Wersja |
Data zmiany |
Autor |
Opis |
Akcje |
1 |
2021-02-10 14:55:42 |
Piotr Sielewicz |
Utworzono artykuł 410273 o nazwie 'Przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych projektu, o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 zł' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 410273 | user_id | puste | 2500157 | resource_id | puste | 1811 | name | puste | Przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych projektu, o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 zł | category_id | puste | 28728 | language_id | puste | 1 | short | puste | Przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych projektu, o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 zł | full | puste |
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Nazwa Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
ul. Węgorzewska 4
11-500 Giżycko
II. Zamawiający, zaprasza do złożenia oferty na: przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych projektu, o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 zł, wg formularza stanowiącego załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Projekt jest finansowany z UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
III. Opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
Termin realizacji zamówienia: w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Koszty dojazdu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny:
- Przy obliczaniu ceny oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie wymogi, związane z realizacją zamówienia ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Cenę oferty należy określić w wartości netto oraz brutto (z podatkiem VAT) w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i wpisać w odpowiednie miejsce na druku OFERTA (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
- Jeżeli przy obliczeniu ceny Wykonawca pominie usługi, których wykonanie jest niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, nie zostaną one dodatkowo opłacone po ich wykonaniu, gdyż Zamawiający uważać będzie „iż zostały one ujęte w cenie oferty”.
- Ceną oferty jest cena brutto podana na druku „Oferta".
- Cena oferty musi być podana cyframi i słownie.
- Cena oferty będzie obowiązywać przez cały okres związania ofertą, nie będzie podlegała negocjacjom i będzie wiążąca dla stron umowy.
- Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie zmieniana w trakcie realizacji zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji.
- Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą prowadzone w PLN.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem/liderem.
V. Kryteria oceny ofert:
Cena brutto – 100%
VI. Ofertę należy złożyć na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego na adres Zamawiającego:ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżyckolub mailowo na adres finanse@zdpgizycko.pldo dnia 17.02.2021 r. godz. 1000.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:
- Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zarządzie Dróg Powiatowym w Giżycku możliwy jest pod adresem email: hanna.draczkowska@gptogatus.pl oraz nr tel. 533-327-058.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz dochodzenia należnych roszczeń w drodze postępowania sądowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie w celu wykonania lub zawarcia umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze).
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
a. podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
b. podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) w szczególności w celu zapewnienia wsparcia technicznego wykorzystywanego sprzętu informatycznego.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w podstawie prawnej w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
- Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe.
- W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przeniesienia danych.
- Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy prawa.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
| publishfrom | puste | 2021-02-10 00:00:00 | _active | puste | 1 | slug | puste | przeprowadzenie-dzialan-informacyjno-promocyjnych-projektu-o-wartosci-nieprzekraczajacej-rownowartosci-kwoty-130-000-00-zl |
|
2 |
2021-02-11 07:30:27 |
Piotr Sielewicz |
Pole full zmieniło wartość z '<p align="center"> </p> <p align="center"> <strong>ZAPYTANIE OFERTOWE</strong></p> <p> <strong>I. Nazwa Zamawiającego:</strong></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku<br /> ul. Węgorzewska 4<br /> 11-500 Giżycko</p> <p> </p> <p> II. Zamawiający, zaprasza do złożenia oferty na: przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych projektu, o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 zł, wg formularza stanowiącego załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Projekt jest finansowany z UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.</p> <p> <strong>III. Opis przedmiotu zamówienia: </strong>Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,</p> <p> <strong>Termin realizacji zamówienia: </strong>w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Koszty dojazdu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.</p> <p> <strong>IV. Opis sposobu obliczenia ceny:</strong></p> <ol> <li> Przy obliczaniu ceny oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie wymogi, związane z realizacją zamówienia ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.</li> <li> Cenę oferty należy określić w wartości netto oraz brutto (z podatkiem VAT) w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i wpisać w odpowiednie miejsce na druku OFERTA (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).</li> <li> Jeżeli przy obliczeniu ceny Wykonawca pominie usługi, których wykonanie jest niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, nie zostaną one dodatkowo opłacone po ich wykonaniu, gdyż Zamawiający uważać będzie „iż zostały one ujęte w cenie oferty”.</li> <li> Ceną oferty jest cena brutto podana na druku „Oferta".</li> <li> Cena oferty musi być podana cyframi i słownie.</li> <li> Cena oferty będzie obowiązywać przez cały okres związania ofertą, nie będzie podlegała negocjacjom i będzie wiążąca dla stron umowy.</li> <li> Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie zmieniana w trakcie realizacji zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji.</li> <li> Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą prowadzone w <strong>PLN.</strong></li> <li> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem/liderem.</li> </ol> <p> <strong>V. Kryteria oceny ofert:</strong></p> <p> Cena brutto – 100%</p> <p> <strong>VI. Ofertę należy złożyć na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego na adres Zamawiającego:</strong>ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżyckolub mailowo na adres <a href="mailto:finanse@zdpgizycko.pl">finanse@zdpgizycko.pl</a>do dnia 17.02.2021 r. godz. 10<sup>00</sup>.</p> <p> </p> <p> </p> <p align="center"> <strong>KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH</strong></p> <p align="center"> <strong>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych </strong></p> <p align="center"> <strong>z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:</strong></p> <ol> <li> <strong>Administratorem </strong>podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko.</li> <li> Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zarządzie Dróg Powiatowym w Giżycku możliwy jest pod adresem email: hanna.draczkowska@gptogatus.pl oraz nr tel. 533-327-058.</li> <li> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz dochodzenia należnych roszczeń w drodze postępowania sądowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie w celu wykonania lub zawarcia umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze).</li> <li> W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:</li> </ol> <p style="margin-left: 80px;"> a. podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;</p> <p style="margin-left: 80px;"> b. podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) w szczególności w celu zapewnienia wsparcia technicznego wykorzystywanego sprzętu informatycznego.</p> <ol> <li> Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w podstawie prawnej w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.</li> <li> Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe.</li> <li> W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przeniesienia danych.</li> <li> Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy prawa.</li> <li> Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.</li> </ol> ' na '<p align="center"> </p> <p align="center"> <strong>ZAPYTANIE OFERTOWE</strong></p> <p> <strong>I. Nazwa Zamawiającego:</strong></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku<br /> ul. Węgorzewska 4<br /> 11-500 Giżycko</p> <p> </p> <p> II. Zamawiający, zaprasza do złożenia oferty na: przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych projektu, o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 zł, wg formularza stanowiącego załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Projekt jest finansowany z UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.</p> <p> <strong>III. Opis przedmiotu zamówienia: </strong>Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,</p> <p> <strong>Termin realizacji zamówienia: </strong>w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Koszty dojazdu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.</p> <p> <strong>IV. Opis sposobu obliczenia ceny:</strong></p> <ol> <li> Przy obliczaniu ceny oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie wymogi, związane z realizacją zamówienia ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.</li> <li> Cenę oferty należy określić w wartości netto oraz brutto (z podatkiem VAT) w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i wpisać w odpowiednie miejsce na druku OFERTA (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).</li> <li> Jeżeli przy obliczeniu ceny Wykonawca pominie usługi, których wykonanie jest niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, nie zostaną one dodatkowo opłacone po ich wykonaniu, gdyż Zamawiający uważać będzie „iż zostały one ujęte w cenie oferty”.</li> <li> Ceną oferty jest cena brutto podana na druku „Oferta".</li> <li> Cena oferty musi być podana cyframi i słownie.</li> <li> Cena oferty będzie obowiązywać przez cały okres związania ofertą, nie będzie podlegała negocjacjom i będzie wiążąca dla stron umowy.</li> <li> Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie zmieniana w trakcie realizacji zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji.</li> <li> Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą prowadzone w <strong>PLN.</strong></li> <li> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem/liderem.</li> </ol> <p> <strong>V. Kryteria oceny ofert:</strong></p> <p> Cena brutto – 100%</p> <p> <strong>VI. Ofertę należy złożyć na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego na adres Zamawiającego:</strong>ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżyckolub mailowo na adres <a href="mailto:finanse@zdpgizycko.pl">finanse@zdpgizycko.pl</a>do dnia 17.02.2021 r. godz. 10<sup>00</sup>.</p> <p> </p> <p> </p> <p align="center"> <strong>KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH</strong></p> <p align="center"> <strong>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych </strong></p> <p align="center"> <strong>z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:</strong></p> <ol> <li> <strong>Administratorem </strong>podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko.</li> <li> Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zarządzie Dróg Powiatowym w Giżycku możliwy jest pod adresem email: hanna.draczkowska@gptogatus.pl oraz nr tel. 533-327-058.</li> <li> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz dochodzenia należnych roszczeń w drodze postępowania sądowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie w celu wykonania lub zawarcia umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze).</li> <li> W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:</li> </ol> <p style="margin-left: 80px;"> a. podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;</p> <p style="margin-left: 80px;"> b. podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) w szczególności w celu zapewnienia wsparcia technicznego wykorzystywanego sprzętu informatycznego.</p> <ol start="5"> <li> Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w podstawie prawnej w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.</li> <li> Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe.</li> <li> W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przeniesienia danych.</li> <li> Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy prawa.</li> <li> Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.</li> </ol> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Nazwa Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
