2022-05-19

ZAKOŃCZONE - Ogłoszenie o przetargu pisemnym na sprzedaż drewna

Ogłoszenie o przetargu pisemnym na sprzedaż drewna

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku ogłasza przetarg ofertowy na sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki drzew z pasa drogowego dróg powiatowych.

Organizator przetargu- Sprzedający:

Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko

- godziny urzędowania od poniedziałku do piątku w godzinach 700-1500, tel./fax (87)4293426, e-mail: sekretariat@zdpgizycko.pl, strona internetowa zdpgizycko.pl

  1. Przedmiot przetargu

Stos  drewna obejmuje różne gatunki 100 m3

Drewno złożone jest na terenie Obwodu Drogowego, ul. Suwalska 19 w Giżycku. Oferowana ilość podlega sprzedaży wyłącznie w całości.

Dokumentacja fotograficzna stosu drewna: w Załączniku nr 3.

  1. Cena wywoławcza:

Cena wywoławcza stos :  66,67 zł/m3  x 100 m3 = 6 667,00 zł

Cena w złożonej ofercie nie może być niższa od ceny wywoławczej.

  1. Odbiór drewna:

Odbioru zakupionego drewna należy dokonać w terminie 14 dni od dnia zakupu.

Transport i załadunek drewna nabywca zabezpiecza we własnym zakresie.

Uporządkowanie placu, na którym było składowane drewno leży w gestii Kupującego.

  1. Wadium

Ustala się wadium w wysokości 667,00 zł, tytułem zabezpieczenia wykonania wynikającego z przetargu. Wadium należy wpłacić na konto Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

Nr 94 9343 0005 0013 0345 2000 0040 (Mazurski Bank Spółdzielczy), tytułem: „Wadium – sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki drzew z pasa drogowego”, w terminie do 26.05.2022 r.

Dokument potwierdzający wpłatę wadium należy dołączyć do oferty.

Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały przyjęte, zostanie zwrócone niezwłocznie. Oferentowi, którego oferta została przyjęta, wadium zostanie zaliczone na poczet zapłaty za przedmiot sprzedaży.

Jeżeli oferent, którego oferta zostanie przyjęta uchyli się od zawarcia umowy wadium ulega przepadkowi na rzecz sprzedawcy.

  1. Miejsce złożenia i termin otwarcia ofert:

Oferty należy składać na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia (wraz z dowodem wpłaty wadium) w wybrany sposób:

  • osobiście w zamkniętej kopercie w sekretariacie Sprzedającego - Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku przy ul. Węgorzewskiej 4;
  • listownie na adres sprzedającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko;

w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.05.2022r. do godz. 900, w opisanej kopercie „Oferta na sprzedaż drewna pochodzącego z wycinki drzew z pasa drogowego dróg powiatowych. Nie otwierać do dnia 26.05.2022r.  do godz. 905”.

  1. Rozstrzygnięcie przetargu:

Otwarcie ofert z przetargu odbędzie się w sposób jawny, w dniu 26.05.2022r. o godz. 905, w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku przy ul. Węgorzewskiej 4.

Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje komisja w części niejawnej.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i nieotworzone pozostaną w dokumentacji przetargowej Sprzedającego.

O rozstrzygnięciu przetargu (wyborze najkorzystniejszej oferty) oferenci zostaną powiadomieni poprzez: ogłoszenie na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku ( http://zdpgizycko.pl/)  i ogłoszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie sprzedającego.

Z chwilą rozstrzygnięcia przetargu nastąpi podpisanie umowy według załączonego wzoru załącznik nr 2. Przed podpisaniem umowy Kupujący zobowiązany jest do zapłaty za drewno zgodnie ze złożoną ofertą, na konto Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku Nr 73 9343 0005 0013 0345 2000 0030 (Mazurski Bank Spółdzielczy).

Zamawiający zastrzega, że w przypadku gdy wybrany oferent nie podpisze umowy na przedmiot przetargu, to Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą z pozostałych ofert.

  1. Postanowienia końcowe:

Sprzedający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.

 

 

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

(-) Grzegorz Moszczyński

 

 

 

 

 

 

Obowiązek informacyjny:

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych

z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:

 

Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko .

  1. W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, adres e-mail: hanna.draczkowska@gptogatus.pl
  2. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu niezbędnym do realizacji umowy.
  3. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
    1. podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
    2. podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego na podstawie prawnej w pkt 2 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
  5. Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe. W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.
  6. W przypadku, w którym przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się na podstawie zgody (tj. art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  7. W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do:
    1. dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 Rozporządzenia;
    2. sprostowania danych, na podstawie art. 16 Rozporządzenia;
    3. usunięcia danych, na podstawie art. 17 Rozporządzenia;
    4. ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 Rozporządzenia;
    5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art. 21 Rozporządzenia.
    6. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, że przetwarzanie danych osobowych jest niezgodne z przepisami Rozporządzenia.
  8. Podanie danych osobowych jest konieczne do zawarcie i wykonania umowy. Odmowa podania danych osobowych uniemożliwia zawarcie umowy.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

 

 

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..