Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2022-01-19 10:37:50  Piotr Sielewicz

Utworzono artykuł 537617 o nazwie 'Sprzedaż drzew na pniu'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste537617
user_idpuste2500157
resource_idpuste1811
namepusteSprzedaż drzew na pniu
category_idpuste28728
language_idpuste1
shortpusteWycince podlega 71 drzew przydrożnych, z których ilość pozyskanego drewna wynosi około 69 m³
fullpuste

              Giżycko, dnia 19 stycznia 2022 r.

Przetarg ofertowy nr SU.406.1.2022                        

 OGŁOSZENIE

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku z siedzibą ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko ogłasza przetarg ofertowy na wykonanie zadania pn.:

„Sprzedaż drzew na pniu”

Wycince podlega 71 drzew przydrożnych, z których ilość pozyskanego drewna wynosi około 69 m³.

Podana ilość drzew nie podlega częściowej sprzedaży, tzn. oferta cenowa musi dotyczyć całości przedmiotu niniejszego zadania.

Ogłaszający nie określa ceny minimalnej za 1 m³ drewna.

Warunkiem przystąpienia do przetargu ofertowego jest złożenie do dnia 24 stycznia 2022r., do godz. 1000 w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta cenowa na sprzedaż drzew na pniu, zgodnie z ogłoszeniem nr SU.406.1.2022 z dnia 19.01.2022 r.”

Złożona dokumentacja musi zawierać:

  • załącznik nr 1 – wypełniona i podpisana oferta na wycinkę drzew na pniu

Rozstrzygnięcie przetargu ofertowego odbędzie się w dniu 24.01.2022 r. o godzinie 1005 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4.

Uczestnik przetargu ofertowego, który wygra  przetarg zobowiązany jest do:

- podpisania umowy;

- zapłaty kwoty nabycia drewna oraz kwoty zabezpieczenia finansowego należytego wykonania umowy w terminie określonym w umowie.

 

Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.

ENa/ENa

Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych

w Giżycku

Załączniki:

  1. Wzór oferty;
  2. Wzór umowy wraz  z załącznikami

Załącznik nr 1 Specyfikacja techniczna;

Załącznik nr 2 Wykaz drzew

publishfrompuste2022-01-19 00:00:00
_activepuste1
slugpustesprzedaz-drzew-na-pniu
2022-01-19 10:37:51  Piotr Sielewicz

Pole slug zmieniło wartość z 'sprzedaz-drzew-na-pniu' na '537617_sprzedaz-drzew-na-pniu'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
slugsprzedaz-drzew-na-pniu537617_sprzedaz-drzew-na-pniu
2022-01-19 10:38:41  Piotr Sielewicz

