Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2018-09-05 13:18:40  Andrzej Romejko

Utworzono artykuł 158380 o nazwie 'Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste158380
user_idpuste2500730
resource_idpuste1811
namepustePełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
category_idpuste123
language_idpuste1
shortpustePełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej)”.
fullpuste

                                                                                                                                                                                                                                               Giżycko, 05.09.2018 r.

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych

 

SB.2601.10.2018

 

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.

Zamówienie:„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej)”.

 

1. Przedmiot zamówienia.

1) Wykonawca winien sprawować funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).

2) Nadzorem inwestorskim winny być objęte następujące roboty:

a) budowa kanalizacji  deszczowej, w tym:  roboty ziemne, roboty instalacyjne (wpusty             i studnie deszczowe, przykanaliki, kanały deszczowe);

b) roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic.

3) Roboty budowlane zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 przedmiarach robót,  specyfikacjach technicznych - stanowiących załączniki.

4) Dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne dostępne są na stronie internetowej: zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne dot. przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej) oraz w siedzibie Zamawiającego.

 

2. Wymagania Zamawiającego.

1) Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia winien sprawować nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi, które obejmuje przebudowa drogi pow. nr 4467N     (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).

2) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie         w wykonywaniu zadań będących przedmiotem zamówienia, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się      w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

3) Osoby wskazane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej ikanalizacyjnejoraz muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

4) Wykonawca złoży formularz oferty według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1                  do ogłoszenia  o zamówieniu.

Wykonawca na formularzu oferty wpisze  inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz wynagrodzenie ryczałtowe w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W cenie oferty Wykonawca uwzględni wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

5) „Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego” opisany jest w załącznikunr 2.

6) Wzór umowy, stanowi załącznik nr 3.

 

3. Terminy.

1)Zamawiający wymaga, aby przebudowa przedmiotowej drogi została  zrealizowana przez wykonawcę robót budowlanych, w terminie do75 dni od daty   zawarcia umowy.  Planowany termin zawarcia umowy z wykonawcą robót: około 15 września 2018 r.

2) Czas trwania nadzoru inwestorskiego rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy i będzie  obejmował cały okres realizacji robót budowlanych, a także odbiór końcowy, rozliczenie  zadania, a także okres trwania rękojmi i gwarancji.

3) Czas trwania rękojmi na roboty budowlane objęte umową: zgodnie z Kodeksem cywilnym.

4) Czas trwania gwarancji na realizowany przedmiot umowy wynosi 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót albo od daty podpisania dokumentu, potwierdzającego usuniecie wad stwierdzonych przy odbiorze robót.

 

4. Kryteria oceny.

1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiającystosować będzie kryterium:

    cena =100% =100 pkt.

2) Kryterium cena, będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto (wynagrodzenie ryczałtowe), podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.

Oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, liczone według wzoru:

P = (Cena minimalna: Cena badana) x 100,00 pkt

Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.  

 

5.Przygotowanie oferty.

1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

2) Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru: załącznik nr 1.

Oferta winna być napisana w języku polskim.

3) Formularz oferty należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć w jednymegzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.

4) Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:

Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4

 oraz opisane: 

„Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy   drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej)”.

Nie otwierać przed dniem  ……………... r., do godz. ………………..”.

                                                     (wpisać aktualną datę i godz. otwarcia oferty)

 

 

 

 

6. Miejsce oraz  termin składania i otwarcia ofert.

1) Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie do 12.09.2018 r. do           godz. 900.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy.

2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.09.2018  r., o godz. 905 w siedzibie Zamawiającego,                w pokoju numer 3.

3) Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu składania oferty.

 

7. Informacja o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty.

1) Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty i umieści tą informację na stronie zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.                                                                   2) W piśmie skierowanym do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o terminie i miejscu zawarcia umowy.

3) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

4) Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu stosowne uprawnienia budowlane (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) osób, którzy będą sprawować  nadzór inwestorski oraz ich wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w niej terminem ważności.

 

8.Uwagi Zamawiającego.

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert,

b) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

c) zmiany zapisów ogłoszenia, umowy, zakresu zadań inspektora nadzoru,

d) żądania od Wykonawców szczegółowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.

2) Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela kierownik Sekcji budowy dróg i mostów –Teresa Wołodźko, nr tel./faks 087 429 34 26, e-mail sekretariat@zdpgizycko.pl   lub osobiście: pokój nr 3.

                                                                      

                                                                                                                                                                                    Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych 

                                                                                                                                                                                    Grzegorz Moszczyński

 

Załączniki:

1) wzór oferty                                                            - załącznik  nr 1

2) zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego  - załącznik  nr 2

3) wzór umowy                                                         - załącznik nr 3

4) dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne   - załącznik  nr 4   

 

strona internetowa: zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne,  dot.przebudowy   drogi pow. nr  4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).

 

                                                          

                                              

publishfrompuste2018-09-05 00:00:00
_activepuste1
slugpustepelnienie-funkcji-inspektora-nadzoru-inwestorskiego
2018-09-05 13:20:15  Andrzej Romejko
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2018-09-05 13:20:37  Andrzej Romejko

Pole category_id zmieniło wartość z '123' na '28728'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
category_id12328728
2018-09-05 13:22:09  Andrzej Romejko

Zmieniono nazwę z 'Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.' na 'Ogłoszenie o zamówieniu na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
namePełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.Ogłoszenie o zamówieniu na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.
2018-09-05 13:23:46  Andrzej Romejko

Zmieniono nazwę z 'Ogłoszenie o zamówieniu na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.' na 'Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N ul. Traugutta'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameOgłoszenie o zamówieniu na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego.Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N ul. Traugutta
2018-09-05 13:26:23  Andrzej Romejko

