Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2023-06-20 14:42:31  Piotr Sielewicz

Utworzono artykuł 746994 o nazwie 'Ekspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste746994
user_idpuste2500157
resource_idpuste1811
namepusteEkspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku
category_idpuste28728
language_idpuste1
shortpusteEkspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku
fullpuste

Giżycko, dnia 20.06.2023 r.

SU.2601.13.2023

 

OGŁOSZENIE

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składanie ofert na wykonanie zadania pn.: Ekspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku.

 

Rodzaj zamówienia: usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4

NIP 845 -167-99-08,  REGON 790675708,  tel./faks  087- 429 34 26

Wspólny słownik zamówień  CPV:  71631450-9 - Usługi kontroli mostów

 

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31 lipca 2023 r.

 

Warunki zamówienia:

W skład ekspertyzy mostu powinny wejść następujące elementy:

  1. Ocena aktualnego stanu technicznego mostu. 
  2. Analiza stanu technicznego mostu.
  3. Oszacowanie trwałości mostu.
  4. Ocena przydatności eksploatacyjnej mostu.
  5. Ustalenie zasad utrzymania mostu.
  6. Wpływ prowadzonych robót budowlanych na konstrukcję mostu obrotowego
  7. Koncepcje naprawy w ujęciu długoterminowym wynikające z przeprowadzonej oceny stanu technicznego i wykonanych analiz.

 

- Kierownik zespołu (ekspert): rzeczoznawca budowlany w specjalności mostowej z min. 5-letnim stażem lub samodzielny pracownik naukowy z min. 5-letnim stażem w stopniu co najmniej doktora w specjalności mostowej posiadający uprawnienia budowlane w zakresie mostów. Doświadczenie: co najmniej trzy zadania obejmujące wykonanie ekspertyzy drogowego obiektu mostowego o konstrukcji stalowej, w tym co najmniej jeden o konstrukcji stalowej kratownicowej.

- Pozostały personel – min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie mostów.

Wymaganymi dokumentami są: oferta z wartością zamówienia zgodna z załączonym wzorem.

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

 

Miejsce oraz termin składania ofert

Oferty należy złożyć w jeden wybrany przez siebie sposób:

  • osobiście w siedzibie Zmawiającego, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko
  • listownie na adres Zamawiającego ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko
  • mailowo na adres e-mail utrzymanie@zdpgizycko.pl.

Oferty dostarczone osobiście bądź przesłane pocztą tradycyjną należy złożyć w zamkniętych kopertach z podaniem adresu wykonawcy oraz nazwą zadania: „Ekspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 czerwca 2023 r., do godz. 900.

 

Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela – Emilia Niewińska, nr tel. 87 429 34 26 lub osobiście pokój nr 9.

EN/EN

 

 

Wykaz załączników:

  1. Opis przedmiotu zamówienia;
  2. Formularz ofertowy;

 

publishfrompuste2023-06-20 00:00:00
_activepuste1
slugpusteekspertyza-nt-przyczyn-awarii-mostu-obrotowego-w-gizycku
2023-06-20 14:43:13  Piotr Sielewicz

