Zakup piaskarki
Giżycko, dnia 07.04.2020 r.
SF.2601.33.2020.PŁ
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO PONIŻEJ 30 000 EURO PROWADZONEGO
W TRYBIE ZAPYTANIA O CENĘ
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zwraca się z prośbą o podanie ceny (netto i brutto) dla „Zakupu piaskarki” w terminie do 10.04.2020 r. do godz. 10:00.
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest „Zakup piaskarki”.
Przewiduje się zakup wraz z dostawą do Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku,
ul. Węgorzewska 4, piaskarki o następujących parametrach:
- piaskarka używana nie starsza niż z 2007 r.,
- pojemność 3,5 m3,
- posiadająca zbiornik na solankę o pojemności min. 1000 l,
- podajnik taśmowy,
- własna hydraulika,
- sterowanie z kabiny operatora,
- posiadająca lampy ostrzegawcze,
- zamontowana na przyczepie jedno osiowej.
Piaskarka wraz z przyczepą powinna być odnowiona, nie posiadająca śladów korozji i uszkodzeń mechanicznych, sprawna w 100 %. Gwarancja będzie udzielona na okres 6 msc. od daty odbioru piaskarki.
Piaskarka zamontowana na przyczepie powinna spełniać wszelkie warunki dopuszczenia pojazdów do ruchu, wymagane w ustawie „Prawo o ruchu drogowym”. Wykonawca dostarczy zakupioną piaskarkę do siedziby Zamawiającego, dostawa odbędzie się na koszt Wykonawcy. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego pojazdu w przypadku stwierdzenia jego złej jakości. Do piaskarki należy dostarczyć wszelkie niezbędne dokumenty umożliwiające rejestrację przyczepy.
2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia: do dnia 30.04.2020 r.
3. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności,
- złożą oferty zgodne z wymogami zamówienia.
4. OSOBY WSKAZANE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela w godzinach urzędowania:
Jolanta Nowak-Król, tel./fax 087 / 49 34 26, e-mail: finanse@zdpgizycko.pl
5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
a. Wymagania i zalecenia ogólne
Oferta należy przesłać drogą mailową na adres finanse@zdpgizycko.pl do dnia 10.04.2020r. do godziny 10.00.
b. Zawartość oferty
1) wypełniony formularz oferty (Załącznik Nr 1),
2) parametry i rodzaj oferowanego sprzętu wraz ze zdjęciem .
6. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY
Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej zamówieniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru:
Najniższa cena (brutto) - 100%
7. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
- Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zarząd Dróg Powiatowych, tel. 87 4293426, e- mail: sekretariat@zdpgizycko.pl
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Panią Kingą Oklińską, za pośrednictwem adresu e-mail: oklinska@togatus.pl lub tel. 533 327 047.
2) Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłączonego spod stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz w celu archiwizacji. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi Zarządzenie Nr 1/2017 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
z dnia 02.01.2017 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku oraz Zarządzenia nr 5/2018 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku z dnia 07 lutego 2018 r., w sprawie wprowadzenia Aneksu nr 1 do Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych dla których nie stosuje się ustawy - Prawo Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku oraz Zarządzenia nr 17/2019 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku w sprawie Aneksu nr 2 do Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku. Ponadto w przypadku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, podstawę przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej ,,Rozporządzeniem RODO", gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej umowy.
3) Dane osobowe mogą być ujawniane Wykonawcom oraz osobom zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. Dane osobowe Wykonawcy, będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat,
począwszy od dnia 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).
Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także
na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
4) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
8. ZAŁĄCZNIKI:
1. Formularz oferty - załącznik Nr 1,
2. Projekt umowy - załącznik Nr 2.