DRUKUJ
2023-12-07

Ustawienie barier energochłonnych w ciągu dróg
powiatowych zamiejskich

SU.2601.24.2023

Zapytanie ofertowe

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania
pn.: „Ustawienie barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych zamiejskich”.

 

- nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (art. 2, ust. 1, pkt 1).

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4,  NIP 845-167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087 429 34 26.

 

Warunki zamówienia:

 

Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony jest w formularzu kosztorysu ofertowego. Materiał do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca. Wykonawca winien zapoznać się z zakresem zamówienia w terenie.

 

 Wymaganymi dokumentami są:

- wypełniona oferta wraz z kosztorysem ofertowym z wyliczoną wartością zamówienia (według załączonego do niniejszego ogłoszenia wzoru).

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.

 

Oferty należy składać do 12 grudnia 2023 roku do godz. 11:00 w jeden z poniższych sposobów:

  • w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko,
  • na adres e-mail: utrzymanie@zdpgizycko.pl.

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 22 grudnia 2023 r.

 

Szczegółowych informacji dotyczących zamówienia udziela Pan Piotr Sielewicz pod nr telefonu 87 429 34 26.

 

(-) Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku