full |
SU.2601.5.2022
Zapytanie ofertowe
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.: „Utwardzenie brukowcem poboczy w ciągu dróg powiatowych zamiejskich”.
- nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (art. 2, ust. 1, pkt 1).
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, NIP 845-167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087 429 34 26.
Warunki zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony jest w formularzu kosztorysu ofertowego. Brukowiec do realizacji zamówienia zapewnia Zamawiający, pozostałe materiały Wykonawca. Wykonawca winien zapoznać się z zakresem zamówienia w terenie.
Wymaganymi dokumentami są:
- wypełniona oferta wraz z kosztorysem ofertowym z wyliczoną wartością zamówienia (według załączonego do niniejszego ogłoszenia wzoru).
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.
Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.
Oferty należy składać do 26 września 2022 roku do godz. 8.00 osobiście w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4. Oferty winne być złożone w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed upływem terminu ich składania. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 15 listopada 2022 r.
Szczegółowych informacji dotyczących zamówienia udziela Pan Andrzej Romejko pod nr telefonu 87 429 34 26.
Z poważaniem
Emilia Niewińska
Kierownik Sekcji Utrzymania Dróg i Mostów
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
|
SU.2601.5.2022
Zapytanie ofertowe
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania pn.: „Utwardzenie brukowcem poboczy w ciągu dróg powiatowych zamiejskich”.
- nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (art. 2, ust. 1, pkt 1).
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, NIP 845-167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087 429 34 26.
Warunki zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony jest w formularzu kosztorysu ofertowego. Brukowiec do realizacji zamówienia zapewnia Zamawiający, pozostałe materiały Wykonawca. Wykonawca winien zapoznać się z zakresem zamówienia w terenie.
Wymaganymi dokumentami są:
- wypełniona oferta wraz z kosztorysem ofertowym z wyliczoną wartością zamówienia (według załączonego do niniejszego ogłoszenia wzoru).
O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.
Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.
Oferty należy składać do 26 września 2022 roku do godz. 8.00 osobiście w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4. Oferty winne być złożone w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed upływem terminu ich składania. Termin wykonania przedmiotu zamówienia 15 listopada 2022 r.
Szczegółowych informacji dotyczących zamówienia udziela Pan Andrzej Romejko pod nr telefonu 87 429 34 26.
Z poważaniem
Emilia Niewińska
Kierownik Sekcji Utrzymania Dróg i Mostów
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
|