Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2023-03-27 11:14:49  Piotr Sielewicz

Utworzono artykuł 702554 o nazwie 'Konserwacja, obsługa i bieżące utrzymanie mostu obrotowego na Kanale Łuczańskim w Giżycku w roku 2023'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste702554
user_idpuste2500157
resource_idpuste1811
namepusteKonserwacja, obsługa i bieżące utrzymanie mostu obrotowego na Kanale Łuczańskim w Giżycku w roku 2023
category_idpuste28728
language_idpuste1
shortpusteZarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn.„Konserwację, obsługę i bieżące utrzymanie mostu obrotowego na Kanale Łuczańskim w Giżycku w roku 2023”
fullpuste

OGŁOSZENIE nr SU.2601.8.2023

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn.„Konserwację, obsługę i bieżące utrzymanie mostu obrotowego na Kanale Łuczańskim w Giżycku w roku 2023”

 

- do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

(art. 2, pkt 1, Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.)

Rodzaj zamówienia: usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4,

NIP 845 -167-99-08,  REGON 790675708,  tel./faks  87 429 34 26

 

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 1 kwietnia do 31 października 2023 r.
– 7 miesięcy.

 

Warunki zamówienia:

Wykonawca zobligowany jest do posiadania:

  1. uprawnienia do kierowana ruchem drogowym;
  2. uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
  3. ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony jest w załącznikach do niniejszego ogłoszenia (zał. nr 4 wzór umowy oraz zał. nr 5 instrukcja obsługi mostu)

 

Wymaganymi dokumentami są: uzupełniony formularz ofertowy, kosztorys ofertowy z wyliczoną wartością zamówienia oraz podpisane oświadczenie (według załączonych do niniejszego ogłoszenia wzorów).

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

 

Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4,  w sekretariacie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 marca 2023 r. do godz. 1000.
Otwarcie ofert 30 marca 2023 r. godz. 1002.

 

Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Specjalista ds. Utrzymania Dróg i Mostów – Andrzej Romejko nr tel. 87 429 34 26.

(-) Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

 

Wykaz załączników:

  1. Formularz ofertowy
  2. Kosztorys ofertowy
  3. Oświadczenie
  4. Wzór umowy
  5. Instrukcja obsługi mostu obrotowego
  6. Terminarz mostu obrotowego na 2023 rok

 

 

Giżycko, dnia 27 marca 2023 r. 

publishfrompuste2023-03-27 00:00:00
_activepuste1
slugpustekonserwacja-obsluga-i-biezace-utrzymanie-mostu-obrotowego-na-kanale-luczanskim-w-gizycku-w-roku-2023
2023-03-27 11:15:51  Piotr Sielewicz