ul. Węgorzewska 4
11-500 Giżycko
II. Zamawiający, zaprasza do złożenia oferty na: przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych projektu, o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 zł, wg formularza stanowiącego załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Projekt jest finansowany z UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
III. Opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
Termin realizacji zamówienia: w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Koszty dojazdu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny:
- Przy obliczaniu ceny oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie wymogi, związane z realizacją zamówienia ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Cenę oferty należy określić w wartości netto oraz brutto (z podatkiem VAT) w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i wpisać w odpowiednie miejsce na druku OFERTA (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
- Jeżeli przy obliczeniu ceny Wykonawca pominie usługi, których wykonanie jest niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, nie zostaną one dodatkowo opłacone po ich wykonaniu, gdyż Zamawiający uważać będzie „iż zostały one ujęte w cenie oferty”.
- Ceną oferty jest cena brutto podana na druku „Oferta".
- Cena oferty musi być podana cyframi i słownie.
- Cena oferty będzie obowiązywać przez cały okres związania ofertą, nie będzie podlegała negocjacjom i będzie wiążąca dla stron umowy.
- Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie zmieniana w trakcie realizacji zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji.
- Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą prowadzone w PLN.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem/liderem.
V. Kryteria oceny ofert:
Cena brutto – 100%
VI. Ofertę należy złożyć na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego na adres Zamawiającego:ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżyckolub mailowo na adres finanse@zdpgizycko.pldo dnia 17.02.2021 r. godz. 1000.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:
- Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zarządzie Dróg Powiatowym w Giżycku możliwy jest pod adresem email: hanna.draczkowska@gptogatus.pl oraz nr tel. 533-327-058.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz dochodzenia należnych roszczeń w drodze postępowania sądowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie w celu wykonania lub zawarcia umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze).
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
a. podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
b. podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) w szczególności w celu zapewnienia wsparcia technicznego wykorzystywanego sprzętu informatycznego.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w podstawie prawnej w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
- Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe.
- W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przeniesienia danych.
- Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy prawa.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
|
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Nazwa Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
ul. Węgorzewska 4
11-500 Giżycko
II. Zamawiający, zaprasza do złożenia oferty na: przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych projektu, o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 zł, wg formularza stanowiącego załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Projekt jest finansowany z UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
III. Opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
Termin realizacji zamówienia: w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Koszty dojazdu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny:
- Przy obliczaniu ceny oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie wymogi, związane z realizacją zamówienia ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Cenę oferty należy określić w wartości netto oraz brutto (z podatkiem VAT) w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i wpisać w odpowiednie miejsce na druku OFERTA (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
- Jeżeli przy obliczeniu ceny Wykonawca pominie usługi, których wykonanie jest niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, nie zostaną one dodatkowo opłacone po ich wykonaniu, gdyż Zamawiający uważać będzie „iż zostały one ujęte w cenie oferty”.
- Ceną oferty jest cena brutto podana na druku „Oferta".
- Cena oferty musi być podana cyframi i słownie.
- Cena oferty będzie obowiązywać przez cały okres związania ofertą, nie będzie podlegała negocjacjom i będzie wiążąca dla stron umowy.
- Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie zmieniana w trakcie realizacji zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji.
- Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą prowadzone w PLN.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem/liderem.
V. Kryteria oceny ofert:
Cena brutto – 100%
VI. Ofertę należy złożyć na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego na adres Zamawiającego:ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżyckolub mailowo na adres finanse@zdpgizycko.pldo dnia 17.02.2021 r. godz. 1000.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:
- Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zarządzie Dróg Powiatowym w Giżycku możliwy jest pod adresem email: hanna.draczkowska@gptogatus.pl oraz nr tel. 533-327-058.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz dochodzenia należnych roszczeń w drodze postępowania sądowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie w celu wykonania lub zawarcia umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze).
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
a. podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
b. podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) w szczególności w celu zapewnienia wsparcia technicznego wykorzystywanego sprzętu informatycznego.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w podstawie prawnej w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
- Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe.
- W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przeniesienia danych.
- Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy prawa.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
|
|
3 |
2021-02-11 07:31:05 |
Piotr Sielewicz |
Pole full zmieniło wartość z '<p align="center"> </p> <p align="center"> <strong>ZAPYTANIE OFERTOWE</strong></p> <p> <strong>I. Nazwa Zamawiającego:</strong></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku<br /> ul. Węgorzewska 4<br /> 11-500 Giżycko</p> <p> </p> <p> II. Zamawiający, zaprasza do złożenia oferty na: przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych projektu, o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 zł, wg formularza stanowiącego załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Projekt jest finansowany z UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.</p> <p> <strong>III. Opis przedmiotu zamówienia: </strong>Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,</p> <p> <strong>Termin realizacji zamówienia: </strong>w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Koszty dojazdu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.</p> <p> <strong>IV. Opis sposobu obliczenia ceny:</strong></p> <ol> <li> Przy obliczaniu ceny oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie wymogi, związane z realizacją zamówienia ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.</li> <li> Cenę oferty należy określić w wartości netto oraz brutto (z podatkiem VAT) w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i wpisać w odpowiednie miejsce na druku OFERTA (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).</li> <li> Jeżeli przy obliczeniu ceny Wykonawca pominie usługi, których wykonanie jest niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, nie zostaną one dodatkowo opłacone po ich wykonaniu, gdyż Zamawiający uważać będzie „iż zostały one ujęte w cenie oferty”.</li> <li> Ceną oferty jest cena brutto podana na druku „Oferta".</li> <li> Cena oferty musi być podana cyframi i słownie.</li> <li> Cena oferty będzie obowiązywać przez cały okres związania ofertą, nie będzie podlegała negocjacjom i będzie wiążąca dla stron umowy.</li> <li> Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie zmieniana w trakcie realizacji zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji.</li> <li> Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą prowadzone w <strong>PLN.</strong></li> <li> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem/liderem.</li> </ol> <p> <strong>V. Kryteria oceny ofert:</strong></p> <p> Cena brutto – 100%</p> <p> <strong>VI. Ofertę należy złożyć na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego na adres Zamawiającego:</strong>ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżyckolub mailowo na adres <a href="mailto:finanse@zdpgizycko.pl">finanse@zdpgizycko.pl</a>do dnia 17.02.2021 r. godz. 10<sup>00</sup>.</p> <p> </p> <p> </p> <p align="center"> <strong>KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH</strong></p> <p align="center"> <strong>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych </strong></p> <p align="center"> <strong>z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:</strong></p> <ol> <li> <strong>Administratorem </strong>podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko.</li> <li> Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zarządzie Dróg Powiatowym w Giżycku możliwy jest pod adresem email: hanna.draczkowska@gptogatus.pl oraz nr tel. 533-327-058.</li> <li> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz dochodzenia należnych roszczeń w drodze postępowania sądowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie w celu wykonania lub zawarcia umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze).</li> <li> W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:</li> </ol> <p style="margin-left: 80px;"> a. podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;</p> <p style="margin-left: 80px;"> b. podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) w szczególności w celu zapewnienia wsparcia technicznego wykorzystywanego sprzętu informatycznego.</p> <ol start="5"> <li> Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w podstawie prawnej w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.</li> <li> Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe.</li> <li> W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przeniesienia danych.</li> <li> Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy prawa.</li> <li> Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.</li> </ol> ' na '<p align="center"> </p> <p align="center"> <strong>ZAPYTANIE OFERTOWE</strong></p> <p> <strong>I. Nazwa Zamawiającego:</strong></p> <p style="margin-left:35.45pt;"> Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku<br /> ul. Węgorzewska 4<br /> 11-500 Giżycko</p> <p> </p> <p> II. Zamawiający, zaprasza do złożenia oferty na: przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych projektu, o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 zł, wg formularza stanowiącego załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Projekt jest finansowany z UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.</p> <p> <strong>III. Opis przedmiotu zamówienia: </strong>Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,</p> <p> <strong>Termin realizacji zamówienia: </strong>w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Koszty dojazdu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.</p> <p> <strong>IV. Opis sposobu obliczenia ceny:</strong></p> <ol> <li> Przy obliczaniu ceny oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie wymogi, związane z realizacją zamówienia ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.</li> <li> Cenę oferty należy określić w wartości netto oraz brutto (z podatkiem VAT) w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i wpisać w odpowiednie miejsce na druku OFERTA (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).</li> <li> Jeżeli przy obliczeniu ceny Wykonawca pominie usługi, których wykonanie jest niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, nie zostaną one dodatkowo opłacone po ich wykonaniu, gdyż Zamawiający uważać będzie „iż zostały one ujęte w cenie oferty”.</li> <li> Ceną oferty jest cena brutto podana na druku „Oferta".</li> <li> Cena oferty musi być podana cyframi i słownie.</li> <li> Cena oferty będzie obowiązywać przez cały okres związania ofertą, nie będzie podlegała negocjacjom i będzie wiążąca dla stron umowy.</li> <li> Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie zmieniana w trakcie realizacji zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji.</li> <li> Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą prowadzone w <strong>PLN.</strong></li> <li> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem/liderem.</li> </ol> <p> <strong>V. Kryteria oceny ofert:</strong></p> <p> Cena brutto – 100%</p> <p> <strong>VI. Ofertę należy złożyć na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego na adres Zamawiającego:</strong>ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżyckolub mailowo na adres <a href="mailto:finanse@zdpgizycko.pl">finanse@zdpgizycko.pl</a> do dnia 17.02.2021 r. godz. 10<sup>00</sup>.</p> <p> </p> <p> </p> <p align="center"> <strong>KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH</strong></p> <p align="center"> <strong>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych </strong></p> <p align="center"> <strong>z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:</strong></p> <ol> <li> <strong>Administratorem </strong>podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko.</li> <li> Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zarządzie Dróg Powiatowym w Giżycku możliwy jest pod adresem email: hanna.draczkowska@gptogatus.pl oraz nr tel. 533-327-058.</li> <li> Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz dochodzenia należnych roszczeń w drodze postępowania sądowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie w celu wykonania lub zawarcia umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze).</li> <li> W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:</li> </ol> <p style="margin-left: 80px;"> a. podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;</p> <p style="margin-left: 80px;"> b. podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) w szczególności w celu zapewnienia wsparcia technicznego wykorzystywanego sprzętu informatycznego.</p> <ol start="5"> <li> Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w podstawie prawnej w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.</li> <li> Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe.</li> <li> W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przeniesienia danych.</li> <li> Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy prawa.</li> <li> Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.</li> </ol> ' |
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
full |
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Nazwa Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
ul. Węgorzewska 4
11-500 Giżycko
II. Zamawiający, zaprasza do złożenia oferty na: przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych projektu, o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 zł, wg formularza stanowiącego załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Projekt jest finansowany z UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
III. Opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
Termin realizacji zamówienia: w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Koszty dojazdu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny:
- Przy obliczaniu ceny oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie wymogi, związane z realizacją zamówienia ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Cenę oferty należy określić w wartości netto oraz brutto (z podatkiem VAT) w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i wpisać w odpowiednie miejsce na druku OFERTA (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
- Jeżeli przy obliczeniu ceny Wykonawca pominie usługi, których wykonanie jest niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, nie zostaną one dodatkowo opłacone po ich wykonaniu, gdyż Zamawiający uważać będzie „iż zostały one ujęte w cenie oferty”.
- Ceną oferty jest cena brutto podana na druku „Oferta".
- Cena oferty musi być podana cyframi i słownie.
- Cena oferty będzie obowiązywać przez cały okres związania ofertą, nie będzie podlegała negocjacjom i będzie wiążąca dla stron umowy.
- Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie zmieniana w trakcie realizacji zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji.
- Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą prowadzone w PLN.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem/liderem.
V. Kryteria oceny ofert:
Cena brutto – 100%
VI. Ofertę należy złożyć na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego na adres Zamawiającego:ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżyckolub mailowo na adres finanse@zdpgizycko.pldo dnia 17.02.2021 r. godz. 1000.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:
- Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zarządzie Dróg Powiatowym w Giżycku możliwy jest pod adresem email: hanna.draczkowska@gptogatus.pl oraz nr tel. 533-327-058.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz dochodzenia należnych roszczeń w drodze postępowania sądowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie w celu wykonania lub zawarcia umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze).