Pole full zmieniło wartość z '<p align="right"> Giżycko, dnia 20.06.2023 r.</p> <p align="left"> SU.2601.13.2023</p> <p> &nbsp;</p> <p style="text-align: center;"> <strong>OGŁOSZENIE</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku zaprasza do składanie ofert na wykonanie zadania pn.: <strong>Ekspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku</strong>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Rodzaj zam&oacute;wienia: usługi</p> <p> Zamawiający: <strong>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku </strong>11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4</p> <p> NIP 845 -167-99-08,&nbsp; REGON 790675708,&nbsp; tel./faks&nbsp; 087- 429 34 26</p> <p> Wsp&oacute;lny słownik zam&oacute;wień&nbsp; CPV:&nbsp; <strong>71631450-9 - Usługi kontroli most&oacute;w</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Termin wykonania przedmiotu zam&oacute;wienia: <strong>do dnia 31 lipca 2023 r.</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Warunki zam&oacute;wienia:</strong></p> <p> W skład ekspertyzy mostu powinny wejść następujące elementy:</p> <ol> <li> Ocena aktualnego stanu technicznego mostu.&nbsp;</li> <li> Analiza stanu technicznego mostu.</li> <li> Oszacowanie trwałości mostu.</li> <li> Ocena przydatności eksploatacyjnej mostu.</li> <li> Ustalenie zasad utrzymania mostu.</li> <li> Wpływ prowadzonych rob&oacute;t budowlanych na konstrukcję mostu obrotowego</li> <li> Koncepcje naprawy w ujęciu długoterminowym wynikające z przeprowadzonej oceny stanu technicznego i wykonanych analiz.</li> </ol> <p> &nbsp;</p> <p> - Kierownik zespołu (ekspert): rzeczoznawca budowlany w specjalności mostowej z min. 5-letnim stażem lub samodzielny pracownik naukowy z min. 5-letnim stażem w stopniu co najmniej doktora w specjalności mostowej posiadający uprawnienia budowlane w zakresie most&oacute;w. Doświadczenie: co najmniej trzy zadania obejmujące wykonanie ekspertyzy drogowego obiektu mostowego o konstrukcji stalowej, w tym co najmniej jeden o konstrukcji stalowej kratownicowej.</p> <p> - Pozostały personel &ndash; min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie most&oacute;w.</p> <p> Wymaganymi dokumentami są: oferta z wartością zam&oacute;wienia zgodna z załączonym wzorem.</p> <p> O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Miejsce oraz termin składania ofert</strong></p> <p> Oferty należy złożyć w jeden wybrany przez siebie spos&oacute;b:</p> <ul> <li> osobiście w siedzibie Zmawiającego, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko</li> <li> listownie na adres Zamawiającego ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko</li> <li> mailowo na adres e-mail utrzymanie@zdpgizycko.pl.</li> </ul> <p> Oferty dostarczone osobiście bądź przesłane pocztą tradycyjną należy złożyć w zamkniętych kopertach z podaniem adresu wykonawcy oraz nazwą zadania: &bdquo;Ekspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku&rdquo; w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 czerwca 2023 r., do godz. 9<sup>00</sup>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Szczeg&oacute;łowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela &ndash; Emilia Niewińska, nr tel. 87&nbsp;429 34 26 lub osobiście pok&oacute;j nr 9.</p> <p> EN/EN</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> Wykaz załącznik&oacute;w:</p> <ol> <li> Opis przedmiotu zam&oacute;wienia;</li> <li> Formularz ofertowy;</li> </ol> <p style="margin-left:18.0pt;"> &nbsp;</p> ' na ' <p style="text-align: right;">Giżycko, dnia 20.06.2023 r.</p> <p style="text-align: left;">SU.2601.13.2023</p> <p>&nbsp;</p> <p style="text-align: center;"><strong>OGŁOSZENIE</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku zaprasza do składanie ofert na wykonanie zadania pn.: <strong>Ekspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku</strong>.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Rodzaj zam&oacute;wienia: usługi</p> <p>Zamawiający: <strong>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku </strong>11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4</p> <p>NIP 845 -167-99-08,&nbsp; REGON 790675708,&nbsp; tel./faks&nbsp; 087- 429 34 26</p> <p>Wsp&oacute;lny słownik zam&oacute;wień&nbsp; CPV:&nbsp; <strong>71631450-9 - Usługi kontroli most&oacute;w</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>Termin wykonania przedmiotu zam&oacute;wienia: <strong>do dnia 31 lipca 2023 r.</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Warunki zam&oacute;wienia:</strong></p> <p>W skład ekspertyzy mostu powinny wejść następujące elementy:</p> <ol> <li>Ocena aktualnego stanu technicznego mostu.&nbsp;</li> <li>Analiza stanu technicznego mostu.</li> <li>Oszacowanie trwałości mostu.</li> <li>Ocena przydatności eksploatacyjnej mostu.</li> <li>Ustalenie zasad utrzymania mostu.</li> <li>Wpływ prowadzonych rob&oacute;t budowlanych na konstrukcję mostu obrotowego</li> <li>Koncepcje naprawy w ujęciu długoterminowym wynikające z przeprowadzonej oceny stanu technicznego i wykonanych analiz.</li> </ol> <p>&nbsp;</p> <p>- Kierownik zespołu (ekspert): rzeczoznawca budowlany w specjalności mostowej z min. 5-letnim stażem lub samodzielny pracownik naukowy z min. 5-letnim stażem w stopniu co najmniej doktora w specjalności mostowej posiadający uprawnienia budowlane w zakresie most&oacute;w. Doświadczenie: co najmniej trzy zadania obejmujące wykonanie ekspertyzy drogowego obiektu mostowego o konstrukcji stalowej, w tym co najmniej jeden o konstrukcji stalowej kratownicowej.</p> <p>- Pozostały personel &ndash; min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie most&oacute;w.</p> <p>Wymaganymi dokumentami są: oferta z wartością zam&oacute;wienia zgodna z załączonym wzorem.</p> <p>O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Miejsce oraz termin składania ofert</strong></p> <p>Oferty należy złożyć w jeden wybrany przez siebie spos&oacute;b:</p> <ul> <li>osobiście w siedzibie Zmawiającego, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko</li> <li>listownie na adres Zamawiającego ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko</li> <li>mailowo na adres e-mail utrzymanie@zdpgizycko.pl.</li> </ul> <p>Oferty dostarczone osobiście bądź przesłane pocztą tradycyjną należy złożyć w zamkniętych kopertach z podaniem adresu wykonawcy oraz nazwą zadania: &bdquo;Ekspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku&rdquo; w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 czerwca 2023 r., do godz. 9<sup>00</sup>.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Szczeg&oacute;łowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela &ndash; Emilia Niewińska, nr tel. 87&nbsp;429 34 26 lub osobiście pok&oacute;j nr 9.</p> <p>EN/EN</p> <p style="margin: 0px 0px 0px 120px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-alternates: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-optical-sizing: inherit; font-kerning: inherit; font-feature-settings: inherit; font-variation-settings: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center;">( - ) Grzegorz Moszczyński</p> <p style="margin: 0px 0px 0px 120px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-alternates: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-optical-sizing: inherit; font-kerning: inherit; font-feature-settings: inherit; font-variation-settings: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center;">Dyrektor Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>Wykaz załącznik&oacute;w:</p> <ol> <li>Opis przedmiotu zam&oacute;wienia;</li> <li>Formularz ofertowy</li> </ol> <p style="margin-left:18.0pt;">&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Giżycko, dnia 20.06.2023 r.

