2022-04-14

ZAKOŃCZONY - Sporządzenie strategicznych map hałasu dla odcinków głównych dróg przebiegających przez miasto Giżycko

Giżycko, dnia 14 kwietnia 2022 r.

 

Ogłoszenie

o zamiarze udzielenia zamówienia

 

Zarząd Dróg Powiatowych 

11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4

telefon/ faks  87 429 34 26

NIP 845 167 99 08, REGON 790675708

Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpgizycko.pl

Adres strony internetowej Zamawiającego: www.zdpgizycko.pl

 

Na podstawie zarządzenia Nr 3/2022 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku z dnia 10.01.2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielenia Zamówień Publicznych dla których nie stosuje się Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku  

 

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na zadanie pn. „Sporządzenie strategicznych map hałasu dla odcinków głównych dróg przebiegających przez miasto Giżycko”.

 

  1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie strategicznych map hałasu dla wszystkich odcinków dróg głównych przebiegających przez miasto Giżycko o natężeniu ruchu powyżej 3 000 000 pojazdów/rok, dla których Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku sprawuje funkcje zarządu.

 

Tab. nr 1 Odcinki dróg powiatowych o natężeniu ruchu powyżej 3 mln poj. w ciągu roku

Nr

Nazwa

Odcinek

Poj./dobę

   Długość (m)

4431N  

al. 1 Maja

plac Grunwaldzki – ul. Daszyńskiego

9749

557

4431N  

al. 1 Maja

ul. Daszyńskiego – dr. kraj. nr 63

11083

1049

4435N  

ul. Moniuszki

al. Wojska Polskiego – ul. Olsztyńska

8400

269

4441N

ul. Olsztyńska  

ul. Unii Europejskiej – ul. Moniuszki

8440

389

4446N

pl. Grunwaldzki 

ul. Unii Europejskiej – Warszawska

8543

293

4470N

ul. Warszawska     

plac Grunwaldzki – ul. Bohaterów Westerplatte

8663

366

4470N

ul. Warszawska  

ul. Bohaterów Westerplatte – ul. Suwalska

9129

483

       

3406

 

Mapy należy wykonać za pomocą oprogramowania GIS oraz oprogramowania do obliczeń akustycznych.

Powstały przedmiot zamówienia powinien pozwalać na:

  • tworzenie nowych map,
  • aktualizację baz danych,
  • szybki i łatwy dostęp do wszystkich zebranych danych,
  • publikowanie informacji o stanie klimatu środowiska akustycznego na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku.

 

Wykonawca pozyska we własnym zakresie pozostałe materiały i dane niezbędne
dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

 

  1. Zakres przedmiotu zamówieniaokreśla załącznik „Opis przedmiotu zamówienia”.

 

  1. Główne postanowienia, które będą zawarte w umowie:

 

1) Warunki płatności:

  1. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby
    w chwili składania oferty nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztu prac. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
  1. Podstawą do rozliczenia i wystawienia faktury stanowić będzie protokół odbioru robót podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcę,

 

Fakturę należy wystawić na:

Powiat Giżycki, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko

NIP: 8451862251, obligatoryjnym jest wpisanie w fakturze w miejscu odbiorcy/płatnika – Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku (bez wpisywania numeru NIP).

 

 

2) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:

  1. Wytycznymi Głównego Inspektora Ochrony Środowiska - Dobre praktyki wykonywania strategicznych map hałasu (strona BIP GIOŚ zakładka Strategiczne mapy hałasu – sprawozdawczość);
  2. art. 118 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony Środowiska (Dz.U. z 2021 r. poz. 1973, z późniejszymi zmianami);
  3. Dyrektywą Delegowania Komisji (UE) 2021/1226 z dnia 21 grudnia 2020 r. zmieniająca załącznik II do dyrektywy 2002/49/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, w sprawie oceny i zarządzania poziomem hałasu w środowisku;
  4. rozporządzeniem Ministra i Klimatu Środowiska z dnia 1 lipca 2021 w sprawie szczegółowego zakresu danych ujętych na strategicznych mapach hałasu, sposobu ich prezentacji i formy ich przekazywania (Dz. U. 2021 r. poz. 1325).

 

  1. Oferta musi zawierać:

 

1) wypełniony formularz ofertowy,

2) - w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przedłożyć aktualny wypis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert.

 

  1. Termin realizacji: 16.06.2022r.
  1. Kryteria wyboru ofert:

Cena– Zamówienie wybierane poprzez kryterium cena. Najniższa cena wygrywa.

  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie
  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wykonawcą, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny i unieważnienia postępowania.
  1. Zamawiający zastrzega wykluczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca wykazywał znaczące lub uporczywe niedociągnięcia w wykonaniu zamówienia, w ramach wcześniejszych umów.
  1. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą i umiejętnościami
    oraz wystarczającymi środkami technicznymi do wykonania niniejszego zamówienia
    oraz, że wykona z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami i normatywami stosowanymi w tym zamówieniu.
  1. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
  1. Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko.
  2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zarządzie Dróg Powiatowym w Giżycku możliwy jest pod adresem email: hanna.draczkowska@gptogatus.pl oraz nr tel. 533 327 058.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia lub załatwienia sprawy oraz w celach archiwizacji. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym oraz art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
    1. podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
    2. podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) w szczególności w celu zapewnienia wsparcia technicznego wykorzystywanego sprzętu informatycznego.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w  podstawie prawnej w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
  6. Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe.
  7. W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przeniesienia danych.
  8. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy prawa.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
  1.  Miejsce i termin złożenia ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Węgorzewskiej 4, 1-500 Giżycko, w Sekretariacie lub przesłać na adres e-mail: utrzymanie@zdpgizycko.pl; do dnia: 25 kwietnia 2022 r. do godz. 900.

  1. Załączniki:
    1. Opis przedmiotu zamówienia
    2. Formularz oferty
    3. Projekt umowy

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..