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
a. podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
b. podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) w szczególności w celu zapewnienia wsparcia technicznego wykorzystywanego sprzętu informatycznego.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w podstawie prawnej w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
- Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe.
- W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przeniesienia danych.
- Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy prawa.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
|
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. Nazwa Zamawiającego:
Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku
ul. Węgorzewska 4
11-500 Giżycko
II. Zamawiający, zaprasza do złożenia oferty na: przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych projektu, o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 zł, wg formularza stanowiącego załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Projekt jest finansowany z UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
III. Opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
Termin realizacji zamówienia: w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Koszty dojazdu Wykonawcy do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
IV. Opis sposobu obliczenia ceny:
- Przy obliczaniu ceny oferty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie wymogi, związane z realizacją zamówienia ująć wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
- Cenę oferty należy określić w wartości netto oraz brutto (z podatkiem VAT) w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku i wpisać w odpowiednie miejsce na druku OFERTA (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
- Jeżeli przy obliczeniu ceny Wykonawca pominie usługi, których wykonanie jest niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia, nie zostaną one dodatkowo opłacone po ich wykonaniu, gdyż Zamawiający uważać będzie „iż zostały one ujęte w cenie oferty”.
- Ceną oferty jest cena brutto podana na druku „Oferta".
- Cena oferty musi być podana cyframi i słownie.
- Cena oferty będzie obowiązywać przez cały okres związania ofertą, nie będzie podlegała negocjacjom i będzie wiążąca dla stron umowy.
- Cena podana przez Wykonawcę w ofercie nie będzie zmieniana w trakcie realizacji zamówienia i nie będzie podlegała waloryzacji.
- Wszelkie rozliczenia, pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, będą prowadzone w PLN.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, rozliczenia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem/liderem.
V. Kryteria oceny ofert:
Cena brutto – 100%
VI. Ofertę należy złożyć na załączonym druku stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego na adres Zamawiającego:ul. Węgorzewska 4, 11-500 Giżyckolub mailowo na adres finanse@zdpgizycko.pl do dnia 17.02.2021 r. godz. 1000.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej Rozporządzenie) informujemy, że:
- Administratorem podanych przez Panią/Pana danych osobowych będzie Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, z siedzibą na ul. Węgorzewskiej 4, 11-500 Giżycko.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Zarządzie Dróg Powiatowym w Giżycku możliwy jest pod adresem email: hanna.draczkowska@gptogatus.pl oraz nr tel. 533-327-058.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz dochodzenia należnych roszczeń w drodze postępowania sądowego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie w celu wykonania lub zawarcia umowy) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek prawny ciążący na administratorze).
- W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym powyżej, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców. Odbiorcami danych mogą być:
a. podmioty upoważnione do odbioru Pani/Pana danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa;
b. podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające) w szczególności w celu zapewnienia wsparcia technicznego wykorzystywanego sprzętu informatycznego.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzana przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w podstawie prawnej w pkt 3 celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.
- Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa i jest niezbędne do realizacji obowiązku ustawowego. W przypadku nie podania tych danych, ich wypełnienie jest niemożliwe.
- W związku z przetwarzaniem przez Pani/Pana danych osobowych w każdej chwili ma Pani/Pan prawo do dostępu do treści danych, sprostowania danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz przeniesienia danych.
- Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie narusza przepisy prawa.
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu ani nie zostaną przekazane do państwa trzeciego i organizacji międzynarodowej.
|
|
1 |
2021-02-11 07:31:06 |
Piotr Sielewicz |
|
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 3652480 | user_id | puste | 2500157 | fobject_id | puste | 928338 | resource_id | puste | 1811 | model | puste | Article | foreign_id | puste | 410273 | _attachment | puste | 1 | _active | puste | 1 |
|
1 |
2021-02-11 07:31:06 |
Piotr Sielewicz |
|
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 3652481 | user_id | puste | 2500157 | fobject_id | puste | 928339 | resource_id | puste | 1811 | model | puste | Article | foreign_id | puste | 410273 | _attachment | puste | 1 | _active | puste | 1 |
|
1 |
2021-02-11 07:31:06 |
Piotr Sielewicz |
|
Podgląd
Zamknij
Pole | Przed | Po |
---|
id | puste | 3652482 | user_id | puste | 2500157 | fobject_id | puste | 928340 | resource_id | puste | 1811 | model | puste | Article | foreign_id | puste | 410273 | _attachment | puste | 1 | _active | puste | 1 |
|