SU.2601.13.2023

 

OGŁOSZENIE

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składanie ofert na wykonanie zadania pn.: Ekspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku.

 

Rodzaj zamówienia: usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4

NIP 845 -167-99-08,  REGON 790675708,  tel./faks  087- 429 34 26

Wspólny słownik zamówień  CPV:  71631450-9 - Usługi kontroli mostów

 

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31 lipca 2023 r.

 

Warunki zamówienia:

W skład ekspertyzy mostu powinny wejść następujące elementy:

  1. Ocena aktualnego stanu technicznego mostu. 
  2. Analiza stanu technicznego mostu.
  3. Oszacowanie trwałości mostu.
  4. Ocena przydatności eksploatacyjnej mostu.
  5. Ustalenie zasad utrzymania mostu.
  6. Wpływ prowadzonych robót budowlanych na konstrukcję mostu obrotowego
  7. Koncepcje naprawy w ujęciu długoterminowym wynikające z przeprowadzonej oceny stanu technicznego i wykonanych analiz.

 

- Kierownik zespołu (ekspert): rzeczoznawca budowlany w specjalności mostowej z min. 5-letnim stażem lub samodzielny pracownik naukowy z min. 5-letnim stażem w stopniu co najmniej doktora w specjalności mostowej posiadający uprawnienia budowlane w zakresie mostów. Doświadczenie: co najmniej trzy zadania obejmujące wykonanie ekspertyzy drogowego obiektu mostowego o konstrukcji stalowej, w tym co najmniej jeden o konstrukcji stalowej kratownicowej.

