ZAKOŃCZONE - Ustawienie barier energochłonnych w
ciągu dróg powiatowych zamiejskich
UWAGA:
W związku z zapytaniem telefonicznym potencjalnych wykonawców zmianie ulegają zapisy w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym:
było:
Ustawienie barier stalowych jednostronnych bez przekładkowych N2/A/W5 (materiał wykonawcy)
jest:
Ustawienie barier stalowych jednostronnych N2/A/W5 lub inny system o takich samych bądź wyższych parametrach technicznych (materiał wykonawcy)
SU.2601.17.2023
Zapytanie ofertowe
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.: „Ustawienie barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych zamiejskich”.
- nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (art. 2, ust. 1, pkt 1).
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, NIP 845-167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087 429 34 26.
Warunki zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony jest w formularzu kosztorysu ofertowego. Materiał do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca. Wykonawca winien zapoznać się z zakresem zamówienia w terenie.
Wymaganymi dokumentami są:
- wypełniona oferta wraz z kosztorysem ofertowym z wyliczoną wartością zamówienia (według załączonego do niniejszego ogłoszenia wzoru).
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.
Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.
Oferty należy składać do 18 sierpnia 2023 roku do godz. 10.00 w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4. Oferty winne być złożone
w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed upływem terminu ich składania.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 20 października 2023 r.
Szczegółowych informacji dotyczących zamówienia udziela Pan Piotr Sielewicz pod nr telefonu 87 429 34 26.
(-) Grzegorz Moszczyński
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku