Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2020-04-24 10:55:46  Piotr Sielewicz

Utworzono artykuł 319657 o nazwie 'Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy al. 1 Maja w Giżycku'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste319657
user_idpuste2500157
resource_idpuste1811
namepustePełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy al. 1 Maja w Giżycku
category_idpuste28728
language_idpuste1
shortpustePełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy al. 1 Maja w Giżycku
fullpuste

Giżycko, 24.04.2020 r.

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dla którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych

 

SB.2601.3.2020

 

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4.

Zamówienie:„Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy al. 1 Maja w Giżycku.”.

 

1. Przedmiot zamówienia.

1) Wykonawca winien sprawować funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy al. 1 Maja w Giżycku, od km 0+000 do km 0+367, długości 367 m (lokalizacja według dokumentacji projektowej).

2) Nadzorem inwestorskim winny być objęte wszystkie roboty ujęte w dokumentacji projektowej, tj.: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, odwodnienie, podbudowa, nawierzchnia, urządzenia bezpieczeństwa ruchu, elementy ulic, zieleń drogowa.

3) Roboty budowlane nad którymi należy sprawować nadzór inwestorski zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych - stanowiących załączniki.

4) Dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacje techniczne dostępne są na stronie internetowej: www.zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne dotyczące przebudowy
al. 1 Maja w Giżycku oraz w siedzibie Zamawiającego.

 

2. Wymagania Zamawiającego.

1) Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia winien sprawować nadzór inwestorski nad wszystkimi robotami budowlanymi, które obejmuje przebudowa przedmiotowego odcinka drogi.

2) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu zadań będących przedmiotem zamówienia, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

3) Osoby wskazane do pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, muszą posiadać stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i sanitarnejoraz muszą być wpisani na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

4) Wykonawca złoży formularz oferty według wzoru, stanowiącego załącznik nr 1 do ogłoszenia  o zamówieniu.

5) „Zakres zadań inspektora nadzoru inwestorskiego” opisany jest w załącznikunr 2.

6) Wzór umowy, stanowi załącznik nr 3.

 

3. Terminy.

1)Zamawiający wymaga, aby przebudowa przedmiotowego odcinka drogi została  zrealizowana przez wykonawcę robót budowlanych w terminie do100 dni od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót.Planowany termin zawarcia umowy z wykonawcą robót: I połowa maja 2020 r.

2) Czas trwania nadzoru inwestorskiego rozpoczyna się z dniem zawarcia umowy i będzie  obejmował cały okres realizacji robót budowlanych, a także odbiór końcowy, rozliczenie  zadania, a także okres trwania rękojmi i gwarancji.

3) Czas trwania gwarancji na realizowany przedmiot umowy wynosi 7 lat, licząc od daty odbioru końcowego robót albo od daty podpisania dokumentu, potwierdzającego usunięcie wad stwierdzonych przy odbiorze robót.

 

4. Kryteria oceny.

1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium cena = 100%.

2) Kryterium cena, będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto (wynagrodzenie ryczałtowe), podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty.

3) Oferta, która zawiera najniższą cenę, będzie ofertą najkorzystniejszą.

 

5.Przygotowanie oferty.

1) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

2) Wykonawca winien sporządzić ofertę, według załączonego wzoru (załącznik nr 1).

Oferta winna być napisana w języku polskim.

3) Formularz oferty należy wypełnić i umieścić w opakowaniu, zamknąć opakowanie i złożyć/dostarczyć do Zamawiającego w jednymegzemplarzu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania do terminu otwarcia ofert.

4) Opakowanie powinno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy oraz winno być zaadresowane:

Zarząd Dróg Powiatowych, 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4

 oraz opisane: 

„Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy al. 1 Maja w Giżycku.

Nie otwierać przed dniem ……………………………………..

                                                    (wpisać aktualną datę i godz. otwarcia oferty)

 

6. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

1) Oferty należy złożyć/dostarczyć w siedzibie Zamawiającego tj. Zarząd Dróg Powiatowych,
11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4, w terminie do 05.05.2020 r. do godz. 1100.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego.

2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.05.2020 r., o godz. 1115.

3) Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium jest cena,
nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej najniższej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych, w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

7. Informacja o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty.

1) Zamawiający niezwłocznie przekaże informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty, bądź też o zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty i umieści tą informację na stronie zdpgizycko.pl w zakładce zamówienia publiczne.

2) W piśmie skierowanym do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje go o terminie i miejscu zawarcia umowy.

3) Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert.

4) Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zamawiającemu stosowne uprawnienia budowlane (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) osób, które będą sprawować  nadzór inwestorski oraz ich wpisy na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzone zaświadczeniami wydanymi przez te izby, z określonym w nich terminem ważności.

 

8.Uwagi Zamawiającego.

1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert,

b) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,

c) zmiany zapisów w ogłoszeniu, umowie, zakresie zadań inspektora nadzoru,

d) żądania od Wykonawców szczegółowych informacji i wyjaśnień na każdym etapie postępowania.

2) Z uwagi na to, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, Zamawiający nie będzie stosował przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

 

Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Specjalista d.s. budowy dróg i mostów Łukasz Borsuk, nr tel./faks 087 429 34 26, e-mail sekretariat@zdpgizycko.pl.

                                                                      

9. Ochrona danych osobowych.

1) Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy
jest Zarząd Dróg Powiatowych, tel. 87 4293426, e- mail: sekretariat@zdpgizycko.pl

W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Panią Kingą Oklińską, za pośrednictwem adresu e-mail: oklinska@togatus.pl lub telefonicznie 533 327 047.

2) Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyłączonego spod stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz w celu archiwizacji. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi Zarządzenie Nr 1/2017 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku
z dnia 02.01.2017 r., w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku oraz Zarządzenia nr 5/2018 Dyrektora Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku z dnia 07 lutego 2018 r., w sprawie wprowadzenia Aneksu nr 1 do Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych dla których nie stosuje się ustawy - Prawo Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Giżycku. Ponadto w przypadku Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa, podstawę przetwarzania danych stanowi
 art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej ,,Rozporządzeniem RODO", gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zawartej umowy.  

3) Dane osobowe mogą być ujawniane Wykonawcom oraz osobom zainteresowanym, a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów. Dane osobowe Wykonawcy, będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie 5 lat,
albo 15 lat w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE, począwszy
od dnia 1 stycznia roku kalendarzowego następującego po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały
one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy).

Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także
na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

4) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

 

Dodatkowy załącznik: projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacje techniczne

publishfrompuste2020-04-24 00:00:00
_activepuste1
slugpustepelnienie-funkcji-inspektora-nadzoru-inwestorskiego-w-ramach-przebudowy-al-1-maja-w-gizycku
2020-05-29 10:29:57  Andrzej Romejko

Zmieniono nazwę z 'Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy al. 1 Maja w Giżycku' na 'Roztrzygnięte - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy al. 1 Maja w Giżycku'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
namePełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy al. 1 Maja w GiżyckuRoztrzygnięte - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy al. 1 Maja w Giżycku
2020-07-02 07:46:23  Piotr Sielewicz

Zmieniono nazwę z 'Roztrzygnięte - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy al. 1 Maja w Giżycku' na 'ROZSTRZYGNIĘTE - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy al. 1 Maja w Giżycku'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
nameRoztrzygnięte - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy al. 1 Maja w GiżyckuROZSTRZYGNIĘTE - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach przebudowy al. 1 Maja w Giżycku
2020-07-02 07:46:24  Piotr Sielewicz

Załączono plik 752745

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3090161
user_idpuste2500157
fobject_idpuste752745
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste319657
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-07-02 07:46:24  Piotr Sielewicz

Załączono plik 752746

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3090162
user_idpuste2500157
fobject_idpuste752746
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste319657
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-07-02 07:46:24  Piotr Sielewicz

Załączono plik 752747

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3090163
user_idpuste2500157
fobject_idpuste752747
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste319657
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-07-02 07:46:24  Piotr Sielewicz

Załączono plik 752748

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3090164
user_idpuste2500157
fobject_idpuste752748
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste319657
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-07-02 07:46:24  Piotr Sielewicz

Załączono plik 752749

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3090165
user_idpuste2500157
fobject_idpuste752749
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste319657
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-07-02 07:46:24  Piotr Sielewicz

Załączono plik 752750

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3090166
user_idpuste2500157
fobject_idpuste752750
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste319657
_attachmentpuste1
_activepuste1
2020-07-02 07:46:24  Piotr Sielewicz

Załączono plik 775530

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3090167
user_idpuste2500157
fobject_idpuste775530
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste319657
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..