Pole full zmieniło wartość z '<p align="right"> &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Giżycko, dnia 19 stycznia 2022 r.</p> <p> Przetarg ofertowy nr SU.406.1.2022&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p align="center"> <strong>&nbsp;OGŁOSZENIE</strong></p> <p> Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku z siedzibą ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko ogłasza przetarg ofertowy na wykonanie zadania pn.:</p> <p align="center"> <strong>&bdquo;Sprzedaż drzew na pniu&rdquo; </strong></p> <p> Wycince podlega <strong>71 </strong>drzew przydrożnych, z kt&oacute;rych ilość pozyskanego drewna wynosi <strong>około 69 m</strong><strong>&sup3;.</strong></p> <p> Podana ilość drzew nie podlega częściowej sprzedaży, tzn. oferta cenowa musi dotyczyć całości przedmiotu niniejszego zadania.</p> <p> <strong>Ogłaszający nie określa ceny minimalnej za 1 m&sup3; drewna.</strong></p> <p> Warunkiem przystąpienia do przetargu ofertowego jest złożenie do dnia <strong>24 stycznia 2022r.</strong>, do godz. <strong>10<sup>00</sup></strong> w sekretariacie Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: &bdquo;Oferta cenowa na sprzedaż drzew na pniu, zgodnie z ogłoszeniem nr SU.406.1.2022 z dnia 19.01.2022 r.&rdquo;</p> <p> <u>Złożona dokumentacja musi zawierać:</u></p> <ul> <li> załącznik nr 1 &ndash; wypełniona i podpisana oferta na wycinkę drzew na pniu</li> </ul> <p> Rozstrzygnięcie przetargu ofertowego odbędzie się w dniu <strong>24.01</strong><strong>.2022 r. o godzinie 10<sup>05&nbsp;</sup></strong>w siedzibie Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4.</p> <p> Uczestnik przetargu ofertowego, kt&oacute;ry wygra &nbsp;przetarg zobowiązany jest do:</p> <p> - podpisania umowy;</p> <p> - zapłaty kwoty nabycia drewna oraz kwoty zabezpieczenia finansowego należytego wykonania umowy w terminie określonym w umowie.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania kt&oacute;rejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.</strong></p> <p> ENa/ENa</p> <p style="text-align: center; margin-left: 200px;"> <em>Grzegorz Moszczyński</em></p> <p style="text-align: center; margin-left: 200px;"> Dyrektor Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych</p> <p style="text-align: center; margin-left: 200px;"> w Giżycku</p> <p> <u>Załączniki:</u></p> <ol> <li> Wz&oacute;r oferty;</li> <li> Wz&oacute;r umowy wraz&nbsp; z załącznikami</li> </ol> <p style="margin-left:14.2pt;"> Załącznik nr 1 Specyfikacja techniczna;</p> <p style="margin-left:14.2pt;"> Załącznik nr 2 Wykaz drzew</p> ' na ' <p style="text-align: right;">&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Giżycko, dnia 19 stycznia 2022 r.</p> <p>Przetarg ofertowy nr SU.406.1.2022&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>&nbsp;OGŁOSZENIE</strong></p> <p style="text-align: center;">&nbsp;</p> <p>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku z siedzibą ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko ogłasza przetarg ofertowy na wykonanie zadania pn.:</p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>&bdquo;Sprzedaż drzew na pniu&rdquo; </strong></p> <p style="text-align: center;">&nbsp;</p> <p>Wycince podlega <strong>71 </strong>drzew przydrożnych, z kt&oacute;rych ilość pozyskanego drewna wynosi <strong>około 69 m</strong><strong>&sup3;.</strong></p> <p>Podana ilość drzew nie podlega częściowej sprzedaży, tzn. oferta cenowa musi dotyczyć całości przedmiotu niniejszego zadania.</p> <p><strong>Ogłaszający nie określa ceny minimalnej za 1 m&sup3; drewna.</strong></p> <p>Warunkiem przystąpienia do przetargu ofertowego jest złożenie do dnia <strong>24 stycznia 2022r.</strong>, do godz. <strong>10<sup>00</sup></strong> w sekretariacie Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: &bdquo;Oferta cenowa na sprzedaż drzew na pniu, zgodnie z ogłoszeniem nr SU.406.1.2022 z dnia 19.01.2022 r.&rdquo;</p> <p><u>Złożona dokumentacja musi zawierać:</u></p> <ul> <li>załącznik nr 1 &ndash; wypełniona i podpisana oferta na wycinkę drzew na pniu</li> </ul> <p>Rozstrzygnięcie przetargu ofertowego odbędzie się w dniu <strong>24.01</strong><strong>.2022 r. o godzinie 10<sup>05&nbsp;</sup></strong>w siedzibie Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4.</p> <p>Uczestnik przetargu ofertowego, kt&oacute;ry wygra &nbsp;przetarg zobowiązany jest do:</p> <p>- podpisania umowy;</p> <p>- zapłaty kwoty nabycia drewna oraz kwoty zabezpieczenia finansowego należytego wykonania umowy w terminie określonym w umowie.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania kt&oacute;rejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.</strong></p> <p>ENa/ENa</p> <p style="text-align: center; margin-left: 200px;"><em>Grzegorz Moszczyński</em></p> <p style="text-align: center; margin-left: 200px;">Dyrektor Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych</p> <p style="text-align: center; margin-left: 200px;">w Giżycku</p> <p><u>Załączniki:</u></p> <ol> <li>Wz&oacute;r oferty;</li> <li>Wz&oacute;r umowy wraz&nbsp; z załącznikami</li> </ol> <p style="margin-left:14.2pt;">Załącznik nr 1 Specyfikacja techniczna;</p> <p style="margin-left:14.2pt;">Załącznik nr 2 Wykaz drzew</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

              Giżycko, dnia 19 stycznia 2022 r.