- Pozostały personel – min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie mostów.

Wymaganymi dokumentami są: oferta z wartością zamówienia zgodna z załączonym wzorem.

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

 

Miejsce oraz termin składania ofert

Oferty należy złożyć w jeden wybrany przez siebie sposób:

  • osobiście w siedzibie Zmawiającego, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko
  • listownie na adres Zamawiającego ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko
  • mailowo na adres e-mail utrzymanie@zdpgizycko.pl.

Oferty dostarczone osobiście bądź przesłane pocztą tradycyjną należy złożyć w zamkniętych kopertach z podaniem adresu wykonawcy oraz nazwą zadania: „Ekspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 czerwca 2023 r., do godz. 900.

 

Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela – Emilia Niewińska, nr tel. 87 429 34 26 lub osobiście pokój nr 9.

EN/EN

 

 

Wykaz załączników:

  1. Opis przedmiotu zamówienia;
  2. Formularz ofertowy;

 

Giżycko, dnia 20.06.2023 r.

SU.2601.13.2023

 

OGŁOSZENIE

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składanie ofert na wykonanie zadania pn.: Ekspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku.

 

Rodzaj zamówienia: usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4

NIP 845 -167-99-08,  REGON 790675708,  tel./faks  087- 429 34 26

Wspólny słownik zamówień  CPV:  71631450-9 - Usługi kontroli mostów

 

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do dnia 31 lipca 2023 r.

 

Warunki zamówienia:

W skład ekspertyzy mostu powinny wejść następujące elementy:

  1. Ocena aktualnego stanu technicznego mostu. 
  2. Analiza stanu technicznego mostu.
  3. Oszacowanie trwałości mostu.
  4. Ocena przydatności eksploatacyjnej mostu.
  5. Ustalenie zasad utrzymania mostu.
  6. Wpływ prowadzonych robót budowlanych na konstrukcję mostu obrotowego
  7. Koncepcje naprawy w ujęciu długoterminowym wynikające z przeprowadzonej oceny stanu technicznego i wykonanych analiz.

 

- Kierownik zespołu (ekspert): rzeczoznawca budowlany w specjalności mostowej z min. 5-letnim stażem lub samodzielny pracownik naukowy z min. 5-letnim stażem w stopniu co najmniej doktora w specjalności mostowej posiadający uprawnienia budowlane w zakresie mostów. Doświadczenie: co najmniej trzy zadania obejmujące wykonanie ekspertyzy drogowego obiektu mostowego o konstrukcji stalowej, w tym co najmniej jeden o konstrukcji stalowej kratownicowej.

- Pozostały personel – min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie mostów.

Wymaganymi dokumentami są: oferta z wartością zamówienia zgodna z załączonym wzorem.

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

 

Miejsce oraz termin składania ofert

Oferty należy złożyć w jeden wybrany przez siebie sposób:

  • osobiście w siedzibie Zmawiającego, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko
  • listownie na adres Zamawiającego ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko
  • mailowo na adres e-mail utrzymanie@zdpgizycko.pl.

Oferty dostarczone osobiście bądź przesłane pocztą tradycyjną należy złożyć w zamkniętych kopertach z podaniem adresu wykonawcy oraz nazwą zadania: „Ekspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 czerwca 2023 r., do godz. 900.

 

Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela – Emilia Niewińska, nr tel. 87 429 34 26 lub osobiście pokój nr 9.

EN/EN

( - ) Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

 

 

Wykaz załączników:

  1. Opis przedmiotu zamówienia;
  2. Formularz ofertowy

 

2023-06-30 13:53:37  Piotr Sielewicz

Zmieniono nazwę z 'Ekspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku' na 'ZAKOŃCZONE - Ekspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameEkspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w GiżyckuZAKOŃCZONE - Ekspertyza nt. przyczyn awarii mostu obrotowego w Giżycku
2023-06-30 13:53:38  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1499351

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5720083
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1499351
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste746994
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-06-30 13:53:38  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1499352

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5720084
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1499352
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste746994
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-06-30 13:53:38  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1506383

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5720085
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1506383
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste746994
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..