Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2023-03-16 10:01:06  Piotr Sielewicz

Utworzono artykuł 696783 o nazwie 'Demontaż barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych zamiejskich nr 1720N, 1742N wraz z transportem na teren Obwodu Drogowego oraz ułożeniem z przekładkami drewnianymi na paletach'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste696783
user_idpuste2500157
resource_idpuste1811
namepusteDemontaż barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych zamiejskich nr 1720N, 1742N wraz z transportem na teren Obwodu Drogowego oraz ułożeniem z przekładkami drewnianymi na paletach
category_idpuste28728
language_idpuste1
shortpusteDemontaż barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych zamiejskich nr 1720N, 1742N wraz z transportem na teren Obwodu Drogowego oraz ułożeniem z przekładkami drewnianymi na paletach
fullpuste

SU.2601.7.2023

Zapytanie ofertowe

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania
pn.: „Demontaż barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych zamiejskich nr 1720N, 1742N wraz z transportem na teren Obwodu Drogowego oraz ułożeniem z przekładkami drewnianymi na paletach”.

 

- nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (art. 2, ust. 1, pkt 1).

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4,  NIP 845-167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087 429 34 26.

 

Warunki zamówienia:

 

Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość zamówienia. Szczegółowy zakres ilościowy zamówienia przedstawiony jest w formularzu kosztorysu ofertowego. Materiał do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca. Bariery należy zdemontować i  przetransportować na teren Obwodu Drogowego (ul. Suwalska 19 w Giżycku). Zdemontowane prowadnice, słupki, łączniki skośne, łączniki czołowe należy ułożyć z przekładkami drewnianymi na paletach, pozostałe elementy typu śruby, podkładki należy umieścić w drewnianych bądź plastikowych skrzyniach. Wykonawca winien zapoznać się z zakresem zamówienia w terenie.

 

 Wymaganymi dokumentami są:

- wypełniona oferta wraz z kosztorysem ofertowym z wyliczoną wartością zamówienia (według załączonego do niniejszego ogłoszenia wzoru).

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.

 

Oferty należy składać do dnia 24 marca 2023 roku do godz. 10:00 e-mailem na adres utrzymanie@zdpgizycko.pl bądź osobiście w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4.

 

Szczegółowych informacji dotyczących zamówienia udziela Pan Andrzej Romejko pod nr telefonu 87 429 34 26.

 

(-) Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

 

Wykaz załączników:

  1. Formularz ofertowy
  2. Kosztorys ofertowy
  3. Wzór umowy

(-) Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

publishfrompuste2023-03-16 00:00:00
_activepuste1
slugpustedemontaz-barier-energochlonnych-w-ciagu-drog-powiatowych-zamiejskich-nr-1720n-1742n-wraz-z-transportem-na-teren-obwodu-drogowego-oraz-ulozeniem-z-przekladkami-drewnianymi-na-paletach
2023-03-27 12:11:41  Piotr Sielewicz

Zmieniono nazwę z 'Demontaż barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych zamiejskich nr 1720N, 1742N wraz z transportem na teren Obwodu Drogowego oraz ułożeniem z przekładkami drewnianymi na paletach' na 'ZAKOŃCZONE - Demontaż barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych zamiejskich nr 1720N, 1742N wraz z transportem na teren Obwodu Drogowego oraz ułożeniem z przekładkami drewnianymi na paletach'

