Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2023-04-04 11:00:29  Piotr Sielewicz

Utworzono artykuł 707070 o nazwie 'Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste707070
user_idpuste2500157
resource_idpuste1811
namepusteUsługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku
category_idpuste28728
language_idpuste1
shortpusteUsługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku
fullpuste

Giżycko, dnia 4 kwietnia 2023 r.

SU.2601.9.2023

          

Ogłoszenie

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko zaprasza do składania ofert  na wykonanie zadania pn.:

„Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku”

Zadanie dotyczy:

  1. wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących w ciągu ulic powiatowych miejskich w m. Giżycko;
  2. wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących w ciągu dróg powiatowych zamiejskich;
  3. wykonania zabiegów w koronach drzew przydrożnych;
  4. frezowania pni po usuniętych drzewach przydrożnych.

 

Niniejsze zamówienie prowadzone jest bez zastosowania ustawy Prawo zamówień  publicznych.

Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 130 000 zł.

Termin obowiązywania umowy: od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2023 roku

Termin składania ofert: do 13 kwietnia 2023 roku do godz. 09:30

 

Złożona dokumentacja musi zawierać wypełnioną ofertę (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia).

Oferty należy złożyć:

  • osobiście w siedzibie Zamawiającego, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, lub
  • przesłać na adres Zamawiającego ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, lub
  • przesłać na adres e-mail utrzymanie@zdpgizycko.pl.

Oferty dostarczone osobiście bądź przesłane pocztą tradycyjną należy złożyć w zamkniętych kopertach z podaniem adresu wykonawcy oraz nazwą zadania:„Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku”

Warunki umowy:

Warunki umowy zostały określone w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.

 

Zamawiający zastrzega, iż zakres zamówienia jest szacunkowy, w związku z czym może ulec powiększeniu lub pomniejszeniu w zależności od zaistniałych potrzeb.

 

Informacji w sprawach szczegółów technicznych udziela Emilia Naszkiewicz – Specjalista ds. utrzymania dróg i mostów, tel. 87 429 34 26.

ENa/ENa

 

( - ) Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

                                                                                           

 

Załączniki:

  1. Formularz oferty;
  2. Projekt umowy;
  3. Szczegółowa specyfikacja techniczna
publishfrompuste2023-04-04 00:00:00
_activepuste1
slugpusteuslugi-zwiazane-z-utrzymaniem-zieleni-przydroznej-rosnacej-w-pasie-drogowym-drog-powiatowych-na-terenie-powiatu-gizyckiego-w-2023-roku
2023-04-04 11:00:29  Piotr Sielewicz

Pole slug zmieniło wartość z 'uslugi-zwiazane-z-utrzymaniem-zieleni-przydroznej-rosnacej-w-pasie-drogowym-drog-powiatowych-na-terenie-powiatu-gizyckiego-w-2023-roku' na '707070_uslugi-zwiazane-z-utrzymaniem-zieleni-przydroznej-rosnacej-w-pasie-drogowym-drog-powiatowych-na-terenie-powiatu-gizyckiego-w-2023-roku'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
sluguslugi-zwiazane-z-utrzymaniem-zieleni-przydroznej-rosnacej-w-pasie-drogowym-drog-powiatowych-na-terenie-powiatu-gizyckiego-w-2023-roku707070_uslugi-zwiazane-z-utrzymaniem-zieleni-przydroznej-rosnacej-w-pasie-drogowym-drog-powiatowych-na-terenie-powiatu-gizyckiego-w-2023-roku
2023-04-17 13:42:00  Piotr Sielewicz

Zmieniono nazwę z 'Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku' na 'ZAKOŃCZONE - Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku'

Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: right;"> Giżycko, dnia 4 kwietnia 2023 r.</p> <p> SU.2601.9.2023</p> <p align="right"> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p align="center"> <strong>Ogłoszenie</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku, z siedzibą ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko zaprasza do składania ofert &nbsp;na wykonanie zadania pn.:</p> <p> <strong>&bdquo;Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dr&oacute;g powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku&rdquo;</strong></p> <p> Zadanie dotyczy:</p> <ol> <li> wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących w ciągu ulic powiatowych miejskich w m. Giżycko;</li> <li> wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących w ciągu dr&oacute;g powiatowych zamiejskich;</li> <li> wykonania zabieg&oacute;w w koronach drzew przydrożnych;</li> <li> frezowania pni po usuniętych drzewach przydrożnych.</li> </ol> <p style="margin-left:3.0pt;"> &nbsp;</p> <p> Niniejsze zam&oacute;wienie prowadzone jest bez zastosowania ustawy Prawo zam&oacute;wień&nbsp; publicznych.</p> <p> Wartość szacunkowa zam&oacute;wienia nie przekracza 130 000 zł.</p> <p> Termin obowiązywania umowy: <strong>od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2023 roku</strong></p> <p> Termin składania ofert: <strong>do 13 kwietnia 2023 roku do godz. 09:30</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Złożona dokumentacja musi zawierać wypełnioną ofertę (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia).</p> <p> Oferty należy złożyć:</p> <ul> <li> osobiście w siedzibie Zamawiającego, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, lub</li> <li> przesłać na adres Zamawiającego ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, lub</li> <li> przesłać na adres e-mail <a href="mailto:utrzymanie@zdpgizycko.pl">utrzymanie@zdpgizycko.pl</a>.</li> </ul> <p> Oferty dostarczone osobiście bądź przesłane pocztą tradycyjną należy złożyć w zamkniętych kopertach z podaniem adresu wykonawcy oraz nazwą zadania:<strong>&bdquo;Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dr&oacute;g powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku&rdquo;</strong></p> <p> <u>Warunki umowy:</u></p> <p> Warunki umowy zostały określone w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Zamawiający zastrzega, iż zakres zam&oacute;wienia jest szacunkowy, w związku z czym może ulec powiększeniu lub pomniejszeniu w zależności od zaistniałych potrzeb.</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Informacji w sprawach szczeg&oacute;ł&oacute;w technicznych udziela Emilia Naszkiewicz &ndash; Specjalista ds. utrzymania dr&oacute;g i most&oacute;w, tel. 87&nbsp;429 34 26.</p> <p> ENa/ENa</p> <p> &nbsp;</p> <p style="text-align: center; margin-left: 160px;"> ( - ) Grzegorz Moszczyński</p> <p style="text-align: center; margin-left: 160px;"> Dyrektor Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku</p> <p> &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <u>Załączniki:</u></p> <ol> <li> Formularz oferty;</li> <li> Projekt umowy;</li> <li> Szczeg&oacute;łowa specyfikacja techniczna</li> </ol> ' na ' <p style="text-align: right;">Giżycko, dnia 4 kwietnia 2023 r.</p> <p>SU.2601.9.2023</p> <p style="text-align: right;">&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>Ogłoszenie</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku, z siedzibą ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko zaprasza do składania ofert &nbsp;na wykonanie zadania pn.:</p> <p><strong>&bdquo;Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dr&oacute;g powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku&rdquo;</strong></p> <p>Zadanie dotyczy:</p> <ol> <li>wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących w ciągu ulic powiatowych miejskich w m. Giżycko;</li> <li>wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących w ciągu dr&oacute;g powiatowych zamiejskich;</li> <li>wykonania zabieg&oacute;w w koronach drzew przydrożnych;</li> <li>frezowania pni po usuniętych drzewach przydrożnych.</li> </ol> <p style="margin-left:3.0pt;">&nbsp;</p> <p>Niniejsze zam&oacute;wienie prowadzone jest bez zastosowania ustawy Prawo zam&oacute;wień&nbsp; publicznych.</p> <p>Wartość szacunkowa zam&oacute;wienia nie przekracza 130 000 zł.</p> <p>Termin obowiązywania umowy: <strong>od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2023 roku</strong></p> <p>Termin składania ofert: <strong>do 13 kwietnia 2023 roku do godz. 09:30</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>Złożona dokumentacja musi zawierać wypełnioną ofertę (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia).</p> <p>Oferty należy złożyć:</p> <ul> <li>osobiście w siedzibie Zamawiającego, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, lub</li> <li>przesłać na adres Zamawiającego ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, lub</li> <li>przesłać na adres e-mail <a href="mailto:utrzymanie@zdpgizycko.pl">utrzymanie@zdpgizycko.pl</a>.</li> </ul> <p>Oferty dostarczone osobiście bądź przesłane pocztą tradycyjną należy złożyć w zamkniętych kopertach z podaniem adresu wykonawcy oraz nazwą zadania:<strong>&bdquo;Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dr&oacute;g powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku&rdquo;</strong></p> <p><u>Warunki umowy:</u></p> <p>Warunki umowy zostały określone w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Zamawiający zastrzega, iż zakres zam&oacute;wienia jest szacunkowy, w związku z czym może ulec powiększeniu lub pomniejszeniu w zależności od zaistniałych potrzeb.</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>Informacji w sprawach szczeg&oacute;ł&oacute;w technicznych udziela Emilia Naszkiewicz &ndash; Specjalista ds. utrzymania dr&oacute;g i most&oacute;w, tel. 87&nbsp;429 34 26.</p> <p>ENa/ENa</p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: center; margin-left: 160px;">( - ) Grzegorz Moszczyński</p> <p style="text-align: center; margin-left: 160px;">Dyrektor Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku</p> <p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p><u>Załączniki:</u></p> <ol> <li>Formularz oferty;</li> <li>Projekt umowy;</li> <li>Szczeg&oacute;łowa specyfikacja techniczna</li> </ol> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameUsługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 rokuZAKOŃCZONE - Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku
full

Giżycko, dnia 4 kwietnia 2023 r.

