ZAKOŃCZONY - Sporządzenie strategicznych map hałasu dla odcinków głównych dróg przebiegających przez miasto Giżycko
Giżycko, dnia 7 kwietnia 2022 r.
Ogłoszenie
o zamiarze udzielenia zamówienia
Zarząd Dróg Powiatowych
11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4
telefon/ faks 87 429 34 26
NIP 845 167 99 08, REGON 790675708
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpgizycko.pl
Adres strony internetowej Zamawiającego: www.zdpgizycko.pl
Na podstawie zarządzenia Nr 3/2022 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku z dnia 10.01.2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielenia Zamówień Publicznych dla których nie stosuje się Ustawy – Prawo Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na zadanie pn. „Sporządzenie strategicznych map hałasu dla odcinków głównych dróg przebiegających przez miasto Giżycko”.
- Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie strategicznych map hałasu dla wszystkich odcinków dróg głównych przebiegających przez miasto Giżycko o natężeniu ruchu powyżej 3 000 000 pojazdów/rok, dla których Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku sprawuje funkcje zarządu.
Tab. nr 1 Odcinki dróg powiatowych o natężeniu ruchu powyżej 3 mln poj. w ciągu roku |
||||
Nr |
Nazwa |
Odcinek |
Poj./dobę |
Długość (m) |
4431N |
al. 1 Maja |
plac Grunwaldzki – ul. Daszyńskiego |
9749 |
557 |
4431N |
al. 1 Maja |
ul. Daszyńskiego – dr. kraj. nr 63 |
11083 |
1049 |
4435N |
ul. Moniuszki |
al. Wojska Polskiego – ul. Olsztyńska |
8400 |
269 |
4441N |
ul. Olsztyńska |
ul. Unii Europejskiej – ul. Moniuszki |
8440 |
389 |
4446N |
pl. Grunwaldzki |
ul. Unii Europejskiej – Warszawska |
8543 |
293 |
4470N |
ul. Warszawska |
plac Grunwaldzki – ul. Bohaterów Westerplatte |
8663 |
366 |
4470N |
ul. Warszawska |
ul. Bohaterów Westerplatte – ul. Suwalska |
9129 |
483 |
3406 |
Mapy należy wykonać za pomocą oprogramowania GIS oraz oprogramowania do obliczeń akustycznych.
Powstały przedmiot zamówienia powinien pozwalać na:
- tworzenie nowych map,
- aktualizację baz danych,
- szybki i łatwy dostęp do wszystkich zebranych danych,
- publikowanie informacji o stanie klimatu środowiska akustycznego na stronie internetowej Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku.
Wykonawca pozyska we własnym zakresie pozostałe materiały i dane niezbędne
dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
- Zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik „Opis przedmiotu zamówienia”.
- Główne postanowienia, które będą zawarte w umowie:
1) Warunki płatności:
- Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w chwili składania oferty nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztu prac. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego.
- Podstawą do rozliczenia i wystawienia faktury stanowić będzie protokół odbioru robót podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcę,
Fakturę należy wystawić na:
Powiat Giżycki, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
NIP: 8451862251, obligatoryjnym jest wpisanie w fakturze w miejscu odbiorcy/płatnika – Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku (bez wpisywania numeru NIP).
2) Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym:
- Wytycznymi Głównego Inspektora Ochrony Środowiska - Dobre praktyki wykonywania strategicznych map hałasu (strona BIP GIOŚ zakładka Strategiczne mapy hałasu – sprawozdawczość);
- art. 118 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony Środowiska (Dz.U.
z 2021 r. poz. 1973, z późniejszymi zmianami); - Dyrektywą Delegowania Komisji (UE) 2021/1226 z dnia 21 grudnia 2020 r. zmieniająca załącznik II do dyrektywy 2002/49/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, w sprawie oceny i zarządzania poziomem hałasu w środowisku;
- rozporządzeniem Ministra i Klimatu Środowiska z dnia 1 lipca 2021 w sprawie szczegółowego zakresu danych ujętych na strategicznych mapach hałasu, sposobu ich prezentacji i formy ich przekazywania (Dz. U. 2021 r. poz. 1325).
- Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy,
2) - w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przedłożyć aktualny wypis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Termin realizacji: 16.06.2022r.
- Kryteria wyboru ofert:
Cena– Zamówienie wybierane poprzez kryterium cena. Najniższa cena wygrywa.
- Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej. Przed złożeniem oferty wskazana jest wizja lokalna w terenie
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z wykonawcą, jak też do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny i unieważnienia postępowania.
- Zamawiający zastrzega wykluczenie Wykonawcy, jeżeli Wykonawca wykazywał znaczące lub uporczywe niedociągnięcia w wykonaniu zamówienia, w ramach wcześniejszych umów.
- Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednią wiedzą i umiejętnościami
oraz wystarczającymi środkami technicznymi do wykonania niniejszego zamówienia
oraz, że wykona z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami i normatywami stosowanymi w tym zamówieniu.
11. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
- Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zarządzie Dróg Powiatowym w Giżycku możliwy jest pod adresem email: hanna.draczkowska@gptogatus.pl oraz nr tel. 533 327 058.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia lub załatwienia sprawy oraz w celach archiwizacji. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowią ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym oraz art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
- podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
- podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) w szczególności w celu zapewnienia wsparcia technicznego wykorzystywanego sprzętu informatycznego.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w podstawie prawnej w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
- Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe.
- W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przeniesienia danych.
- Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy prawa.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
- Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Węgorzewskiej 4, 1-500 Giżycko, w Sekretariacie lub przesłać na adres e-mail: utrzymanie@zdpgizycko.pl; do dnia: 14 kwietnia 2022 r. do godz. 900.
- Załączniki:
- Opis przedmiotu zamówienia
- Formularz oferty
- Projekt umowy
Grzegorz Moszczyński
Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych
w Giżycku