Pole full zmieniło wartość z '<p> &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Giżycko, 05.09.2018 r.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong>OGŁOSZENIE O ZAM&Oacute;WIENIU</strong></p> <p align="center"> <strong>dla kt&oacute;rego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.</strong></p> <p align="center"> <strong>Prawo zam&oacute;wień publicznych</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> SB.2601.10.2018</p> <p> &nbsp;</p> <p> Zamawiający: <strong>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.</strong></p> <p> Zam&oacute;wienie:<strong>&bdquo;Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach </strong><strong>przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej)&rdquo;</strong><strong>.</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>1. Przedmiot zam&oacute;wienia.</em></strong></p> <p> 1) Wykonawca winien sprawować funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).</p> <p> 2) Nadzorem inwestorskim winny być objęte następujące roboty:</p> <p> a) budowa kanalizacji&nbsp; deszczowej, w tym:&nbsp; roboty ziemne, roboty instalacyjne (wpusty&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;i studnie deszczowe, przykanaliki, kanały deszczowe);</p> <p> b) roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic.</p> <p> 3) Roboty budowlane zostały szczeg&oacute;łowo opisane w dokumentacji projektowej,&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;przedmiarach rob&oacute;t,&nbsp; specyfikacjach technicznych - stanowiących załączniki.</p> <p> 4) Dokumentacja projektowa, przedmiary rob&oacute;t, specyfikacje techniczne dostępne są na stronie internetowej: zdpgizycko.pl w zakładce zam&oacute;wienia publiczne dot. przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej) oraz w siedzibie Zamawiającego.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>2. Wymagania Zamawiającego.</em></strong></p> <p> 1) Wykonawca w ramach przedmiotowego zam&oacute;wienia winien sprawować nadz&oacute;r inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi, kt&oacute;re obejmuje przebudowa drogi pow. nr 4467N &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;(ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).</p> <p> 2) O zam&oacute;wienie mogą ubiegać się Wykonawcy, kt&oacute;rzy posiadają wiedzę i doświadczenie&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; w wykonywaniu zadań będących przedmiotem zam&oacute;wienia, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zam&oacute;wienia oraz znajdują się&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zam&oacute;wienia.</p> <p> 3) Osoby wskazane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej ikanalizacyjnejoraz muszą być wpisani na listę członk&oacute;w właściwej izby samorządu zawodowego.</p> <p> 4) Wykonawca złoży formularz oferty według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; do ogłoszenia&nbsp; o zam&oacute;wieniu.</p> <p> Wykonawca na formularzu oferty wpisze &nbsp;inspektor&oacute;w nadzoru inwestorskiego oraz wynagrodzenie ryczałtowe w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dw&oacute;ch miejsc po przecinku.</p> <p> W cenie oferty Wykonawca uwzględni wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zam&oacute;wienia.</p> <p> 5) &bdquo;Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego&rdquo; opisany jest w załącznikunr 2.</p> <p> 6) Wz&oacute;r umowy, stanowi załącznik nr 3.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>3. Terminy.</em></strong></p> <p> 1)Zamawiający wymaga, aby przebudowa przedmiotowej drogi została&nbsp; zrealizowana przez wykonawcę rob&oacute;t budowlanych, w terminie do75 dni od daty&nbsp;&nbsp; zawarcia umowy. &nbsp;Planowany termin zawarcia umowy z wykonawcą rob&oacute;t: około 15 września 2018 r.</p> <p> 2) Czas trwania nadzoru inwestorskiego rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy i będzie &nbsp;obejmował cały okres realizacji rob&oacute;t budowlanych, a także odbi&oacute;r końcowy, rozliczenie&nbsp; zadania, a także okres trwania rękojmi i gwarancji.</p> <p> 3) Czas trwania rękojmi na roboty budowlane objęte umową: zgodnie z Kodeksem cywilnym.</p> <p> 4) Czas trwania gwarancji na realizowany przedmiot umowy wynosi 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego rob&oacute;t albo od daty podpisania dokumentu, potwierdzającego usuniecie wad stwierdzonych przy odbiorze rob&oacute;t.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>4. Kryteria oceny.</em></strong></p> <p> 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiającystosować będzie kryterium:</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; cena =100% =100 pkt.</p> <p> 2) Kryterium cena, będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto (wynagrodzenie ryczałtowe), podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.</p> <p> Oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punkt&oacute;w, liczone według wzoru:</p> <p> P = (Cena minimalna: Cena badana) x 100,00 pkt</p> <p> Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, z dokładnością do dw&oacute;ch miejsc po przecinku.&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>5.</em></strong><strong><em>Przygotowanie oferty.</em></strong></p> <p> 1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.</p> <p> 2) Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru: załącznik nr 1.</p> <p> Oferta winna być napisana w języku polskim.</p> <p> 3) Formularz oferty należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć w jednymegzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.</p> <p> 4) Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:</p> <p> <strong>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4</strong></p> <p> &nbsp;oraz opisane:&nbsp;</p> <p> <strong>&bdquo;Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach p</strong><strong>rzebudowy &nbsp;&nbsp;drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja&nbsp;</strong><strong>do ul. Pionierskiej)&rdquo;</strong><strong>.</strong></p> <p> <strong>Nie otwierać przed dniem &nbsp;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;... r., do godz. &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;..&rdquo;. </strong></p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; (wpisać aktualną datę i godz. otwarcia oferty)</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>6. Miejsce oraz&nbsp; termin składania i otwarcia ofert. </em></strong></p> <p> 1) Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pok&oacute;j nr 2 (sekretariat), w terminie do <strong>12.09.2018 r. do &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;godz. 9<sup>00</sup>. </strong></p> <p> Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwr&oacute;cone Wykonawcy.