Przetarg ofertowy nr SU.406.1.2022                        

 OGŁOSZENIE

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku z siedzibą ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko ogłasza przetarg ofertowy na wykonanie zadania pn.:

„Sprzedaż drzew na pniu”

Wycince podlega 71 drzew przydrożnych, z których ilość pozyskanego drewna wynosi około 69 m³.

Podana ilość drzew nie podlega częściowej sprzedaży, tzn. oferta cenowa musi dotyczyć całości przedmiotu niniejszego zadania.

Ogłaszający nie określa ceny minimalnej za 1 m³ drewna.

Warunkiem przystąpienia do przetargu ofertowego jest złożenie do dnia 24 stycznia 2022r., do godz. 1000 w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta cenowa na sprzedaż drzew na pniu, zgodnie z ogłoszeniem nr SU.406.1.2022 z dnia 19.01.2022 r.”

Złożona dokumentacja musi zawierać:

  • załącznik nr 1 – wypełniona i podpisana oferta na wycinkę drzew na pniu

Rozstrzygnięcie przetargu ofertowego odbędzie się w dniu 24.01.2022 r. o godzinie 1005 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4.

Uczestnik przetargu ofertowego, który wygra  przetarg zobowiązany jest do:

- podpisania umowy;

- zapłaty kwoty nabycia drewna oraz kwoty zabezpieczenia finansowego należytego wykonania umowy w terminie określonym w umowie.

 

Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.

ENa/ENa

Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych

w Giżycku

Załączniki:

  1. Wzór oferty;
  2. Wzór umowy wraz  z załącznikami

Załącznik nr 1 Specyfikacja techniczna;

Załącznik nr 2 Wykaz drzew

              Giżycko, dnia 19 stycznia 2022 r.

Przetarg ofertowy nr SU.406.1.2022                        

 OGŁOSZENIE

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku z siedzibą ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko ogłasza przetarg ofertowy na wykonanie zadania pn.:

 

„Sprzedaż drzew na pniu”

 

Wycince podlega 71 drzew przydrożnych, z których ilość pozyskanego drewna wynosi około 69 m³.

Podana ilość drzew nie podlega częściowej sprzedaży, tzn. oferta cenowa musi dotyczyć całości przedmiotu niniejszego zadania.

Ogłaszający nie określa ceny minimalnej za 1 m³ drewna.

Warunkiem przystąpienia do przetargu ofertowego jest złożenie do dnia 24 stycznia 2022r., do godz. 1000 w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku oferty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta cenowa na sprzedaż drzew na pniu, zgodnie z ogłoszeniem nr SU.406.1.2022 z dnia 19.01.2022 r.”

Złożona dokumentacja musi zawierać:

  • załącznik nr 1 – wypełniona i podpisana oferta na wycinkę drzew na pniu

Rozstrzygnięcie przetargu ofertowego odbędzie się w dniu 24.01.2022 r. o godzinie 1005 w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku ul. Węgorzewska 4.

Uczestnik przetargu ofertowego, który wygra  przetarg zobowiązany jest do:

- podpisania umowy;

- zapłaty kwoty nabycia drewna oraz kwoty zabezpieczenia finansowego należytego wykonania umowy w terminie określonym w umowie.

 

Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.

ENa/ENa

Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych

w Giżycku

Załączniki:

  1. Wzór oferty;
  2. Wzór umowy wraz  z załącznikami

Załącznik nr 1 Specyfikacja techniczna;

Załącznik nr 2 Wykaz drzew

2022-01-25 08:13:42  Piotr Sielewicz

Zmieniono nazwę z 'Sprzedaż drzew na pniu' na 'ZAKOŃCZONY - Sprzedaż drzew na pniu'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameSprzedaż drzew na pniuZAKOŃCZONY - Sprzedaż drzew na pniu
2022-01-25 08:13:43  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1163065

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4487495
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1163065
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste537617
_attachmentpuste1
_activepuste1
2022-01-25 08:13:43  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1163066

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4487496
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1163066
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste537617
_attachmentpuste1
_activepuste1
2022-01-25 08:13:43  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1163067

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4487497
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1163067
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste537617
_attachmentpuste1
_activepuste1
2022-01-25 08:13:43  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1163068

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4487498
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1163068
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste537617
_attachmentpuste1
_activepuste1
2022-01-25 08:13:43  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1165946

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste4487499
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1165946
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste537617
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..