Usługa wynajmu sprzętu
SU.2601.24.2023
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zwraca się z zapytaniem ofertowym na: "usługę wynajmu sprzętu:
- koparko-ładowarki,
- samochodu ciężarowego samowyładowczego, lub dwóch samochodów samowyładowczych w razie potrzeby Zmawiającego” do wykonania ścinki poboczy oraz wywozu urobku w ramach bieżącego utrzymania na drogach powiatowych, w okresie od dnia podpisania umowy do 28.12.2023 r.
W związku z zamiarem udzielenia zamówienia publicznego, gdzie wartość zamówienia nie przekracza 130 000 złotych, na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023, poz. 1605) - tekst ujednolicony przez Urząd Zamówień Publicznych wobec czego procedura zamówienia nie podlega przepisom ustawy PZP, Zamawiający zaprasza do złożenia oferty:
I. ZAMAWIAJĄCY
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko tel. 87 429 34 26, e-mail: utrzymanie@zdpgizycko.pl
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia są usługi najmu sprzętu:
- koparko-ładowarki,
- samochodu ciężarowego samowyładowczego, lub dwóch samochodów samowyładowczych w razie potrzeby Zmawiającego, do wykonania ścinki poboczy oraz wywozu urobku w ramach bieżącego utrzymania na drogach powiatowych.
Wykonawca usługi odpowiedzialny jest za jakość jej wykonania oraz za zgodność z poleceniami pracownika Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku pełniącego nadzór nad wykonywanymi zadaniami. Wielkość i zakres zamówienia uzależnione będą od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zapewni pracę sprzętu w godzinach od 700 do 1500
Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowane godziny sprzętu, udokumentowane poprzez raporty prac sprzętu potwierdzone przez upoważnionego pracownika ZDP pełniącego nadzór nad wykonywanymi zadaniami. Faktura zostanie zapłacona przez Zamawiającego w danym okresie rozliczeniowym (miesięcznym), w terminie do 14 dni od daty złożenia faktury, na wskazane konto Wykonawcy. Operatorem sprzętu może być kierowca posiadający odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie w tym zakresie. Technika wykonywania prac nie może utrudniać ruchu pieszych i pojazdów oraz stwarzać zagrożenia dla osób postronnych i ich mienia.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: w okresie od dnia podpisania umowy do 28.12.2023 r.
IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferent powinien złożyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania. Oferta powinna być:
− opatrzona pieczątką firmową,
− posiadać datę sporządzenia,
− zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
− podpisana czytelnie przez wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania firmy).
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę należy złożyć do dnia 07.12.2023 roku do godziny 1300 w formie elektronicznej na adres utrzymanie@zdpgizycko.pl na wymaganym formularzu ofertowym stanowiącym – załącznik nr 1, podpisany projekt (wzór) umowy stanowiącym – załącznik nr 2, podpisane oświadczenie – załącznik nr 3.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Oferent może przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z realizacji części lub całości zamawianych usług.
- Ofertę może złożyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, o ile spełnia warunki dotyczące realizacji zamówienia. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. Cena może być tylko jedna. Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania umową).
VI OCENA OFERT
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
• Cena: waga 100 % - kryterium oznacza najniższą cenę za jedną godzinę wynajmu sprzętu.
VII INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów pisemnie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.
VIII DODATKOWE INFORMACJE
Dodatkowe informacje będą udzielane pod numerem telefonu 89 429 34 26 oraz adresem email: utrzymanie@zdpgizycko.pl
Osobą do kontaktu w sprawie udzielanego zamówienia jest:
Piotr Sielewicz – kierownik sekcji utrzymania dróg i mostów
załączniki:
1. Wzór formularza ofertowego – załącznik nr 1
2. Wzór umowy – załącznik nr 2
3. Oświadczenie – załącznik nr 3
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
(-) Grzegorz Moszczyński