Pole full zmieniło wartość z '<p align="left"> SU.2601.7.2023</p> <p style="text-align: center;"> <strong>Zapytanie ofertowe</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania<br /> pn.: <strong>&bdquo;Demontaż barier energochłonnych w ciągu dr&oacute;g powiatowych zamiejskich nr&nbsp;1720N, 1742N wraz z transportem na teren Obwodu Drogowego oraz ułożeniem z&nbsp;przekładkami drewnianymi na paletach&rdquo;. </strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> - nie stosuje się Ustawy Prawo Zam&oacute;wień Publicznych (art. 2, ust. 1, pkt 1).</p> <p> &nbsp;</p> <p> Rodzaj zam&oacute;wienia: <strong>roboty budowlane</strong></p> <p> Zamawiający: <strong>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku</strong>, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4,&nbsp; NIP 845-167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087&nbsp;429 34 26.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Warunki zam&oacute;wienia:</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość zam&oacute;wienia. Szczeg&oacute;łowy zakres ilościowy zam&oacute;wienia przedstawiony jest w formularzu kosztorysu ofertowego. Materiał do&nbsp;realizacji zam&oacute;wienia zapewnia Wykonawca. Bariery należy zdemontować i&nbsp;&nbsp;przetransportować na&nbsp;teren Obwodu Drogowego (ul. Suwalska 19 w Giżycku). Zdemontowane prowadnice, słupki, łączniki skośne, łączniki czołowe należy ułożyć z&nbsp;przekładkami drewnianymi na&nbsp;paletach, pozostałe elementy typu śruby, podkładki należy umieścić w drewnianych bądź plastikowych skrzyniach. Wykonawca winien zapoznać się&nbsp;z&nbsp;zakresem zam&oacute;wienia w terenie.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;Wymaganymi dokumentami są:</p> <p> - wypełniona oferta wraz z kosztorysem ofertowym z wyliczoną wartością zam&oacute;wienia (według załączonego do niniejszego ogłoszenia wzoru).</p> <p> &nbsp;</p> <p> O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.</p> <p> Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania kt&oacute;rejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Oferty należy składać do dnia <strong>24 marca 2023 </strong>roku do godz. 10:00 e-mailem na adres utrzymanie@zdpgizycko.pl bądź osobiście w sekretariacie Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w&nbsp;Giżycku, ul. Węgorzewska 4.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Szczeg&oacute;łowych informacji dotyczących zam&oacute;wienia udziela Pan Andrzej Romejko pod nr&nbsp;telefonu 87 429 34 26.</p> <p> &nbsp;</p> <p style="margin: 0px 0px 0px 160px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-alternates: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-optical-sizing: inherit; font-kerning: inherit; font-feature-settings: inherit; font-variation-settings: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center;"> (-) Grzegorz Moszczyński</p> <p style="margin: 0px 0px 0px 160px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-alternates: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-optical-sizing: inherit; font-kerning: inherit; font-feature-settings: inherit; font-variation-settings: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center;"> Dyrektor Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><u>Wykaz załącznik&oacute;w:</u></strong></p> <ol> <li> Formularz ofertowy</li> <li> Kosztorys ofertowy</li> <li> Wz&oacute;r umowy</li> </ol> <body id="cke_pastebin" style="position: absolute; top: 788.462px; width: 1px; height: 1px; overflow: hidden; left: -1000px;"> <p style="margin: 0px 0px 0px 160px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-alternates: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-optical-sizing: inherit; font-kerning: inherit; font-feature-settings: inherit; font-variation-settings: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center;"> (-) Grzegorz Moszczyński</p> <p style="margin: 0px 0px 0px 160px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-alternates: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-optical-sizing: inherit; font-kerning: inherit; font-feature-settings: inherit; font-variation-settings: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center;"> Dyrektor Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku</p> </body> ' na ' <p style="text-align: left;">SU.2601.7.2023</p> <p style="text-align: center;"><strong>Zapytanie ofertowe</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania<br /> pn.: <strong>&bdquo;Demontaż barier energochłonnych w ciągu dr&oacute;g powiatowych zamiejskich nr&nbsp;1720N, 1742N wraz z transportem na teren Obwodu Drogowego oraz ułożeniem z&nbsp;przekładkami drewnianymi na paletach&rdquo;. </strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>- nie stosuje się Ustawy Prawo Zam&oacute;wień Publicznych (art. 2, ust. 1, pkt 1).</p> <p>&nbsp;</p> <p>Rodzaj zam&oacute;wienia: <strong>roboty budowlane</strong></p> <p>Zamawiający: <strong>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku</strong>, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4,&nbsp; NIP 845-167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087&nbsp;429 34 26.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Warunki zam&oacute;wienia:</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość zam&oacute;wienia. Szczeg&oacute;łowy zakres ilościowy zam&oacute;wienia przedstawiony jest w formularzu kosztorysu ofertowego. Materiał do&nbsp;realizacji zam&oacute;wienia zapewnia Wykonawca. Bariery należy zdemontować i&nbsp;&nbsp;przetransportować na&nbsp;teren Obwodu Drogowego (ul. Suwalska 19 w Giżycku). Zdemontowane prowadnice, słupki, łączniki skośne, łączniki czołowe należy ułożyć z&nbsp;przekładkami drewnianymi na&nbsp;paletach, pozostałe elementy typu śruby, podkładki należy umieścić w drewnianych bądź plastikowych skrzyniach. Wykonawca winien zapoznać się&nbsp;z&nbsp;zakresem zam&oacute;wienia w terenie.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;Wymaganymi dokumentami są:</p> <p>- wypełniona oferta wraz z kosztorysem ofertowym z wyliczoną wartością zam&oacute;wienia (według załączonego do niniejszego ogłoszenia wzoru).</p> <p>&nbsp;</p> <p>O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.</p> <p>Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania kt&oacute;rejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Oferty należy składać do dnia <strong>24 marca 2023 </strong>roku do godz. 10:00 e-mailem na adres utrzymanie@zdpgizycko.pl bądź osobiście w sekretariacie Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w&nbsp;Giżycku, ul. Węgorzewska 4.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Szczeg&oacute;łowych informacji dotyczących zam&oacute;wienia udziela Pan Andrzej Romejko pod nr&nbsp;telefonu 87 429 34 26.</p> <p>&nbsp;</p> <p style="margin: 0px 0px 0px 160px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-alternates: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-optical-sizing: inherit; font-kerning: inherit; font-feature-settings: inherit; font-variation-settings: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center;">(-) Grzegorz Moszczyński</p> <p style="margin: 0px 0px 0px 160px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-alternates: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-optical-sizing: inherit; font-kerning: inherit; font-feature-settings: inherit; font-variation-settings: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center;">Dyrektor Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong><u>Wykaz załącznik&oacute;w:</u></strong></p> <ol> <li>Formularz ofertowy</li> <li>Kosztorys ofertowy</li> <li>Wz&oacute;r umowy</li> </ol> <p style="margin: 0px 0px 0px 160px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-alternates: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-optical-sizing: inherit; font-kerning: inherit; font-feature-settings: inherit; font-variation-settings: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center;">(-) Grzegorz Moszczyński</p> <p style="margin: 0px 0px 0px 160px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-alternates: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-optical-sizing: inherit; font-kerning: inherit; font-feature-settings: inherit; font-variation-settings: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center;">Dyrektor Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameDemontaż barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych zamiejskich nr 1720N, 1742N wraz z transportem na teren Obwodu Drogowego oraz ułożeniem z przekładkami drewnianymi na paletachZAKOŃCZONE - Demontaż barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych zamiejskich nr 1720N, 1742N wraz z transportem na teren Obwodu Drogowego oraz ułożeniem z przekładkami drewnianymi na paletach
full