</p> <p> 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.09.2018&nbsp; r., o godz. 9<sup>05</sup> w siedzibie Zamawiającego, &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;w pokoju numer 3.</p> <p> 3) Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu składania oferty.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>7. Informacja o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty.</em></strong></p> <p> 1) Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, kt&oacute;rzy złożyli oferty i umieści tą informację na stronie zdpgizycko.pl w zakładce zam&oacute;wienia publiczne oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 2) W piśmie skierowanym do Wykonawcy, kt&oacute;rego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o terminie i miejscu zawarcia umowy.</p> <p> 3) Jeżeli wykonawca, kt&oacute;rego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośr&oacute;d pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.</p> <p> 4) Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu stosowne uprawnienia budowlane (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) os&oacute;b, kt&oacute;rzy będą sprawować&nbsp; nadz&oacute;r inwestorski oraz ich wpisy na listę członk&oacute;w właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w niej terminem ważności.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>8</em></strong><em>.<strong>Uwagi</strong> <strong>Zamawiającego.</strong></em></p> <p> 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:</p> <p> a) zamknięcia przetargu bez wybrania kt&oacute;rejkolwiek z ofert,</p> <p> b) zmiany termin&oacute;w wyznaczonych w ogłoszeniu,</p> <p> c) zmiany zapis&oacute;w ogłoszenia, umowy, zakresu zadań inspektora nadzoru,</p> <p> d) żądania od Wykonawc&oacute;w szczeg&oacute;łowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.</p> <p> 2) Z uwagi na to, że wartość zam&oacute;wienia nie przekracza wyrażonej w złotych r&oacute;wnowartości kwoty 30&nbsp;000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepis&oacute;w ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam&oacute;wień publicznych.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Szczeg&oacute;łowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela kierownik Sekcji budowy dr&oacute;g i most&oacute;w &ndash;Teresa Wołodźko, nr tel./faks 087 429 34 26, e-mail <a href="mailto:sekretariat@zdpgizycko.pl">sekretariat@zdpgizycko.pl</a>&nbsp; &nbsp;lub osobiście: pok&oacute;j nr 3.</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Dyrektor Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych&nbsp;</p> <p> &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Grzegorz Moszczyński</p> <p> &nbsp;</p> <p> Załączniki:</p> <p> 1) wz&oacute;r oferty&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;- załącznik &nbsp;nr 1</p> <p> 2) zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego &nbsp;- załącznik &nbsp;nr 2</p> <p> 3) wz&oacute;r umowy&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; - załącznik nr 3</p> <p> 4) dokumentacja projektowa, przedmiary rob&oacute;t, specyfikacje techniczne&nbsp;&nbsp; - załącznik&nbsp; nr 4 &nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> strona internetowa: zdpgizycko.pl w zakładce zam&oacute;wienia publiczne, &nbsp;dot.przebudowy&nbsp;&nbsp; drogi pow. nr &nbsp;4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p> ' na '<p> &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Giżycko, 05.09.2018 r.</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong>OGŁOSZENIE O ZAM&Oacute;WIENIU</strong></p> <p align="center"> <strong>dla kt&oacute;rego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.</strong></p> <p align="center"> <strong>Prawo zam&oacute;wień publicznych</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> SB.2601.10.2018</p> <p> &nbsp;</p> <p> Zamawiający: <strong>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.</strong></p> <p> Zam&oacute;wienie:<strong>&bdquo;Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach </strong><strong>przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej)&rdquo;</strong><strong>.</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>1. Przedmiot zam&oacute;wienia.</em></strong></p> <p> 1) Wykonawca winien sprawować funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).</p> <p> 2) Nadzorem inwestorskim winny być objęte następujące roboty:</p> <p> a) budowa kanalizacji&nbsp; deszczowej, w tym:&nbsp; roboty ziemne, roboty instalacyjne (wpusty&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;i studnie deszczowe, przykanaliki, kanały deszczowe);</p> <p> b) roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic.</p> <p> 3) Roboty budowlane zostały szczeg&oacute;łowo opisane w dokumentacji projektowej,&nbsp; przedmiarach rob&oacute;t,&nbsp; specyfikacjach technicznych - stanowiących załączniki.&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p> <p> 4) Dokumentacja projektowa, przedmiary rob&oacute;t, specyfikacje techniczne dostępne są na stronie internetowej: zdpgizycko.pl w zakładce zam&oacute;wienia publiczne dot. przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej) oraz w siedzibie Zamawiającego.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>2. Wymagania Zamawiającego.</em></strong></p> <p> 1) Wykonawca w ramach przedmiotowego zam&oacute;wienia winien sprawować nadz&oacute;r inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi, kt&oacute;re obejmuje przebudowa drogi pow. nr 4467N &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;(ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).</p> <p> 2) O zam&oacute;wienie mogą ubiegać się Wykonawcy, kt&oacute;rzy posiadają wiedzę i doświadczenie&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; w wykonywaniu zadań będących przedmiotem zam&oacute;wienia, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zam&oacute;wienia oraz znajdują się&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zam&oacute;wienia.</p> <p> 3) Osoby wskazane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej ikanalizacyjnejoraz muszą być wpisani na listę członk&oacute;w właściwej izby samorządu zawodowego.</p> <p> 4) Wykonawca złoży formularz oferty według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; do ogłoszenia&nbsp; o zam&oacute;wieniu.</p> <p> Wykonawca na formularzu oferty wpisze &nbsp;inspektor&oacute;w nadzoru inwestorskiego oraz wynagrodzenie ryczałtowe w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dw&oacute;ch miejsc po przecinku.</p> <p> W cenie oferty Wykonawca uwzględni wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zam&oacute;wienia.</p> <p> 5) &bdquo;Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego&rdquo; opisany jest w załącznikunr 2.</p> <p> 6) Wz&oacute;r umowy, stanowi załącznik nr 3.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>3. Terminy.</em></strong></p> <p> 1)Zamawiający wymaga, aby przebudowa przedmiotowej drogi została&nbsp; zrealizowana przez wykonawcę rob&oacute;t budowlanych, w terminie do75 dni od daty&nbsp;&nbsp; zawarcia umowy. &nbsp;Planowany termin zawarcia umowy z wykonawcą rob&oacute;t: około 15 września 2018 r.</p> <p> 2) Czas trwania nadzoru inwestorskiego rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy i będzie &nbsp;obejmował cały okres realizacji rob&oacute;t budowlanych, a także odbi&oacute;r końcowy, rozliczenie&nbsp; zadania, a także okres trwania rękojmi i gwarancji.</p> <p> 3) Czas trwania rękojmi na roboty budowlane objęte umową: zgodnie z Kodeksem cywilnym.</p> <p> 4) Czas trwania gwarancji na realizowany przedmiot umowy wynosi 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego rob&oacute;t albo od daty podpisania dokumentu, potwierdzającego usuniecie wad stwierdzonych przy odbiorze rob&oacute;t.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>4. Kryteria oceny.</em></strong></p> <p> 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiającystosować będzie kryterium:</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp; cena =100% =100 pkt.</p> <p> 2) Kryterium cena, będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto (wynagrodzenie ryczałtowe), podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.</p> <p> Oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punkt&oacute;w, liczone według wzoru:</p> <p> P = (Cena minimalna: Cena badana) x 100,00 pkt</p> <p> Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, z dokładnością do dw&oacute;ch miejsc po przecinku.&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>5.</em></strong><strong><em>Przygotowanie oferty.</em></strong></p> <p> 1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.</p> <p> 2) Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru: załącznik nr 1.</p> <p> Oferta winna być napisana w języku polskim.</p> <p> 3) Formularz oferty należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć w jednymegzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.</p> <p> 4) Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:</p> <p> <strong>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4</strong></p> <p> &nbsp;oraz opisane:&nbsp;</p> <p> <strong>&bdquo;Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach p</strong><strong>rzebudowy &nbsp;&nbsp;drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja&nbsp;</strong><strong>do ul. Pionierskiej)&rdquo;</strong><strong>.</strong></p> <p> <strong>Nie otwierać przed dniem &nbsp;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;... r., do godz. &hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;&hellip;..&rdquo;. </strong></p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; (wpisać aktualną datę i godz. otwarcia oferty)</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>6. Miejsce oraz&nbsp; termin składania i otwarcia ofert. </em></strong></p> <p> 1) Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pok&oacute;j nr 2 (sekretariat), w terminie do <strong>12.09.2018 r. do &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;godz. 9<sup>00</sup>. </strong></p> <p> Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwr&oacute;cone Wykonawcy.</p> <p> 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.09.2018&nbsp; r., o godz. 9<sup>05</sup> w siedzibie Zamawiającego, &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;w pokoju numer 3.</p> <p> 3) Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu składania oferty.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>7. Informacja o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty.</em></strong></p> <p> 1) Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, kt&oacute;rzy złożyli oferty i umieści tą informację na stronie zdpgizycko.pl w zakładce zam&oacute;wienia publiczne oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 2) W piśmie skierowanym do Wykonawcy, kt&oacute;rego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o terminie i miejscu zawarcia umowy.</p> <p> 3) Jeżeli wykonawca, kt&oacute;rego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośr&oacute;d pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.</p> <p> 4) Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu stosowne uprawnienia budowlane (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) os&oacute;b, kt&oacute;rzy będą sprawować&nbsp; nadz&oacute;r inwestorski oraz ich wpisy na listę członk&oacute;w właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w niej terminem ważności.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><em>8</em></strong><em>.<strong>Uwagi</strong> <strong>Zamawiającego.</strong></em></p> <p> 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:</p> <p> a) zamknięcia przetargu bez wybrania kt&oacute;rejkolwiek z ofert,</p> <p> b) zmiany termin&oacute;w wyznaczonych w ogłoszeniu,</p> <p> c) zmiany zapis&oacute;w ogłoszenia, umowy, zakresu zadań inspektora nadzoru,</p> <p> d) żądania od Wykonawc&oacute;w szczeg&oacute;łowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.</p> <p> 2) Z uwagi na to, że wartość zam&oacute;wienia nie przekracza wyrażonej w złotych r&oacute;wnowartości kwoty 30&nbsp;000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepis&oacute;w ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zam&oacute;wień publicznych.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Szczeg&oacute;łowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela kierownik Sekcji budowy dr&oacute;g i most&oacute;w &ndash;Teresa Wołodźko, nr tel./faks 087 429 34 26, e-mail <a href="mailto:sekretariat@zdpgizycko.pl">sekretariat@zdpgizycko.pl</a>&nbsp; &nbsp;lub osobiście: pok&oacute;j nr 3.</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Dyrektor Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych&nbsp;</p> <p> &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Grzegorz Moszczyński</p> <p> &nbsp;</p> <p> Załączniki:</p> <p> 1) wz&oacute;r oferty&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;- załącznik &nbsp;nr 1</p> <p> 2) zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego &nbsp;- załącznik &nbsp;nr 2</p> <p> 3) wz&oacute;r umowy&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; - załącznik nr 3</p> <p> 4) dokumentacja projektowa, przedmiary rob&oacute;t, specyfikacje techniczne&nbsp;&nbsp; - załącznik&nbsp; nr 4 &nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp;</p> <p> strona internetowa: zdpgizycko.pl w zakładce zam&oacute;wienia publiczne, &nbsp;dot.przebudowy&nbsp;&nbsp; drogi pow. nr &nbsp;4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).</p> <p> &nbsp;</p> <p> &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p> <p> &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

