Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- ROZSTRZYGNIĘTY - Nabór na wolne stanowisko referenta ds. uzgodnień
- Stanowisko
- Referent ds. uzgodnień
- Telefon
- Fax
- Data składania
- 2019-02-15
- Data wygaśnięcia
- 2099-12-31
- Tagi
- Województwo
- WARMIŃSKO-MAZURSKIE
- Powiat
- giżycki
- Gmina
- Giżycko
- Miasto
- Gajewo
- Ulica
- ul. Węgorzewska
- Numer budynku
- 4
SF.1102.1.2019
Giżycko, dnia 30.01.2019 r.
Ogłoszenie Dyrektora
Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
z dnia 30 stycznia 2019 r.
w sprawie naboru na wolne stanowisko Referenta ds. uzgodnień
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku ogłasza nabór na wolne stanowisko Referenta ds. uzgodnień w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, tel. 087 429 34 26.
I. Kandydaci przystępujący do składania ofert powinni spełniać następujące wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślne;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe o kierunku: prawo lub administracja;
- doświadczenie zawodowe na takim samym bądź zbliżonym stanowisku – 6 miesięcy;
- znajomość przepisów ustaw: Ustawa o drogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego,Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o dostępie do informacji publicznej, Ustawa o ochronie danych osobowych;
- biegła znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego;
- umiejętność redagowania pism;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
II. Wymagania dodatkowe:
- dobra organizacja pracy;
- łatwość komunikowania się i przekazywania informacji;
- obowiązkowość, odpowiedzialność i rzetelność za wykonywaną pracę.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- sporządzanie decyzji administracyjnych na zajęcie pasa drogowego z szczególnymuwzględnieniem robót prowadzonych w pasie drogowym i reklam,
- sprawdzanie przedkładanych projektów tymczasowej organizacji ruchu obowiązujących na czas prowadzonych robót oraz sporządzanie opinii, wnoszenie uwag, zastrzeżeń i poprawek w tym zakresie,
- sporządzanie odpowiedzi na pisma i podania kierowane do Zespołu ds. Uzgodnień,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w stosunku do podmiotów zajmujących pas drogowy bez zezwolenia, z przekroczeniem terminu zajęcia oraz zajmowania większej powierzchni od deklarowanej w zezwoleniu i wystawianie w związku z tym decyzji naliczających kary pieniężne,
- rozpatrywanie wnoszonych odwołań od wystawionych decyzji administracyjnych,
- uzgadnianie projektów decyzji o warunkach zabudowy i projektów decyzji inwestycji celu publicznego przedkładanych przez poszczególne gminy,
- wystawianie zezwoleń na przejazdy nienormatywne oraz udział w wyjazdach kontrolnych pojazdów zaliczanych do tej grupy,
- prowadzenie ewidencji projektów tymczasowej organizacji ruchu oraz dokumentów wystawianych przez Zespół ds. Uzgodnień,
- prowadzenie działań związanych z ochroną pasa drogowego i przedkładanie w tym zakresie wniosków i propozycji (wyrywkowe kontrole prowadzonych robót),
- współdziałanie w zakresie postępowań administracyjnych z instytucjami rządowymi i samorządowymi,
- prowadzenie dyżurów zimowych,
- prowadzenie pojazdu służbowego.
IV. Warunki pracy:
- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Stanowisko pracy znajduje się w pokoju na parterze budynku przy ul. Węgorzewskiej 4,
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%,
- w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym niniejsza umowa będzie poprzedzona zawarciem umowy na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy i będzie podlegać służbie przygotowawczej. Po upływie wskazanego terminu warunkiem dalszego zatrudnienia będzie pozytywny wynik egzaminu w trybie służby przygotowawczej.
V. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny i życiorys (CV) z przebiegiem pracy zawodowej i przebiegiem nauki,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (zaświadczenie odbytych kursach, szkoleniach),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych (imię, nazwisko, telefon, data urodzenia, umiejętności, zainteresowania, staż pracy, wizerunek) dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Niniejsze oświadczenie jest zgodą w rozumieniu art. 4 pkt 11 ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych (RODO)”.
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4 (pok. nr 2) lub pocztą na adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko z dopiskiem: „Nabór na stanowisko referenta ds. uzgodnień” w terminie do 15.02.2019 r. do godz. 900.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty:
- które wpłyną po ww. terminie,
- nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu,
- które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów,
- nie zawierające własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i oświadczeniami.
Proces naboru przewiduje dwa etapy:
- ocena formalna złożonych dokumentów,
- rozmowa kwalifikacyjna.
O terminie i miejscu postępowania kwalifikacyjnego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://zdpgizycko.ssdip.bip.gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4.
Osoba udzielająca informacji: Jolanta Nowak-Król, tel. 087 429 34 26.
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
(-) Grzegorz Moszczyński
Obowiązek informacyjny:
- Administratorem podanych przez Panią/Pana danych będzie Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko
- W sprawie danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z IOD Andrzejem Milczarskim pod adresem: Andrzej.milczarski@elitpartner.pl
- Pani/Pana dane (imię, nazwisko, telefon, data urodzenia, umiejętności, zainteresowania, staż pracy, wizerunek) będą przetwarzane wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.
- Podstawą przetwarzania przez nas Pani/Pana danych jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych. W każdej chwili może Pani/Pan wycofać udzieloną zgodę po prostu pisząc do nas wiadomość lub osobiście informując osoby koordynujące proces rekrutacji.
- Pani/Pana dane nie będą przekazywane innym.
- Pani/Pana dane będziemy przetwarzać tak długo, jak długo będzie trwał proces rekrutacji.
- W każdej chwili ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia zakresu, w którym przetwarzamy Pani/Pana dane.
- Przysługuje Pani/Panuprawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (obecnie Generalny Inspektor Danych Osobowych), co do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
- Podanie Pani/Pana danych osobowych jest nieobowiązkowe, jednak niezbędne do właściwej oceny przy naborze na stanowisko.
- Pani/Pana dane nie są przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, a które mogłyby mieć wpływ na Pani/Pana sytuację prawną lub wywoływać dla Pani/Pana inne podobne doniosłe skutki.