SU.2601.9.2023

          

Ogłoszenie

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko zaprasza do składania ofert  na wykonanie zadania pn.:

„Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku”

Zadanie dotyczy:

  1. wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących w ciągu ulic powiatowych miejskich w m. Giżycko;
  2. wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących w ciągu dróg powiatowych zamiejskich;
  3. wykonania zabiegów w koronach drzew przydrożnych;
  4. frezowania pni po usuniętych drzewach przydrożnych.

 

Niniejsze zamówienie prowadzone jest bez zastosowania ustawy Prawo zamówień  publicznych.

Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 130 000 zł.

Termin obowiązywania umowy: od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2023 roku

Termin składania ofert: do 13 kwietnia 2023 roku do godz. 09:30

 

Złożona dokumentacja musi zawierać wypełnioną ofertę (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia).

Oferty należy złożyć:

  • osobiście w siedzibie Zamawiającego, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, lub
  • przesłać na adres Zamawiającego ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, lub
  • przesłać na adres e-mail utrzymanie@zdpgizycko.pl.

Oferty dostarczone osobiście bądź przesłane pocztą tradycyjną należy złożyć w zamkniętych kopertach z podaniem adresu wykonawcy oraz nazwą zadania:„Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku”

Warunki umowy:

Warunki umowy zostały określone w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.

 

Zamawiający zastrzega, iż zakres zamówienia jest szacunkowy, w związku z czym może ulec powiększeniu lub pomniejszeniu w zależności od zaistniałych potrzeb.

 

Informacji w sprawach szczegółów technicznych udziela Emilia Naszkiewicz – Specjalista ds. utrzymania dróg i mostów, tel. 87 429 34 26.

ENa/ENa

 

( - ) Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

                                                                                           

 

Załączniki:

  1. Formularz oferty;
  2. Projekt umowy;
  3. Szczegółowa specyfikacja techniczna

Giżycko, dnia 4 kwietnia 2023 r.

SU.2601.9.2023

          

Ogłoszenie

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko zaprasza do składania ofert  na wykonanie zadania pn.:

„Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku”

Zadanie dotyczy:

  1. wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących w ciągu ulic powiatowych miejskich w m. Giżycko;
  2. wycinki drzew przydrożnych w warunkach utrudnionych, rosnących w ciągu dróg powiatowych zamiejskich;
  3. wykonania zabiegów w koronach drzew przydrożnych;
  4. frezowania pni po usuniętych drzewach przydrożnych.

 

Niniejsze zamówienie prowadzone jest bez zastosowania ustawy Prawo zamówień  publicznych.

Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 130 000 zł.

Termin obowiązywania umowy: od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2023 roku

Termin składania ofert: do 13 kwietnia 2023 roku do godz. 09:30

 

Złożona dokumentacja musi zawierać wypełnioną ofertę (załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia).

Oferty należy złożyć:

  • osobiście w siedzibie Zamawiającego, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, lub
  • przesłać na adres Zamawiającego ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko, lub
  • przesłać na adres e-mail utrzymanie@zdpgizycko.pl.

Oferty dostarczone osobiście bądź przesłane pocztą tradycyjną należy złożyć w zamkniętych kopertach z podaniem adresu wykonawcy oraz nazwą zadania:„Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej, rosnącej w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie powiatu giżyckiego w 2023 roku”

Warunki umowy:

Warunki umowy zostały określone w załącznikach do niniejszego ogłoszenia.

 

Zamawiający zastrzega, iż zakres zamówienia jest szacunkowy, w związku z czym może ulec powiększeniu lub pomniejszeniu w zależności od zaistniałych potrzeb.

 

Informacji w sprawach szczegółów technicznych udziela Emilia Naszkiewicz – Specjalista ds. utrzymania dróg i mostów, tel. 87 429 34 26.

ENa/ENa

 

( - ) Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

                                                                                           

 

Załączniki:

  1. Formularz oferty;
  2. Projekt umowy;
  3. Szczegółowa specyfikacja techniczna
2023-04-17 13:42:01  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1441114

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5524853
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1441114
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste707070
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-04-17 13:42:01  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1441115

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5524854
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1441115
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste707070
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-04-17 13:42:01  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1441116

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5524855
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1441116
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste707070
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-04-17 13:42:01  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1449894

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5524856
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1449894
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste707070
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..