                                                                                                                                                                                                                                               Giżycko, 05.09.2018 r.

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych

 

SB.2601.10.2018

 

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.

Zamówienie:„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej)”.

 

1. Przedmiot zamówienia.

1) Wykonawca winien sprawować funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).

2) Nadzorem inwestorskim winny być objęte następujące roboty:

a) budowa kanalizacji  deszczowej, w tym:  roboty ziemne, roboty instalacyjne (wpusty             i studnie deszczowe, przykanaliki, kanały deszczowe);

b) roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic.

3) Roboty budowlane zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 przedmiarach robót,  specyfikacjach technicznych - stanowiących załączniki.

4) Dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne dostępne są na stronie internetowej: zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne dot. przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej) oraz w siedzibie Zamawiającego.

 

2. Wymagania Zamawiającego.

1) Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia winien sprawować nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi, które obejmuje przebudowa drogi pow. nr 4467N     (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).

2) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie         w wykonywaniu zadań będących przedmiotem zamówienia, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się      w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

3) Osoby wskazane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej ikanalizacyjnejoraz muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

4) Wykonawca złoży formularz oferty według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1                  do ogłoszenia  o zamówieniu.

Wykonawca na formularzu oferty wpisze  inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz wynagrodzenie ryczałtowe w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W cenie oferty Wykonawca uwzględni wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

5) „Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego” opisany jest w załącznikunr 2.

6) Wzór umowy, stanowi załącznik nr 3.

 

3. Terminy.

1)Zamawiający wymaga, aby przebudowa przedmiotowej drogi została  zrealizowana przez wykonawcę robót budowlanych, w terminie do75 dni od daty   zawarcia umowy.  Planowany termin zawarcia umowy z wykonawcą robót: około 15 września 2018 r.

2) Czas trwania nadzoru inwestorskiego rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy i będzie  obejmował cały okres realizacji robót budowlanych, a także odbiór końcowy, rozliczenie  zadania, a także okres trwania rękojmi i gwarancji.

3) Czas trwania rękojmi na roboty budowlane objęte umową: zgodnie z Kodeksem cywilnym.

4) Czas trwania gwarancji na realizowany przedmiot umowy wynosi 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót albo od daty podpisania dokumentu, potwierdzającego usuniecie wad stwierdzonych przy odbiorze robót.

 

4. Kryteria oceny.

1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiającystosować będzie kryterium:

    cena =100% =100 pkt.

