Budowa chodnika przy dr. pow. nr 1791N w m. Stara Rudówka
Giżycko, 23.10.2020 r.
SB.2601.7.2020
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
Zamówienie:„Budowa chodnika przy dr. pow. nr 1791N w m. Stara Rudówka”.
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 1791N w m. Stara Rudówka, na odcinkach od km 3+725 do km 3+770 oraz od km 3+810 do km 3+835 (obręb skrzyżowania z drogą powiatową nr 1726N).
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załącznik nr 3 do „Ogłoszenia o zamówieniu”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zadania zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do „Ogłoszenia o zamówieniu”.
Powyższe dokumenty dostępne są na stronie internetowej www.zdpgizycko.pl oraz w siedzibie Zamawiającego.
2.Wymagania Zamawiającego.
1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie
w wykonywaniu zadań będących przedmiotem zamówienia, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się
w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
2) Wykonawca zrealizuje całe zamówienie we własnym zakresie.
3) Wykonawca złoży do Zamawiającego formularz oferty według wzoru, stanowiącego załącznik do ogłoszenia o zamówieniu.
3. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, ażeby zamówienie zostało wykonane w terminie do 20 dni od daty zawarcia umowy.
4. Kryteria oceny ofert
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryterium:
cena = 100% = 100,00 pkt
Kryterium cena, będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto (wynagrodzenie ryczałtowe), podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, liczone według wzoru:
(cena minimalna : cena badana) x 100,00 pkt
5. Przygotowanie ofert.
1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
2) Oferta winna być napisana w języku polskim. Wykonawca sporządzi ofertę według załączonego wzoru do „Ogłoszenia o zamówieniu”.
3) Cena oferty jest ceną ryczałtową (brutto), którą należy określić w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W cenie oferty Wykonawca uwzględni wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną oraz wszystkie inne koszty związane zkompletnym i prawidłowym wykonaniem zadania.
4) Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium jest cena,
nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone najkorzystniejsze oferty o takiej samej cenie, to Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych, w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż ceny zaoferowane w złożonych ofertach.
5) Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
W przypadku występowania pełnomocnictwa, należy dołączyć oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię (jeżeli dotyczy).
6) Ofertę należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć do Zamawiającego w jednymegzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.
7) Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:
Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
oraz opisane:
„Oferta na budowę chodnika przy dr. pow. nr 1791N w m. Stara Rudówka”
Nie otwierać przed dniem …………………………..………..r., do godz. ………………….”.
(wpisać aktualną datę i godzinę otwarcia oferty)
6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
1) Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie do 30.10.2020 r. do godz. 1000.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.
2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.10.2020 r., o godz. 1005 w siedzibie Zamawiającego, w pokoju numer 1 (świetlica).
7. Informacja o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty.
1) Zamawiający niezwłocznie przekaże wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty informację o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru i umieści tą informację na stronie www.zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
2) W piśmie skierowanym do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o miejscu i terminie zawarcia umowy.
3) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
4) Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy, obejmujący przedmiot zamówienia, kserokopię (poświadczoną za zgodność z oryginałem) uprawnień budowalnych kierownika budowy w specjalności drogowej oraz jego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w nim terminem ważności.
8.Uwagi Zamawiającego.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert,
b) zmiany terminów wskazanych w „Ogłoszeniu o zamówieniu”,
c) zmiany zapisów w „Ogłoszeniu o zamówieniu” oraz we wszystkich załącznikach,
d) żądania od Wykonawców szczegółowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania,
e) unieważnienia niniejszego postępowania na jego dowolnym etapie.
2) Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
Szczegółowych informacji dotyczących przedmiotu zamówienia oraz wymagań Zamawiającego udziela specjalista ds. budowy dróg i mostów – Pan Łukasz Borsuk, nr tel./faks 874293426, e-mail sekretariat@zdpgizycko.pl lub osobiście: pokój nr 4.
9. Ochrona danych osobowych.
1) Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy
jest Zarząd Dróg Powiatowych, tel. 87 4293426, e- mail: sekretariat@zdpgizycko.pl
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Panią Kingą Oklińską, za pośrednictwem adresu e-mail: oklinska@togatus.pl lub tel. 533 327 047.
2) Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłączonego spod stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz w celu archiwizacji. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi Zarządzenie Nr 1/2017 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
z dnia 02.01.2017 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku oraz Zarządzenia nr 5/2018 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku z dnia 07 lutego 2018 r., w sprawie wprowadzenia Aneksu nr 1 do Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych dla których nie stosuje się ustawy - Prawo Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku oraz Zarządzenia nr 17/2019 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku w sprawie Aneksu nr 2 do Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku. Ponadto w przypadku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, podstawę przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej ,,Rozporządzeniem RODO", gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej umowy.
3) Dane osobowe mogą być ujawniane Wykonawcom oraz osobom zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. Dane osobowe Wykonawcy, będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat,
począwszy od dnia 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także
na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
4) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.