. godz. 1010
b. koperta oprócz opisu j/w powinna zawierać nazwę i adres wykonawcy.
Rozdział X. Miejsce, termin i sposób składania ofert.
1. Miejsce i termin składania ofert: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko
do dnia 16.06.2020 r., do godz. 1000
2. Miejsce i termin otwarcia ofert: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko,
w pokoju nr 1 w dniu 16.06.2020 r. o godz. 1010
Rozdział XI. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Cena wykonania zamówienia musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem odpowiadającego jej zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego, w tym podatki, cła i inne należności.
2. Wszystkie koszty, które będą opłacane przez wykonawcę w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, muszą być doliczone do ceny złożonej oferty. Wykonawca zgodnie z art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 ze zm.) nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby
w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
3. Cena oferty musi być liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w formularzu oferty – załączniku
nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Rozdział XII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Cena – 100%.
2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców.
3. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów.
4. Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
wartość punktowa oferty = najniższa cena brutto spośród badanych ofert / cena brutto badanej oferty
Rozdział XIII. Badanie i ocena ofert.
1. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców udzielenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
2. Zamawiający poprawi w ofercie:
a. oczywiste omyłki pisarskie,
b. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c. inne omyłki polegające na niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli:
a. jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego,
b. zostanie złożona po terminie składania ofert,
c. zostanie złożona w innej formie niż pisemna,
d. zostanie złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania.
4. Przed zawarciem umowy zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w szczególności, jeśli cena oferty przekroczy kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Rozdział XIV. Opis części zamówienia, jeżeli zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych
Rozdział XV. Informacja o planowanym udzieleniu zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Rozdział XVI. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, o ile przewiduje się możliwość zmiany takiej umowy.
Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany istotnych warunków umowy.
Załączniki do zapytania ofertowego.
1. Formularz oferty.
2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych wykonawcy z zamawiającym.
3. Wykaz wykonanych usług.
4. Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.
5. Wyciąg ze specyfikacji technicznej.
6. Szczegółowy zakres obowiązków.