SU.2601.7.2023

Zapytanie ofertowe

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania
pn.: „Demontaż barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych zamiejskich nr 1720N, 1742N wraz z transportem na teren Obwodu Drogowego oraz ułożeniem z przekładkami drewnianymi na paletach”.

 

- nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (art. 2, ust. 1, pkt 1).

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4,  NIP 845-167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087 429 34 26.

 

Warunki zamówienia:

 

Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość zamówienia. Szczegółowy zakres ilościowy zamówienia przedstawiony jest w formularzu kosztorysu ofertowego. Materiał do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca. Bariery należy zdemontować i  przetransportować na teren Obwodu Drogowego (ul. Suwalska 19 w Giżycku). Zdemontowane prowadnice, słupki, łączniki skośne, łączniki czołowe należy ułożyć z przekładkami drewnianymi na paletach, pozostałe elementy typu śruby, podkładki należy umieścić w drewnianych bądź plastikowych skrzyniach. Wykonawca winien zapoznać się z zakresem zamówienia w terenie.

 

 Wymaganymi dokumentami są:

- wypełniona oferta wraz z kosztorysem ofertowym z wyliczoną wartością zamówienia (według załączonego do niniejszego ogłoszenia wzoru).

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.

 

Oferty należy składać do dnia 24 marca 2023 roku do godz. 10:00 e-mailem na adres utrzymanie@zdpgizycko.pl bądź osobiście w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4.

 

Szczegółowych informacji dotyczących zamówienia udziela Pan Andrzej Romejko pod nr telefonu 87 429 34 26.

 

(-) Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

 

Wykaz załączników:

  1. Formularz ofertowy
  2. Kosztorys ofertowy
  3. Wzór umowy

(-) Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

SU.2601.7.2023

Zapytanie ofertowe

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na wykonanie zadania
pn.: „Demontaż barier energochłonnych w ciągu dróg powiatowych zamiejskich nr 1720N, 1742N wraz z transportem na teren Obwodu Drogowego oraz ułożeniem z przekładkami drewnianymi na paletach”.

 

- nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (art. 2, ust. 1, pkt 1).

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4,  NIP 845-167-99-08, REGON 790675708, tel./faks 087 429 34 26.

 

Warunki zamówienia:

 

Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość zamówienia. Szczegółowy zakres ilościowy zamówienia przedstawiony jest w formularzu kosztorysu ofertowego. Materiał do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca. Bariery należy zdemontować i  przetransportować na teren Obwodu Drogowego (ul. Suwalska 19 w Giżycku). Zdemontowane prowadnice, słupki, łączniki skośne, łączniki czołowe należy ułożyć z przekładkami drewnianymi na paletach, pozostałe elementy typu śruby, podkładki należy umieścić w drewnianych bądź plastikowych skrzyniach. Wykonawca winien zapoznać się z zakresem zamówienia w terenie.

 

 Wymaganymi dokumentami są:

- wypełniona oferta wraz z kosztorysem ofertowym z wyliczoną wartością zamówienia (według załączonego do niniejszego ogłoszenia wzoru).

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

Ogłaszającemu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny.

 

Oferty należy składać do dnia 24 marca 2023 roku do godz. 10:00 e-mailem na adres utrzymanie@zdpgizycko.pl bądź osobiście w sekretariacie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4.

 

Szczegółowych informacji dotyczących zamówienia udziela Pan Andrzej Romejko pod nr telefonu 87 429 34 26.

 

(-) Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

 

Wykaz załączników:

  1. Formularz ofertowy
  2. Kosztorys ofertowy
  3. Wzór umowy

(-) Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

2023-03-27 12:11:42  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1427107

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5476822
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1427107
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste696783
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-03-27 12:11:42  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1427108

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5476823
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1427108
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste696783
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-03-27 12:11:42  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1427109

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5476824
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1427109
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste696783
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-03-27 12:11:42  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1434930

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5476825
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1434930
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste696783
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..