Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2019-11-14 12:19:03  Piotr Sielewicz

Utworzono artykuł 272818 o nazwie 'Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego używanego ciągnika rolniczego'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste272818
user_idpuste2500157
resource_idpuste1811
namepusteZakup i dostawa do siedziby Zamawiającego używanego ciągnika rolniczego
category_idpuste28728
language_idpuste1
shortpusteZakup i dostawa do siedziby Zamawiającego używanego ciągnika rolniczego
fullpuste

SF.2601.169.2019.PŁ

Giżycko 14.11.2019 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP UŻYWANEGO CIĄGNIKA ROLNICZEGO

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zwraca się z zapytaniem ofertowym na:

 Zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego używanego ciągnika rolniczego.

 

Wartość zamówienia nie przekracza 30.000 euro, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2019 r. , poz. 1843 ) wobec czego procedura zamówienia nie podlega przepisom ustawy.

1. Zamawiający:

Zarząd Dróg Powiatowych ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko Tel. 87 429 34 26, email: finanse@zdpgizycko.pl

2.  Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawę do siedziby Zamawiającego używanego ciągnika rolniczego  – 1 szt.

Rok produkcji – od 2008 rok,

Przebieg pojazdu – nie większy niż 10 000 mth,

Pojazd – bezwypadkowy,

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

Wyposażenie jakie musi posiadać ciągnik rolniczy:

− moc silnika: 115-125 KM,

− silnik : diesel,

- przebieg: max  10 000mth,

− silnik: 6 cylindrowy,

- elektrohydrauliczna zmiana kierunku ruchu

− konstrukcja pełnoramowa,

− klimatyzacja,

− wom: 540 / 1000,

− 2 zaczepy,

− przedni TUZ,

− układ hamulcowy do przyczep,

− wspomaganie kierownicy,

− gwarancja: minimum 6 miesiące,

 

Pojazd powinien posiadać:

 

• dokumentację potwierdzającą przebieg i pochodzenie pojazdu,

• aktualne badania techniczne,

• homologację umożliwiającą rejestrację i poruszanie się po drogach publicznych,

• dokumentację potwierdzającą zgodność z normami CE,

• obowiązkowe wyposażenie.

3. Miejsce i termin składania ofert:

 Oferty należy składać drogą mailową na adres finanse@zdpgizycko.pl
do dnia 20.11 2019 r. do godziny 10.00.

4. Termin i miejsce wykonania zamówienia:

• Miejsce wykonania zamówienia:

Dostawa do siedziby Zamawiającego używanego ciągnika rolniczego powinna nastąpić na adres Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżycko,

 • Termin wykonania zamówienia:

Przedmiot zamówienia powinien zostać dostarczony w terminie do 29.11. 2019 r.

 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyn.

4. Rodzaje i opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:

  • Cena: 95 % - kryterium oznacza najniższą cenę za całość zamówienia.
  • Okres gwarancji: 5% - kryterium oznacza najdłuższą oferowaną gwarancję na pojazd i podzespoły mechaniczne.

5. Sposób i warunki płatności: Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę, należność będzie płatna przelewem na rachunek Sprzedającego wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.

 

Wykonawca wystawi fakturę na:

 

Nabywca:                                                                             Odbiorca:

Powiat Giżycki                                                                       Zarząd Dróg Powiatowych

1 Maja 14                                                                               ul. Węgorzewska 4

11-500 Giżycko                                                                      11-500 Giżycko

NIP 845 186 22 51

 

Wymagane dokumenty:

1. Formularz oferty – załącznik nr 1

2. Wzór umowy – załącznik nr 2

                                                                                    

publishfrompuste2019-11-14 00:00:00
_activepuste1
slugpustezakup-i-dostawa-do-siedziby-zamawiajacego-uzywanego-ciagnika-rolniczego
2019-11-14 12:19:03  Piotr Sielewicz

Załączono plik 661170

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2545910
user_idpuste2500157
fobject_idpuste661170
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste272818
_attachmentpuste1
_activepuste1
2019-11-14 12:19:03  Piotr Sielewicz

Załączono plik 661171

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste2545911
user_idpuste2500157
fobject_idpuste661171
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste272818
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..