Ustawienie barier energochłonnych w ciągu dróg
powiatowych zamiejskich
SU.2601.24.2023
Zapytanie ofertowe
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania
pn.: „Ustawienie barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych zamiejskich”.
- nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (art. 2, ust. 1, pkt 1).
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, NIP 845-167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087 429 34 26.
Warunki zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony jest w formularzu kosztorysu ofertowego. Materiał do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca. Wykonawca winien zapoznać się z zakresem zamówienia w terenie.
Wymaganymi dokumentami są:
- wypełniona oferta wraz z kosztorysem ofertowym z wyliczoną wartością zamówienia (według załączonego do niniejszego ogłoszenia wzoru).
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.
Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.
Oferty należy składać do 12 grudnia 2023 roku do godz. 11:00 w jeden z poniższych sposobów:
- w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko,
- na adres e-mail: utrzymanie@zdpgizycko.pl.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 22 grudnia 2023 r.
Szczegółowych informacji dotyczących zamówienia udziela Pan Piotr Sielewicz pod nr telefonu 87 429 34 26.
(-) Grzegorz Moszczyński
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku