DRUKUJ
2022-03-24

ZAKOŃCZONY - Ogłoszenie o przetargu pisemnym na
sprzedaż drewna

Ogłoszenie o przetargu pisemnym na sprzedaż drewna

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku ogłasza przetarg ofertowy na sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki drzew z pasa drogowego dróg powiatowych.

Organizator przetargu- Sprzedający:

Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko

- godziny urzędowania od poniedziałku do piątku w godzinach 700-1500, tel./fax (87)4293426, e-mail: sekretariat@zdpgizycko.pl, strona internetowa zdpgizycko.pl

 

1. Przedmiot przetargu

Stos  drewna obejmuje gatunek lipa - 40 m3

Drewno złożone jest na terenie Obwodu Drogowego, ul. Suwalska 19 w Giżycku. Oferowana ilość podlega sprzedaży wyłącznie w całości.

 

Dokumentacja fotograficzna stosu drewna: w załączniku nr 3.

 

2. Cena wywoławcza:

Cena wywoławcza stos :  66,67 zł/m3  x 40 m3 = 2 666,80 zł

Cena w złożonej ofercie nie może być niższa od ceny wywoławczej.

 

3. Odbiór drewna:

Odbioru zakupionego drewna należy dokonać w terminie 14 dni od dnia zakupu.

Transport i załadunek drewna nabywca zabezpiecza we własnym zakresie.

Uporządkowanie placu, na którym było składowane drewno leży w gestii Kupującego.

 

4. Wadium

Ustala się wadium w wysokości 267,00 zł, tytułem zabezpieczenia wykonania wynikającego z przetargu. Wadium należy wpłacić na konto Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

Nr 94 9343 0005 0013 0345 2000 0040 (Mazurski Bank Spółdzielczy), tytułem: „Wadium – sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki drzew z pasa drogowego”, w terminie do 01.04.2022 r.

Dokument potwierdzający wpłatę wadium należy dołączyć do oferty.

Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały przyjęte, zostanie zwrócone niezwłocznie. Oferentowi, którego oferta została przyjęta, wadium zostanie zaliczone na poczet zapłaty za przedmiot sprzedaży.

Jeżeli oferent, którego oferta zostanie przyjęta uchyli się od zawarcia umowy wadium ulega przepadkowi na rzecz sprzedawcy.

 

5. Miejsce złożenia i termin otwarcia ofert:

Oferty należy składać na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia (wraz z dowodem wpłaty wadium) w wybrany sposób:

  • osobiście w zamkniętej kopercie w sekretariacie Sprzedającego - Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku przy ul. Węgorzewskiej 4;
  • listownie na adres sprzedającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko;

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 01.04.2022r. do godz. 900, w opisanej kopercie „Oferta na sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki drzew z pasa drogowego dróg powiatowych. Nie otwierać do dnia 01.04.2022 r.  do godz. 905”.

 

6. Rozstrzygnięcie przetargu:

 

Otwarcie ofert z przetargu odbędzie się w sposób jawny, w dniu 01.04.2022 r. o godz. 905, w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku przy ul. Węgorzewskiej 4.

Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje komisja w części niejawnej.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i nieotworzone pozostaną w dokumentacji przetargowej Sprzedającego.

O rozstrzygnięciu przetargu (wyborze najkorzystniejszej oferty) oferenci zostaną powiadomieni poprzez: ogłoszenie na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych
w Giżycku ( http://zdpgizycko.pl/)  i ogłoszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie sprzedającego.

Z chwilą rozstrzygnięcia przetargu nastąpi podpisanie umowy według załączonego wzoru załącznik nr 2. Przed podpisaniem umowy Kupujący zobowiązany jest do zapłaty za drewno zgodnie ze złożoną ofertą, na konto Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku Nr 73 9343 0005 0013 0345 2000 0030 (Mazurski Bank Spółdzielczy).

Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy wybrany oferent nie podpisze umowy na przedmiot przetargu, to Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą z pozostałych ofert.

 

7. Postanowienia końcowe:

Sprzedający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

 

Obowiązek informacyjny:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych

z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:

 

Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko .

  1. W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, adres e-mail: hanna.draczkowska@gptogatus.pl
  2. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu niezbędnym do realizacji umowy.
  3. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
    1. podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
    2. podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego na podstawie prawnej w pkt 2 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
  5. Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
  6. W przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do:
    1. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
    2. sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
    3. usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia;
    4. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;
    5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia.
    6. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami Rozporządzenia.
  8. Podanie danych osobowych jest konieczne do zawarcie i wykonania umowy. Odmowa podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.