Pole full zmieniło wartość z '<p style="text-align: center;"> <strong>OGŁOSZENIE nr SU.2601.8.2023</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn.<strong>&bdquo;Konserwację, obsługę i bieżące utrzymanie mostu obrotowego na Kanale Łuczańskim w Giżycku w roku 2023&rdquo;</strong></p> <p> &nbsp;</p> <p> - do przedmiotowego zam&oacute;wienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zam&oacute;wień Publicznych</p> <p> (art. 2, pkt 1, Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.)</p> <p> Rodzaj zam&oacute;wienia: <strong>usługi</strong></p> <p> Zamawiający: <strong>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku </strong>11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4,</p> <p> NIP 845 -167-99-08,&nbsp; REGON 790675708, &nbsp;tel./faks&nbsp; 87 429 34 26</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Termin wykonania przedmiotu zam&oacute;wienia: </strong>od 1 kwietnia do 31 października 2023 r.<br /> &ndash; 7 miesięcy.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><u>Warunki zam&oacute;wienia:</u></strong></p> <p style="margin-left:9.0pt;"> Wykonawca zobligowany jest do posiadania:</p> <ol> <li> uprawnienia do kierowana ruchem drogowym;</li> <li> uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;</li> <li> ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.</li> </ol> <p> Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zam&oacute;wienia.</p> <p> Szczeg&oacute;łowy zakres zam&oacute;wienia przedstawiony jest w załącznikach do niniejszego ogłoszenia (zał. nr 4 wz&oacute;r umowy oraz zał. nr 5 instrukcja obsługi mostu)</p> <p> &nbsp;</p> <p> Wymaganymi dokumentami są: uzupełniony formularz ofertowy, kosztorys ofertowy z wyliczoną wartością zam&oacute;wienia oraz podpisane oświadczenie (według załączonych do niniejszego ogłoszenia wzor&oacute;w).</p> <p> O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong>Miejsce oraz termin składania ofert:</strong></p> <p> Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, &nbsp;w sekretariacie w nieprzekraczalnym terminie do dnia <strong>30 marca 2023 r.&nbsp;</strong>do godz. 10<sup>00</sup>.<br /> Otwarcie ofert 30 marca 2023 r. godz. 10<sup>02</sup>.</p> <p> &nbsp;</p> <p> Szczeg&oacute;łowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Specjalista ds.&nbsp;Utrzymania Dr&oacute;g i Most&oacute;w &ndash; Andrzej Romejko nr tel. 87&nbsp;429 34 26.</p> <p style="margin: 0px 0px 0px 160px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-alternates: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-optical-sizing: inherit; font-kerning: inherit; font-feature-settings: inherit; font-variation-settings: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center;"> (-) Grzegorz Moszczyński</p> <p style="margin: 0px 0px 0px 160px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-alternates: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-optical-sizing: inherit; font-kerning: inherit; font-feature-settings: inherit; font-variation-settings: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center;"> Dyrektor Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku</p> <p> &nbsp;</p> <p> <strong><u>Wykaz załącznik&oacute;w:</u></strong></p> <ol> <li> Formularz ofertowy</li> <li> Kosztorys ofertowy</li> <li> Oświadczenie</li> <li> Wz&oacute;r umowy</li> <li> Instrukcja obsługi mostu obrotowego</li> <li> Terminarz mostu obrotowego na 2023 rok</li> </ol> <p style="margin-left:36.0pt;"> &nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> &nbsp;</p> <p> Giżycko, dnia 27 marca 2023 r.&nbsp;</p> ' na ' <p style="text-align: center;"><strong>OGŁOSZENIE nr SU.2601.8.2023</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn.<strong>&bdquo;Konserwację, obsługę i bieżące utrzymanie mostu obrotowego na Kanale Łuczańskim w Giżycku w roku 2023&rdquo;</strong></p> <p>&nbsp;</p> <p>- do przedmiotowego zam&oacute;wienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zam&oacute;wień Publicznych</p> <p>(art. 2, pkt 1, Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.)</p> <p>Rodzaj zam&oacute;wienia: <strong>usługi</strong></p> <p>Zamawiający: <strong>Zarząd Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku </strong>11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4,</p> <p>NIP 845 -167-99-08,&nbsp; REGON 790675708, &nbsp;tel./faks&nbsp; 87 429 34 26</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Termin wykonania przedmiotu zam&oacute;wienia: </strong>od 1 kwietnia do 31 października 2023 r.<br /> &ndash; 7 miesięcy.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong><u>Warunki zam&oacute;wienia:</u></strong></p> <p style="margin-left:9.0pt;">Wykonawca zobligowany jest do posiadania:</p> <ol> <li>uprawnienia do kierowana ruchem drogowym;</li> <li>uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;</li> <li>ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.</li> </ol> <p>Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zam&oacute;wienia.</p> <p>Szczeg&oacute;łowy zakres zam&oacute;wienia przedstawiony jest w załącznikach do niniejszego ogłoszenia (zał. nr 4 wz&oacute;r umowy oraz zał. nr 5 instrukcja obsługi mostu)</p> <p>&nbsp;</p> <p>Wymaganymi dokumentami są: uzupełniony formularz ofertowy, kosztorys ofertowy z wyliczoną wartością zam&oacute;wienia oraz podpisane oświadczenie (według załączonych do niniejszego ogłoszenia wzor&oacute;w).</p> <p>O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong>Miejsce oraz termin składania ofert:</strong></p> <p>Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4, &nbsp;w sekretariacie w nieprzekraczalnym terminie do dnia <strong>30 marca 2023 r.&nbsp;</strong>do godz. 10<sup>00</sup>.<br /> Otwarcie ofert 30 marca 2023 r. godz. 10<sup>02</sup>.</p> <p>&nbsp;</p> <p>Szczeg&oacute;łowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Specjalista ds.&nbsp;Utrzymania Dr&oacute;g i Most&oacute;w &ndash; Andrzej Romejko nr tel. 87&nbsp;429 34 26.</p> <p>&nbsp;</p> <p style="margin: 0px 0px 0px 160px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-alternates: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-optical-sizing: inherit; font-kerning: inherit; font-feature-settings: inherit; font-variation-settings: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center;">(-) Grzegorz Moszczyński</p> <p style="margin: 0px 0px 0px 160px; padding: 0px; border: 0px; font-variant-numeric: inherit; font-variant-east-asian: inherit; font-variant-alternates: inherit; font-stretch: inherit; font-size: 12.8px; line-height: inherit; font-family: Verdana, Arial, sans-serif; font-optical-sizing: inherit; font-kerning: inherit; font-feature-settings: inherit; font-variation-settings: inherit; vertical-align: baseline; color: rgb(0, 0, 0); text-align: center;">Dyrektor Zarządu Dr&oacute;g Powiatowych w Giżycku</p> <p>&nbsp;</p> <p><strong><u>Wykaz załącznik&oacute;w:</u></strong></p> <ol> <li>Formularz ofertowy</li> <li>Kosztorys ofertowy</li> <li>Oświadczenie</li> <li>Wz&oacute;r umowy</li> <li>Instrukcja obsługi mostu obrotowego</li> <li>Terminarz mostu obrotowego na 2023 rok</li> </ol> <p style="margin-left:36.0pt;">&nbsp;</p> <p style="margin-left:36.0pt;">&nbsp;</p> <p>Giżycko, dnia 27 marca 2023 r.&nbsp;</p> '

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

OGŁOSZENIE nr SU.2601.8.2023

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn.„Konserwację, obsługę i bieżące utrzymanie mostu obrotowego na Kanale Łuczańskim w Giżycku w roku 2023”

 

- do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

(art. 2, pkt 1, Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.)

