Giżycko, 24.08.2020 r.
SB.2601.4.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.
Zamówienie:„Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę/rozbudowę odcinka al. 1 Maja w Giżycku”.
1. Przedmiot zamówienia.
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa / rozbudowa odcinka al. 1 Maja w Giżycku” wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszeniem robót budowlanych. Zakres dokumentacji powinien mieścić się w granicach pasa drogowego lub jeżeli szerokość pasa drogowego nie spełnia warunków technicznych, ewentualnie z powodu przyjętych rozwiązań projektowych wymaga tego sytuacja, należy uzyskać decyzję zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID), albo uzyskać odstępstwo od warunków technicznych. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania prac projektowych, a także na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym proponowane rozwiązania projektowe – dokumentacja musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. Dokumentacja przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę musi posiadać komplet dokumentów przewidzianych ustawowo. Wykonawca otrzyma niezbędne pełnomocnictwo do reprezentowania Zamawiającego przed właściwymi organami administracji państwowej i terenowej.Dokumentacja winna obejmować odcinek drogi od km 0+783 do km 1+480, długości 0,697 km wraz ze wszystkimi skrzyżowaniami. W przypadku skrzyżowania al. 1 Maja z ul. Kościuszki należy przedstawić Zamawiającemu do wyboru dwie koncepcje rozwiązania projektowego: skrzyżowanie typu rondo i skrzyżowanie skanalizowane z sygnalizacją świetlną. W tym celu, w zakresie projektu należy przeprowadzić analizę funkcjonowania skrzyżowania aleja 1 Maja - ul. Kościuszki (analiza istniejących warunków ruchu, pomiary natężenia ruchu na ww. skrzyżowaniu, przepustowość, prognozę ruchu na kolejne lata, kosztorys inwestorski). W dalszym toku projektowym, po akceptacji Zamawiającego rozpatrywany będzie tylko jeden wariant - najbardziej optymalny.
Dokumentacja projektowa, służąca do opisu przedmiotu zamówienia, winna zawierać projekt branży drogowej, projekt organizacji ruchu, projekt kanalizacji deszczowej, projekt kanału technologicznego, projekt sygnalizacji świetlnej (jeżeli zostanie wybrany taki wariant) oraz ewentualnie projekt przebudowy kolizji wszystkich istniejących sieci branżowych (w przypadku konieczności przebudowy istniejących sieci). Projekt winien zawierać: opis techniczny, plan sytuacyjny, przekroje, szczegółowe specyfikacje techniczne, przedmiar robót, kosztorys inwestorski oraz wszystkie niezbędne dokumenty, opinie, uzgodnienia, sprawdzenia i decyzje - w zakresie wynikającym z przepisów.
2) Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2 do „Ogłoszenia o zamówieniu”, natomiast pozostałe warunki dotyczące realizacji zadania zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do ogłoszenia o zamówieniu. Powyższe dokumenty dostępne są na stronie internetowej zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne oraz w siedzibie Zamawiającego.
2.Wymagania Zamawiającego.
1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie
w wykonywaniu zadań będących przedmiotem zamówienia, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się
w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2) Wykonawca złoży formularz oferty według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do "Ogłoszenia o zamówieniu".
3) Dokumentacje należy wykonać zgodnie z wymaganiami „Opisu przedmiotu zamówienia”, stanowiącego załącznik nr 2.
4) Umowa zostanie podpisana z wybranym Wykonawcą, zgodnie z wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 3 (z uwzględnieniem treści oferty).
3. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane w terminie do 15.12.2020 r.
4. Kryteria oceny.
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium:
cena =100% =100 pkt.
2) Kryterium cena, będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto (wynagrodzenie ryczałtowe), podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, liczone według wzoru:
P = (Cena minimalna: Cena badana) x 100,00 pkt
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Przygotowanie ofert.
1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
2) Oferta winna być napisana w języku polskim. Wykonawca sporządzi ofertę, według załącznika nr 1 do "Ogłoszenia o zamówieniu".
3) Cenę w ofercie należy podać jako wynagrodzenie ryczałtowe (brutto). Wynagrodzenie winno być wyrażone w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty jest ceną ryczałtową i winna obejmować wszystkie koszty związane
z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym również wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia.
4) Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium jest cena, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty
o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych, w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5) Oferta winna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku występowania pełnomocnictwa, należy dołączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię (jeżeli dotyczy).
6) Formularz oferty należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć w jednym egzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.
7) Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
oraz opisane:
„Oferta na opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę / rozbudowę odcinka al. 1 Maja w Giżycku”.
Nie otwierać przed dniem: …………………….. r., do godz. …………..”.
(wpisać aktualną datę i godzinę otwarcia oferty)
6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych,
11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie do 01.09.2020 r.
do godz. 1000, oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy;
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania;
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.09.2020 r., o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju numer 1 (świetlica).
7. Informacja o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty.
1) Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty i umieści tą informację na stronie zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
2) W piśmie skierowanym do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o terminie i miejscu zawarcia umowy.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
4) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie (poświadczone za zgodność z oryginałem) uprawnień budowlanych do projektowania osób, które będą opracowywać dokumentację projektową oraz ich wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez
tąizbę, z określonym w nim terminem ważności.
8.UwagiZamawiającego.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert,
b) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
c) zmiany zapisów w ogłoszeniu, umowie oraz w opisie przedmiotu zamówienia,
d) żądania od Wykonawców szczegółowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.
2) Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Łukasz Borsuk- specjalista ds. budowy dróg i mostów, nr tel./faks 087 429 34 26, e-mail sekretariat@zdpgizycko.pl lub osobiście: pokój nr 4.
9. Ochrona danych osobowych.
1) Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy
jest Zarząd Dróg Powiatowych, tel. 87 4293426, e- mail: sekretariat@zdpgizycko.pl.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych Panią Kingą Oklińską, za pośrednictwem adresu e-mail: oklinska@togatus.pl lub telefonicznie 533 327 047.
2) Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłączonego spod stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz w celu archiwizacji. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi Zarządzenie Nr 1/2017 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku z dnia 02.01.2017 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku oraz Zarządzenia nr 5/2018 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku z dnia 07 lutego 2018 r., w sprawie wprowadzenia Aneksu nr 1 do Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych dla których nie stosuje się ustawy - Prawo Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku. Ponadto w przypadku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, podstawę przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej ,,Rozporządzeniem RODO", gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej umowy.
3) Dane osobowe mogą być ujawniane Wykonawcom oraz osobom zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. Dane osobowe Wykonawcy, będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat, albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy od dnia 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
4) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
|