Zakup wraz z dostawą pił spalinowych, wykaszarek
spalinowych, podkrzesywarek spalinowych
Giżycko, dnia 05.12.2023 r.
SF.2601.104.2023.PŁ
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PONIŻEJ 130 000 ZŁ PROWADZONEGO
W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do złożenia oferty w sprawie „Zakupu wraz z dostawą pił spalinowych, wykaszarek spalinowych, podkrzesywarek spalinowych. ”.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pił spalinowych, wykaszarek spalinowych, podkrzesywarek spalinowych zgodnie z poniższym wykazem.
2. Wykaz sprzętu objętego przedmiotem zamówienia:
l.p. |
Rodzaj sprzętu |
Liczba sztuk |
1. |
Piła spalinowa Husqvarna 550XP ( 15”) Mark II |
5 |
2. |
Piła spalinowa Husqvarna 572XP (18”) |
2 |
3. |
Wykaszarka spalinowa Husqvarna 535 RX |
5 |
4. |
Wykaszarka spalinowa Husqvarna 545 RXT Auto Tune |
5 |
5. |
Podkrzesywarka spalinowa Husqvarna 530i PT5 |
5 |
3. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostawa sprzętu do siedziby Zamawiającego, w terminie
z nim ustalonym. Dostawa sprzętu dokonana będzie w sposób jednorazowy w dni robocze
w godzinach od 8:00 do 14.30. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego najpóźniej 3 dni przed planowaną o jej terminie. W dniu dostawy należy dostarczyć karty gwarancyjne i inne wymagane dokumenty. Odbiór sprzętu zostanie potwierdzony protokołem odbioru. Koszt dostawy należy wliczyć w cenę zamówienia.
4. Wszystkie dostarczone sprzęty muszą być fabrycznie nowe, tzn. żadna część składająca się na dany sprzęt nie może być wcześniej używana oraz winna posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa..
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia:do dnia 20 grudnia 2023 r.
3. MIEJSCE DOSTAWY – Obwód Drogowy ul. Suwalska 19, 11-500 Giżycko.
4. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności,
- złożą oferty zgodne z wymogami zamówienia.
5. OSOBY WSKAZANE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela w godzinach urzędowania:
Jolanta Nowak-Król, tel./fax 087 / 49 34 26, e-mail: finanse@zdpgizycko.pl
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
a) Wymagania i zalecenia ogólne
Oferta należy przesłać drogą mailową na adres finanse@zdpgizycko.pl do dnia 11.12.2023 r. do godziny 10.00.
b) Zawartość oferty - wypełniony formularz oferty (Załącznik Nr 1), podpisane oświadczenie (Załącznik nr 2)
7. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY
- Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej zamówieniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru:
Najniższa cena (brutto) - 100%
2. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do:
- udzielenia minimum 2 letniej gwarancji od daty odbioru w/w sprzętu przez Zamawiającego,
- zapewnienie serwisu w okresie gwarancji w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zmawiającego, lub wysyłki kurierem we wskazane miejsce na koszt oferenta
- wskazanie w formularzu ofertowym podmiotu odpowiedzialnego za zapewnienie usług serwisowych i naprawczych,
- poniesienie w okresie gwarancyjnym wszelkich kosztów naprawy, w szczególności związanych z dojazdem serwisanta jak również kosztów materiałów i części zamiennych za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu,
- dostarczenia wraz ze sprzętem gwarancji, dokumentacji techniczno-eksploatacyjnych
( instrukcja obsługi )
8. KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:
Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko.
- W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – Paulina Więckiel adres e-mail: paulina.wieckiel@gptogatus.pl
- Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda), jeżeli wyraziła Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda może zostać wycofana w każdym momencie bez wpływu na legalność przetwarzania przed wycofaniem zgody;
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO (czynności podjęte w celu zawarcia lub wykonania umowy), gdy wiąże Panią/Pana umowa z Administratorem lub zostały podjęte czynności zmierzające do jej wydania;
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie uregulowane w przepisach prawa), w szczególności w związku z postępowaniem uregulowanym w:
ustawa z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym,
ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym,
ustawa z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym,
ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępnie do informacji publicznej.
- Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu niezbędnym do wypełnienia podstawy prawnej ciążącej na Administratorze.
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
- podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
- podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) w szczególności w celu zapewnienia wsparcia technicznego wykorzystywanego sprzętu informatycznego.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego na podstawie prawnej w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
- Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe. W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO udzielenie zgody jest dobrowolne. W przypadku, gdy przetwarzanie danych odbywa się na podstawie art. 6 ust 1 lit. b RODO podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy.
- W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
- Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy prawa.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Dyrektor
Zarządu Dróg Powiatowych
(-) Grzegorz Moszczyński
ZAŁĄCZNIKI:
- Formularz oferty - załącznik nr 1,
- Oświadczenie – załącznik nr 2