Rodzaj zamówienia: usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4,

NIP 845 -167-99-08,  REGON 790675708,  tel./faks  87 429 34 26

 

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 1 kwietnia do 31 października 2023 r.
– 7 miesięcy.

 

Warunki zamówienia:

Wykonawca zobligowany jest do posiadania:

  1. uprawnienia do kierowana ruchem drogowym;
  2. uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
  3. ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony jest w załącznikach do niniejszego ogłoszenia (zał. nr 4 wzór umowy oraz zał. nr 5 instrukcja obsługi mostu)

 

Wymaganymi dokumentami są: uzupełniony formularz ofertowy, kosztorys ofertowy z wyliczoną wartością zamówienia oraz podpisane oświadczenie (według załączonych do niniejszego ogłoszenia wzorów).

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

 

Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4,  w sekretariacie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 marca 2023 r. do godz. 1000.
Otwarcie ofert 30 marca 2023 r. godz. 1002.

 

Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Specjalista ds. Utrzymania Dróg i Mostów – Andrzej Romejko nr tel. 87 429 34 26.

(-) Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

 

Wykaz załączników:

  1. Formularz ofertowy
  2. Kosztorys ofertowy
  3. Oświadczenie
  4. Wzór umowy
  5. Instrukcja obsługi mostu obrotowego
  6. Terminarz mostu obrotowego na 2023 rok

 

 

Giżycko, dnia 27 marca 2023 r. 

OGŁOSZENIE nr SU.2601.8.2023

 

Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn.„Konserwację, obsługę i bieżące utrzymanie mostu obrotowego na Kanale Łuczańskim w Giżycku w roku 2023”

 

- do przedmiotowego zamówienia nie stosuje się Ustawy Prawo Zamówień Publicznych

(art. 2, pkt 1, Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.)

Rodzaj zamówienia: usługi

Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku 11-500 Giżycko, ul. Węgorzewska 4,

NIP 845 -167-99-08,  REGON 790675708,  tel./faks  87 429 34 26

 

Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 1 kwietnia do 31 października 2023 r.
– 7 miesięcy.

 

Warunki zamówienia:

Wykonawca zobligowany jest do posiadania:

  1. uprawnienia do kierowana ruchem drogowym;
  2. uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
  3. ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.

Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiony jest w załącznikach do niniejszego ogłoszenia (zał. nr 4 wzór umowy oraz zał. nr 5 instrukcja obsługi mostu)

 

Wymaganymi dokumentami są: uzupełniony formularz ofertowy, kosztorys ofertowy z wyliczoną wartością zamówienia oraz podpisane oświadczenie (według załączonych do niniejszego ogłoszenia wzorów).

O wyborze najkorzystniejszej oferty decydować będzie najniższa cena.

 

Miejsce oraz termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku, ul. Węgorzewska 4,  w sekretariacie w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 marca 2023 r. do godz. 1000.
Otwarcie ofert 30 marca 2023 r. godz. 1002.

 

Szczegółowych informacji dotyczących wymagań Zamawiającego udziela Specjalista ds. Utrzymania Dróg i Mostów – Andrzej Romejko nr tel. 87 429 34 26.

 

(-) Grzegorz Moszczyński

Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Giżycku

 

Wykaz załączników:

  1. Formularz ofertowy
  2. Kosztorys ofertowy
  3. Oświadczenie
  4. Wzór umowy
  5. Instrukcja obsługi mostu obrotowego
  6. Terminarz mostu obrotowego na 2023 rok

 

 

Giżycko, dnia 27 marca 2023 r. 

2023-03-27 11:15:51  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1434790

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5476515
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1434790
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste702554
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-03-27 11:15:51  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1434791

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5476516
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1434791
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste702554
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-03-27 11:15:51  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1434792

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5476517
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1434792
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste702554
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-03-27 11:15:51  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1434793

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5476518
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1434793
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste702554
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-03-27 11:15:51  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1434794

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5476519
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1434794
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste702554
_attachmentpuste1
_activepuste1
2023-03-27 11:15:51  Piotr Sielewicz

Załączono plik 1434795

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste5476520
user_idpuste2500157
fobject_idpuste1434795
resource_idpuste1811
modelpusteArticle
foreign_idpuste702554
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..