DRUKUJ
2022-05-20

Ogłoszenie o sprzedaży trylinki i kostki
betonowej

Giżycko, dnia 20.05.2022 r.

 

 

OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku ogłasza sprzedaż nw. zbędnego materiału :

Lp.

Nazwa przedmiotu

Ilość/Jm

Opis stanu technicznego materiałów z odzysku

Cena brutto

1.

Płytka sześcioboczna (trylinka)

400 szt.

Trylinka jest poobijana i ukruszona, nieposegregowana.

1,39 zł/szt.

2.

Kostka brukowa betonowa

700 m2

Kostka jest poobijana i ukruszona, nieposegregowana.

12,38 zł/m2

W/w materiał składowany jest na bazie Obwodu Drogowego – na ul. Suwalskiej 19, 11 – 500 Giżycko.

Wnioski na zakup materiału ( załącznik nr 1 ) należy składać osobiście, do dnia 26.05.2022 r., w pokoju nr 2 - sekretariat ZDP lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Węgorzewska 4, 11 – 500 Giżycko. Wnioski będą rozpatrywane według daty wpływu do siedziby ZDP, aż do wyczerpania się ilości materiału przewidzianego do sprzedaży.

W pierwszej kolejności będą rozpatrywane wnioski jednostek powiatu Giżyckiego.

Sprzedaż rozpocznie się dnia 27.05.2022 r.

Odbiór zakupionego materiału (załadunek i przewóz) kupujący organizuje we własnym zakresie oraz pokrywa koszty z tym związane.

Termin odbioru materiałów odbywać się będzie w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 .

W przypadku pytań informacji udzielają:

  1. Jolanta Nowak-Król – w zakresie sprzedaży materiałów  tel. 87 429 34  26 wew. 15
  2. Kazimierz Rywak – w zakresie oględzin oraz odbioru materiałów  tel. 87 428 15  82

                                                          

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

(-) Grzegorz Moszczyński

                            

Załączniki:

  1. Wzór wniosku na zakup.
  2. Wzór umowy sprzedaży materiału z odzysku.

 

 

 

Obowiązek informacyjny:

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych

z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:

 

Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko .

  1. W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, adres e-mail: hanna.draczkowska@gptogatus.pl
  2. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu niezbędnym do realizacji umowy.
  3. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
    1. podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
    2. podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego na podstawie prawnej w pkt 2 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
  5. Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
  6. W przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do:
    1. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
    2. sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
    3. usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia;
    4. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;
    5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia.
    6. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami Rozporządzenia.
  8. Podanie danych osobowych jest konieczne do zawarcie i wykonania umowy. Odmowa podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.