ROZSTRZYGNIĘTE - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach budowy chodnika przy drodze pow. nr 1738N
Giżycko, 18.09.2018 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
SB.2601.12.2018
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.
Zamówienie:„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach budowy chodnika przy drodze pow. nr 1738N gr. pow. - Kruklanki - Żywki - Mazuchówka, w miejscowości Kruklanki”
1. Przedmiot zamówienia.
1) Wykonawca winien sprawować funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach budowy chodnika przy drodze pow. nr 1738N gr. pow. - Kruklanki - Żywki - Mazuchówka, w miejscowości Kruklanki.
2) Nadzorem inwestorskim winny być objęte następujące roboty: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia chodnika i zjazdów z kostki betonowej, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic.
Kilometr roboczy budowy chodnika według dokumentacji:
strona lewa: od km 0+000 do km 0+014
strona prawa: od km 0+010 do km 0+256,20
3) Roboty budowlane zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych - stanowiących załączniki.
4) Dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne dostępne są na stronie internetowej: zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne dot. budowy chodnika przy drodze pow. nr 1738N gr. pow. - Kruklanki - Żywki - Mazuchówka, w miejscowości Kruklanki oraz w siedzibie Zamawiającego.
2. Wymagania Zamawiającego.
1) Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia winien sprawować nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi, które obejmuje budowa chodnika przy drodze pow. nr 1738N gr. pow. - Kruklanki - Żywki - Mazuchówka, w miejscowości Kruklanki.
2) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu zadań będących przedmiotem zamówienia, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3) Osoba wskazana do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, musi posiadać stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz musi być wpisana na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
4) Wykonawca złoży formularz oferty według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu.
Wykonawca na formularzu oferty wpisze inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wynagrodzenie ryczałtowe w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W cenie oferty Wykonawca uwzględni wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
5) „Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego” opisany jest w załączniku nr 2.
6) Wzór umowy stanowi załącznik nr 3.
3. Terminy.
1) Zamawiający wymaga, aby przebudowa przedmiotowej drogi została zrealizowana przez wykonawcę robót budowlanych, w terminie do 50 dni od daty zawarcia umowy. Planowany termin zawarcia umowy z wykonawcą robót 25 września 2018 r.
2) Czas trwania nadzoru inwestorskiego rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy i będzie obejmował cały okres realizacji robót budowlanych, a także odbiór końcowy, rozliczenie zadania, a także okres trwania rękojmi i gwarancji.
3) Czas trwania rękojmi na roboty budowlane objęte umową: zgodnie z Kodeksem cywilnym.
4) Czas trwania gwarancji na realizowany przedmiot umowy wynosi 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót albo od daty podpisania dokumentu, potwierdzającego usuniecie wad stwierdzonych przy odbiorze robót.
4. Kryteria oceny.
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiającystosować będzie kryterium:
cena =100% =100 pkt.
2) Kryterium cena, będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto (wynagrodzenie ryczałtowe), podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, liczone według wzoru:
P = (Cena minimalna: Cena badana) x 100,00 pkt
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Przygotowanie oferty.
1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
2) Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru: załącznik nr 1.
Oferta winna być napisana w języku polskim.
3) Formularz oferty należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć w jednymegzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.
4) Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
oraz opisane:
„Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach budowy chodnika przy drodze pow. nr 1738N gr. pow. - Kruklanki - Żywki - Mazuchówka, w miejscowości Kruklanki”
Nie otwierać przed dniem ……………...., do godz. ………………..”.
(wpisać aktualną datę i godz. otwarcia oferty)
6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie do 24.09.2018 r. do godz. 900.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy.
2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.09.2018 r., o godz. 905 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju numer 3.
3) Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu składania oferty.
7. Informacja o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty.
1) Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty i umieści tą informację na stronie zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
2) W piśmie skierowanym do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o terminie i miejscu zawarcia umowy.
3) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4) Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu stosowne uprawnienia budowlane (kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem) osoby, która będzie sprawować nadzór inwestorski oraz jej wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w niej terminem ważności.
8.Uwagi Zamawiającego.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert,
b) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
c) zmiany zapisów ogłoszenia, umowy, zakresu zadań inspektora nadzoru,
d) żądania od Wykonawców szczegółowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.
2) Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela kierownik Sekcji budowy dróg i mostów –Teresa Wołodźko, nr tel./faks 087 429 34 26, e-mail sekretariat@zdpgizycko.pl lub osobiście: pokój nr 3.
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
Grzegorz Moszczyński