2) Kryterium cena, będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto (wynagrodzenie ryczałtowe), podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.

Oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, liczone według wzoru:

P = (Cena minimalna: Cena badana) x 100,00 pkt

Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.  

 

5.Przygotowanie oferty.

1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

2) Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru: załącznik nr 1.

Oferta winna być napisana w języku polskim.

3) Formularz oferty należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć w jednymegzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.

4) Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:

Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4

 oraz opisane: 

„Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy   drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej)”.

Nie otwierać przed dniem  ……………... r., do godz. ………………..”.

                                                     (wpisać aktualną datę i godz. otwarcia oferty)

 

 

 

 

6. Miejsce oraz  termin składania i otwarcia ofert.

1) Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie do 12.09.2018 r. do           godz. 900.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy.

2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.09.2018  r., o godz. 905 w siedzibie Zamawiającego,                w pokoju numer 3.

3) Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu składania oferty.

 

7. Informacja o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty.

1) Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty i umieści tą informację na stronie zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.                                                                   2) W piśmie skierowanym do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o terminie i miejscu zawarcia umowy.

3) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

4) Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu stosowne uprawnienia budowlane (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) osób, którzy będą sprawować  nadzór inwestorski oraz ich wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w niej terminem ważności.

 

8.Uwagi Zamawiającego.

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert,

b) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

c) zmiany zapisów ogłoszenia, umowy, zakresu zadań inspektora nadzoru,

d) żądania od Wykonawców szczegółowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.

2) Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela kierownik Sekcji budowy dróg i mostów –Teresa Wołodźko, nr tel./faks 087 429 34 26, e-mail sekretariat@zdpgizycko.pl   lub osobiście: pokój nr 3.

                                                                      

                                                                                                                                                                                    Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych 

                                                                                                                                                                                    Grzegorz Moszczyński

 

Załączniki:

1) wzór oferty                                                            - załącznik  nr 1

2) zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego  - załącznik  nr 2

3) wzór umowy                                                         - załącznik nr 3

4) dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne   - załącznik  nr 4   

 

strona internetowa: zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne,  dot.przebudowy   drogi pow. nr  4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).

 

                                                          

                                              

                                                                                                                                                                                                                                               Giżycko, 05.09.2018 r.

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych

 

SB.2601.10.2018

 

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.

Zamówienie:„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej)”.

 

1. Przedmiot zamówienia.

1) Wykonawca winien sprawować funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).

2) Nadzorem inwestorskim winny być objęte następujące roboty:

a) budowa kanalizacji  deszczowej, w tym:  roboty ziemne, roboty instalacyjne (wpusty             i studnie deszczowe, przykanaliki, kanały deszczowe);

b) roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, podbudowy, nawierzchnie, roboty wykończeniowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic.

3) Roboty budowlane zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej,  przedmiarach robót,  specyfikacjach technicznych - stanowiących załączniki.                                                                                                                                                 

4) Dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne dostępne są na stronie internetowej: zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne dot. przebudowy drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej) oraz w siedzibie Zamawiającego.

 

2. Wymagania Zamawiającego.

1) Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia winien sprawować nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi, które obejmuje przebudowa drogi pow. nr 4467N     (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).

2) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie         w wykonywaniu zadań będących przedmiotem zamówienia, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się      w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

3) Osoby wskazane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej ikanalizacyjnejoraz muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

4) Wykonawca złoży formularz oferty według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1                  do ogłoszenia  o zamówieniu.

Wykonawca na formularzu oferty wpisze  inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz wynagrodzenie ryczałtowe w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W cenie oferty Wykonawca uwzględni wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

5) „Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego” opisany jest w załącznikunr 2.

6) Wzór umowy, stanowi załącznik nr 3.

 

3. Terminy.

1)Zamawiający wymaga, aby przebudowa przedmiotowej drogi została  zrealizowana przez wykonawcę robót budowlanych, w terminie do75 dni od daty   zawarcia umowy.  Planowany termin zawarcia umowy z wykonawcą robót: około 15 września 2018 r.

2) Czas trwania nadzoru inwestorskiego rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy i będzie  obejmował cały okres realizacji robót budowlanych, a także odbiór końcowy, rozliczenie  zadania, a także okres trwania rękojmi i gwarancji.

