Zakup emulsji asfaltowej szybkorozpadowej
Giżycko, dnia 28.03.2024 r.
SF.2601.17.2024.PŁ
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PONIŻEJ 130 000 ZŁ PROWADZONEGO
W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zwraca się z prośbą o podanie ceny (netto i brutto) dla „Zakup emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C-65 B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych Powiatu Giżyckiego.”
- PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1.1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy „Zakup emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C-65 B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych Powiatu Giżyckiego.”
2.2. Opis: Zakup emulsji asfaltowej szybkorozpadowej C-65 B3 PU/RC do remontów cząstkowych dróg powiatowych Powiatu Giżyckiegoodbywać się będzie sukcesywnie w ciągu 2024 roku według pojawiających się potrzeb. Wykonawca na swój koszt będzie dostarczał emulsję asfaltową szybkorozpadową C-65 B3 PU/RC.
3.3. Planowana szacunkowa wielkość zamówienia 40 Mg.
4.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje względem Zamawiającego żadne roszczenie. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynikało z ilości faktycznie dostarczonej emulsji asfaltowej.
5.5. Dostawy realizowane będą sukcesywnie, w miarę potrzeb Zmawiającego zgłaszanych telefonicznie lub e-mailem przez Zamawiającego.
6.6. Przewidywane minimalne jednorazowe zamówienie - 5 ton.
7.7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji złożonego zamówienia w terminie do 3 dni licząc od daty zgłoszenia zapotrzebowania.
8.8. Wymagania dla emulsji asfaltowej:
Wykonawca każdorazowo przy sprzedaży partii emulsji asfaltowej zobowiązuję się dołączyć do faktury deklarację CE, że emulsja asfaltowa spełnia wymagania specyfikacji technicznej, zawarte w normie PN-EN 13808 Asfalty i lepiszcza asfaltowe.
2. CVP: 44113600-1 - Bitum i asfalt
3.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: do dnia 30 listopada 2024 r.
3. MIEJSCE DOSTAWY – Obwód Drogowy ul. Suwalska 19, 11-500 Giżycko.
4. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności,
- złożą oferty zgodne z wymogami zamówienia.
5. OSOBY WSKAZANE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela w godzinach urzędowania:
Jolanta Nowak-Król, tel./fax 087 / 49 34 26, e-mail: finanse@zdpgizycko.pl
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
a. Wymagania i zalecenia ogólne
Oferta należy przesłać drogą mailową na adres finanse@zdpgizycko.pl do dnia 04.04.2024 r. do godziny 10.00.
b. Zawartość oferty - wypełniony formularz oferty (Załącznik Nr 1).
7. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY
Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej zamówieniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru:
Najniższa cena (brutto) - 100%
8. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zarząd Dróg Powiatowych, tel. 87 4293426, e- mail: sekretariat@zdpgizycko.pl
2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Panią Pauliną Więckiel, za pośrednictwem adresu e-mail: paulina.wieckiel@gptogatus.pl
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa Prawo zamówień publicznych.
5. Dane osobowe będą ujawniane wykonawcom oraz wszystkim zainteresowany, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów.
6. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od dnia 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
7. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenie przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
- ZAŁĄCZNIKI:
- Formularz oferty - załącznik Nr 1,
- Projekt umowy - załącznik Nr 2.
Z-ca Dyrektora
Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
(-) Przemysław Jarmołowicz