DRUKUJ
2021-08-31

Zakup rębaka

Giżycko, dnia 31.08.2021 r.

 

SF.2601.81.2021.PŁ

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PONIŻEJ 130 000 ZŁ PROWADZONEGO
W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ

 

 Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zwraca się z prośbą o podanie ceny (netto i brutto)
na „Zakupu rębaka” w terminie do  08.09.2021 r. do godz. 1000.

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup rębaka”.

Przewiduje się zakup rębaka,wraz z dostawą do Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku,
ul. Węgorzewska 4, o następujących parametrach:

- rębak rok produkcji 2021 r.,

       - średnica rozdrabianych gałęzi – minimum 160 mm,

       - wydajność – do 12 m3/h

- pojemność skokowa silnika – minimum 999 cm3,

- moc silnika – minimum 35 KM,

- rodzaj chłodzenia - powietrze,

- pojemność zbiornika- minimum 40 litrów ,

- typ paliwa – benzyna,

- rębak winien posiadać hamulec najazdowy i  postojowy,

Rębak winien posiadać europejską homologację , która pozwala na rejestrację maszyny i dopuszczenie do ruchu drogowego.

Gwarancja minimum 24 msc.

Rębak winien spełniać wszelkie warunki dopuszczenia pojazdów do ruchu, wymagane w ustawie „Prawo o ruchu drogowym”. Wykonawca dostarczy zakupiony rębak  do siedziby Zamawiającego, dostawa odbędzie się na koszt Wykonawcy. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego rębaka w przypadku stwierdzenia jego złej jakości. Do rębaka należy dostarczyć wszelkie niezbędne dokumenty umożliwiające rejestrację.

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia:  do dnia 31 października 2021 r.

  1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:

  1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności,
  2. złożą oferty zgodne z wymogami zamówienia.

 

  1. OSOBY WSKAZANE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

 

Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela w godzinach urzędowania 700 -1500 :  Jolanta Nowak-Król, tel./fax  087 / 49 34 26, e-mail: finanse@zdpgizycko.pl

 

  1. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

 

  1. Wymagania i zalecenia ogólne

Oferta należy przesłać drogą mailową na adres finanse@zdpgizycko.pl do dnia 08.09.2021 r. do godziny 1000.

 

  1. Zawartość oferty
    1. wypełniony formularz oferty (Załącznik Nr 1),
    2. parametry i rodzaj oferowanego sprzętu wraz ze zdjęciem .

 

  1. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY

 

Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej zamówieniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru:

Najniższa cena (brutto) - 100%

 

  1. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO

 

  1. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko.
  2. W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – panią Hanną Drączkowską, adres e-mail: hanna.draczkowska@gptogatus.pl
  3. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
  4. art. 6 ust. 1 lit. a, b, c oraz art. 9 ust. 2 lit. a, h Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
    z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) oraz inne akty prawne, w szczególności:
    a. ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. 2017 r. poz. 2222 z poźn. zm.);
    b. ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.);
    c. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2017 r . poz.1579 z późn. zm.);
    d. ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. 2011 nr 5 poz. 13 z późn. zm.);
    e. ustawa z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym (Dz.U.2017 r. poz.1868 z późn. zm.).
  5. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu niezbędnym do wypełnienia podstawy prawnej ciążącej na Administratorze.
  6. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
    podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
  7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego na podstawie prawnej w pkt 2 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
  8. Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
  9. W przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  10. W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do:
    a. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
    b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
    c. usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia;
    d. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;
    e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia.
    f. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami Rozporządzenia.
  11. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

  1. ZAŁĄCZNIKI:
    1. Formularz oferty - załącznik Nr 1,
    2. Projekt umowy - załącznik Nr 2.

 

z up. Dyrektora Zarządu Dróg powiatowych

(-) Emilia Niewińska

Kierownik Sekcji Utrzymania Dróg i Mostów