3) Czas trwania rękojmi na roboty budowlane objęte umową: zgodnie z Kodeksem cywilnym.

4) Czas trwania gwarancji na realizowany przedmiot umowy wynosi 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót albo od daty podpisania dokumentu, potwierdzającego usuniecie wad stwierdzonych przy odbiorze robót.

 

4. Kryteria oceny.

1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiającystosować będzie kryterium:

    cena =100% =100 pkt.

2) Kryterium cena, będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto (wynagrodzenie ryczałtowe), podanej przez wykonawcę w formularzu oferty.

Oferta z najniższą ceną otrzyma 100,00 pkt. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, liczone według wzoru:

P = (Cena minimalna: Cena badana) x 100,00 pkt

Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.  

 

5.Przygotowanie oferty.

1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

2) Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru: załącznik nr 1.

Oferta winna być napisana w języku polskim.

3) Formularz oferty należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć w jednymegzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.

4) Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:

Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4

 oraz opisane: 

„Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy   drogi pow. nr 4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej)”.

Nie otwierać przed dniem  ……………... r., do godz. ………………..”.

                                                     (wpisać aktualną datę i godz. otwarcia oferty)

 

 

 

 

6. Miejsce oraz  termin składania i otwarcia ofert.

1) Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, pokój nr 2 (sekretariat), w terminie do 12.09.2018 r. do           godz. 900.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone Wykonawcy.

2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.09.2018  r., o godz. 905 w siedzibie Zamawiającego,                w pokoju numer 3.

3) Okres związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu składania oferty.

 

7. Informacja o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty.

1) Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty i umieści tą informację na stronie zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.                                                                   2) W piśmie skierowanym do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o terminie i miejscu zawarcia umowy.

3) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

4) Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu stosowne uprawnienia budowlane (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) osób, którzy będą sprawować  nadzór inwestorski oraz ich wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniem wydanym przez tą izbę, z określonym w niej terminem ważności.

 

8.Uwagi Zamawiającego.

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert,

b) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

c) zmiany zapisów ogłoszenia, umowy, zakresu zadań inspektora nadzoru,

d) żądania od Wykonawców szczegółowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.

2) Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela kierownik Sekcji budowy dróg i mostów –Teresa Wołodźko, nr tel./faks 087 429 34 26, e-mail sekretariat@zdpgizycko.pl   lub osobiście: pokój nr 3.

                                                                      

                                                                                                                                                                                    Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych 

                                                                                                                                                                                    Grzegorz Moszczyński

 

Załączniki:

1) wzór oferty                                                            - załącznik  nr 1

2) zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego  - załącznik  nr 2

3) wzór umowy                                                         - załącznik nr 3

4) dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne   - załącznik  nr 4   

 

strona internetowa: zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne,  dot.przebudowy   drogi pow. nr  4467N (ul. Traugutta w Giżycku, na odcinku od al. 1 Maja do ul. Pionierskiej).

 

                                                          

                                              

2018-09-13 11:39:45  Piotr Sielewicz
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2018-09-13 11:41:23  Piotr Sielewicz

Zmieniono nazwę z 'Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N ul. Traugutta' na 'ROZSTRZYGNIĘTE - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N ul. Traugutta'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
namePełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N ul. TrauguttaROZSTRZYGNIĘTE - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy drogi pow. nr 4467N ul. Traugutta
2018-09-13 11:41:23  Piotr Sielewicz

Załączono plik 434364

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1690331
user_idpuste2500157
fobject_idpuste434364
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste158380
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-09-13 11:41:23  Piotr Sielewicz

Załączono plik 434365

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1690332
user_idpuste2500157
fobject_idpuste434365
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste158380
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-09-13 11:41:23  Piotr Sielewicz

Załączono plik 434367

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1690333
user_idpuste2500157
fobject_idpuste434367
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste158380
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-09-13 11:41:23  Piotr Sielewicz

Załączono plik 434378

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1690334
user_idpuste2500157
fobject_idpuste434378
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste158380
_attachmentpuste1
_activepuste1
2018-09-13 11:41:23  Piotr Sielewicz

Załączono plik 437910

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste1690335
user_idpuste2500157
fobject_idpuste437910
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste158380
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..